abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89087143
Babe

Ligt eraan met wie je gaat borrelen, de collega's moeten je wel liggen.
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
pi_89087341
quote:
Op woensdag 24 november 2010 11:10 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Als jij op je gehele werkdag maar een paar minuten de tijd hebt om met je collega's te praten doe je toch iets verkeerd
Misschien werkt deze persoon wel op een call center.
pi_89087582
Het hangt er natuurlijk vooral vanaf wat voor collega's je hebt. Als het alleen maar puisterige mannelijke collega's zijn die je raar aankijken als je het woord voetbal noemt en het liever over Linux hebben, kan ik me voorstellen dat je daar niet meer na je werk mee wilt omgaan.

Alleen dan zou ik sowieso al ander werk zoeken dus zouden het al geen collega's meer van me zijn. :P Je klacht over die mensen die verder ook niet veel boeienders meer te doen hebben maar er nooit zijn vind ik wel terecht.
pi_89087777
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Appel10 het volgende:
Je klacht over die mensen die verder ook niet veel boeienders meer te doen hebben maar er nooit zijn vind ik wel terecht.
en jij bepaalt wat een persoon boeiender zou moeten vinden? :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_89087900
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

en jij bepaalt wat een persoon boeiender zou moeten vinden? :')
Nee hoor. :P Maar als je ook maar een beetje aardige collega's hebt, is 1 keer per maand gezellig een biertje met ze drinken op vrijdag toch boeiender dan elke vrijdag op de bank of achter de computer neerploffen totdat het weer maandag is? ;)
pi_89087964
quote:
Op woensdag 24 november 2010 11:39 schreef Appel10 het volgende:

[..]

Nee hoor. :P Maar als je ook maar een beetje aardige collega's hebt, is 1 keer per maand gezellig een biertje met ze drinken op vrijdag toch boeiender dan elke vrijdag op de bank of achter de computer neerploffen totdat het weer maandag is? ;)
Ja want zo ziet het weekend er van iedereen uit. Tevens Apple :')
pi_89088084
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja want zo ziet het weekend er van iedereen uit. Tevens Apple :')
Daarom zeg ik toch ook, mensen die niets boeienders te doen hebben. :P Als je genoeg te doen hebt of een vriend/vriendin of kinderen is dat heel wat anders.

Je zit toch de hele week met die mensen samen, als je ze echt zo vreselijk vindt, zoek dan een andere baan ofzo. Het is ook nog eens deels in de baas z'n tijd.
pi_89088450
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:44 schreef Appel10 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik toch ook, mensen die niets boeienders te doen hebben. :P Als je genoeg te doen hebt of een vriend/vriendin of kinderen is dat heel wat anders.

Je zit toch de hele week met die mensen samen, als je ze echt zo vreselijk vindt, zoek dan een andere baan ofzo. Het is ook nog eens deels in de baas z'n tijd.
als mensen liever thuis achter de pc ploffen ipv naar een borrel te gaan dan moeten ze dat lekker doen :Y

jij vindt borrels leuk dus ga je er naartoe: prima
de ander vindt er geen hol aan en zit liever thuis de nerd uti te hangen/z'n vriendin te naaien/whatever: ook prima ^O^

dan doet iedereen lekker wat hij zelf leuk vind :Y
alles beter dan mensen 'verplichten' naar een borrel te gaan waar hij geen zin in heeft: dat zal een lekker sfeertje geven :')
  woensdag 24 november 2010 @ 11:53:48 #84
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89088454
Terechte klacht. Het zijn bij ons ook altijd dezelfde types. We hebben een vrijdagmiddagborrel om 16:30 ongeveer, gewoon een of twee biertjes met knabbels. Het is goed voor de teamspirit want een beetje sociaal babbelen is goed voor de sfeer. Maar dan heb je een clubje dat inderdaad in plaats van naar die borrel gewoon naar huis gaat, zo van "ja maar zij werken ook niet meer" :')

Toevallig zijn dit dezelfde personen die in plaats van in de lunchkamer samen de lunch te eten hun broodje weggrijpen en aan hun bureau opeten. Triestheid :')

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef Leipo666 het volgende:
dan doet iedereen lekker wat hij zelf leuk vind :Y
alles beter dan mensen 'verplichten' naar een borrel te gaan waar hij geen zin in heeft: dat zal een lekker sfeertje geven :')
Het gaat niet om het verplichten. Het is gewoon extreem dom carrieretechnisch om je zo asociaal op te stellen. Als je manager de keuze heeft uit twee mensen voor een leuke opdracht, en met een ervan drinkt 'ie op vrijdagmiddag vaak een biertje terwijl de ander dan naar huis gaat, welke denk je dat dan die opdracht gaat krijgen? Zo werkt dat in het bedrijfsleven, en nee, de inpakafdeling van de koekjesfabriek is geen "bedrijfsleven" nee.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89088490
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef Catbert het volgende:
Terechte klacht. Het zijn bij ons ook altijd dezelfde types. We hebben een vrijdagmiddagborrel om 16:30 ongeveer, gewoon een of twee biertjes met knabbels. Het is goed voor de teamspirit want een beetje sociaal babbelen is goed voor de sfeer. Maar dan heb je een clubje dat inderdaad in plaats van naar die borrel gewoon naar huis gaat, zo van "ja maar zij werken ook niet meer" :')

Toevallig zijn dit dezelfde personen die in plaats van in de lunchkamer samen de lunch te eten hun broodje weggrijpen en aan hun bureau opeten. Triestheid :')
maar het kantoor waar jij en Dilbert werken is toch al vaag :')
  woensdag 24 november 2010 @ 11:56:15 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89088546
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Leipo666 het volgende:
Maar het kantoor waar jij en Dilbert werken is toch al vaag :')
Huhu.Goeie garp! :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89088582
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Huhu.Goeie garp! :')
wat wil je met zo'n naam.....
  woensdag 24 november 2010 @ 12:00:48 #88
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89088719
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef Catbert het volgende:
Het gaat niet om het verplichten. Het is gewoon extreem dom carrieretechnisch om je zo asociaal op te stellen. Als je manager de keuze heeft uit twee mensen voor een leuke opdracht, en met een ervan drinkt 'ie op vrijdagmiddag vaak een biertje terwijl de ander dan naar huis gaat, welke denk je dat dan die opdracht gaat krijgen? Zo werkt dat in het bedrijfsleven, en nee, de inpakafdeling van de koekjesfabriek is geen "bedrijfsleven" nee.
Ik ga niet naar zulke borrels om mensen te ontwijken die naar zo'n borrel gaan om de manager te paaien. Verschrikkelijke types zijn dat, met hun geforceerde 'kijk mij eens gezellig zijn'. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_89088785
Blijkbaar is het op Fok heel raar om leuke collega's te hebben. Blijkbaar is het op Fok ook heel raar om leuk werk te hebben.

Wij borrelen trouwens ook nooit op het werk, maar ik heb wel prettige collega's en ga dus ook altijd wel met enig plezier naar avondjes uit die georganiseerd worden. Als mijn collega's allemaal zuurpruimen zouden zijn geweest dan zou ik eerder denken over een andere baan dan slecht te spreken over collega's die het wel met elkaar kunnen vinden.
pi_89088829
En dan zo hard mogelijk lachen dan lijk je het leukst. Ik heb dr ook weleens bij gezeten tenenkrommend was het. Maar vaan de andere kant heb ik het ook weleens gezellig gehad. Ligt aan de collegas dus. Maar ook vaak genoeg gewoon naar huis gegaan. iemand kan er gewoon niet van houden nou prima beter dan geforceeerd gaan zitten doen!
pi_89088893
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik ga niet naar zulke borrels om mensen te ontwijken die naar zo'n borrel gaan om de manager te paaien. Verschrikkelijke types zijn dat, met hun geforceerde 'kijk mij eens gezellig zijn'. :').
Dat is wel erg zwart-wit. Het kan ook én-én. Gezellig even ouwehoeren met collega's (als je op een beetje fatsoenlijke werkplek zit, zitten er ook wel leuke dames bij dus wie weet scoor je nog wat) en intussen een positieve indruk maken op je baas, mits je niet te dronken wordt natuurlijk. :D :P Bovendien kun je het ook gewoon daadwerkelijk gezellig hebben, je baas hoeft niet perse een lul te zijn waar je alleen maar aardig tegen doet om hogerop te komen.

In elk geval vind ik die mensen minder erg dan die kleurloze personen waarvan je gewoon bijna weet dat ze eenmaal thuis echt niet veel interessanters hebben.
pi_89088939
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
Blijkbaar is het op Fok heel raar om leuke collega's te hebben. Blijkbaar is het op Fok ook heel raar om leuk werk te hebben.

Wij borrelen trouwens ook nooit op het werk, maar ik heb wel prettige collega's en ga dus ook altijd wel met enig plezier naar avondjes uit die georganiseerd worden. Als mijn collega's allemaal zuurpruimen zouden zijn geweest dan zou ik eerder denken over een andere baan dan slecht te spreken over collega's die het wel met elkaar kunnen vinden.
Dat valt mij ook al op ja. Wat voor vreselijk nare werkplekken hebben de mensen hier?
  woensdag 24 november 2010 @ 12:06:47 #93
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89088967
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Arolsen het volgende:
Iedere week gaan we met het werk een borrel drinken om het weekend te beginnen. Dat is voor een deel zelfs in de baas zn tijd. Altijd gezellig en goed voor de sfeer op het werk.

Alleen is dat altijd maar een beperkte groep mensen die er altijd is. Er zijn er ook een heel stel die op een of andere manier nooit willen komen. Meteen zijn ze naar huis op vrijdagmiddag en om onduidelijke redenen kunnen ze kennelijk nooit. En dan heb ik het in de meeste gevallen niet over lui die een gezin met kinderen hebben. Maar gewoon kinderloze lui waarvan er een heel stel nog vrijgezel zijn ook.

Maar kennelijk is gezelligheid eng voor velen.
Misschien is jouw gezelligheid voor anderen helemaal niet zo gezellig, en inderdaad zeg.. elke week de week uitpilsen, dat deed (en doe) ik alleen als het op kantoor is, je weet wel, rond 16:30 met zijn allen even een drankje pakken, niet standaard ná 17:00 nog ergens naar een kroeg gaan om dan inderdaad om 22:30 naar buiten te rollen en dus de eerste avond van je weekend te hebben vergooid..

Ik ben dan liever op vrijdagavond niet bij collega's maar ergens waar ik wél wil zijn.
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89089026
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef z3bra het volgende:

[..]

Misschien is jouw gezelligheid voor anderen helemaal niet zo gezellig, en inderdaad zeg.. elke week de week uitpilsen, dat deed (en doe) ik alleen als het op kantoor is, je weet wel, rond 16:30 met zijn allen even een drankje pakken, niet standaard ná 17:00 nog ergens naar een kroeg gaan om dan inderdaad om 22:30 naar buiten te rollen en dus de eerste avond van je weekend te hebben vergooid..
Dat ben ik dan wel weer met je eens, zoiets is 1 keer per jaar leuk maar elke week je hele vrijdagavond weg? Dat is zonde. Gewoon een borrel van 16:30 tot maximaal een uurtje of 18:00 is prima toch.
quote:
Ik ben dan liever op vrijdagavond niet bij collega's maar ergens waar ik wél wil zijn.
Zoals? :P
  woensdag 24 november 2010 @ 12:09:53 #95
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89089097
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Appel10 het volgende:
Dat is wel erg zwart-wit. Het kan ook én-én. Gezellig even ouwehoeren met collega's (als je op een beetje fatsoenlijke werkplek zit, zitten er ook wel leuke dames bij dus wie weet scoor je nog wat) en intussen een positieve indruk maken op je baas, mits je niet te dronken wordt natuurlijk. :D :P Bovendien kun je het ook gewoon daadwerkelijk gezellig hebben, je baas hoeft niet perse een lul te zijn waar je alleen maar aardig tegen doet om hogerop te komen.
Zeker. Als je er echter zo mee bezig bent, zoals Catbert beschreef, heb je het (in mijn beleving) over een bepaald type waar ik niet zo nodig mee hoef te burrelen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 24 november 2010 @ 12:10:19 #96
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89089110
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Appel10 het volgende:

[..]

Dat ben ik dan wel weer met je eens, zoiets is 1 keer per jaar leuk maar elke week je hele vrijdagavond weg? Dat is zonde.

[..]

Zoals? :P
Op een ijsbaan als zebra :').

òf thuis, iets lekkers en semi-feestelijks te eten maken om jezelf te belonen voor weer een week overleefd zonder dat je geraakt werd door een Asteroïde ontsproten aan het brein van de CIA en de Bilderbergconferentie en MENSEN OPEN UW OGEN 8)7

Ik bedoel... Gewoon, lekker thuis.
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89089520
Wellicht dat jouw collega's niet eerlijk durven te zeggen dat je gewoon een naar mannetje bent dat (onder werktijd) topics start op Fok en de hele dag door roept dat je druk bent?
'Ja' op alles...
pi_89089625
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

sommige mensen hechten ook niet zoveel waarde aan een carriere: mijn eerste stap naar boven is een managementfunctie: no way dat ik die rol ga vervullen :N dat is echt een nachtmerrie voor mij :P
pi_89089690
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zeker. Als je er echter zo mee bezig bent, zoals Catbert beschreef, heb je het (in mijn beleving) over een bepaald type waar ik niet zo nodig mee hoef te burrelen.
Er zullen toch verder ook nog leuke mensen zijn? Laat je niet wegjagen door die inlikkers.
Vervelende mensen vind je helaas overal.
pi_89089844
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:22 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

sommige mensen hechten ook niet zoveel waarde aan een carriere: mijn eerste stap naar boven is een managementfunctie: no way dat ik die rol ga vervullen :N dat is echt een nachtmerrie voor mij :P
Het hoeft natuurlijk niet alleen te gaan om een stap hoger.

- Ontslag voorkomen bij eventuele reorganisaties. Die gezellige kerel of meid waar de baas op de borrel laatst zo gelachen heeft, heeft bij gelijkwaardige werkprestaties een ontzettende stap voor op die ongezellige schuwe jongen die om 5 uur z'n spullen altijd pakt en naar huis rent. Bewust of onbewust telt zoiets mee bij keuzes maken.

- Ambitie voor een leuke andere fuctie op gelijkwaardig niveau maar met een leukere inhoud en/of een beter salaris. "Hé, die Jan waarmee ik laatst nog zo gezellig stond te ouwehoeren op de borrel zei dat ie altijd als eens [blabla], laten we hem eens vragen zodat we die leuke vacature intern op kunnen lossen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')