abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89077975
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:36 schreef OEM het volgende:

[..]

Vreemde wereld is het he? Allemaal mensen die anders denken dan jij.
Je hoeft er geen zin in te hebben, natuurlijk niet. Er zijn ook dingen die ik liever doe op de vrijdag. Maar ik vind het een soort sociale verplichting om toch af en toe een keertje mee te gaan.

Mensen die het keer op keer presteren zichzelf doelbewust buiten een groep te flikkeren.. Ik vind het apart. En zo eng is het toch niet? Mensen?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_89077998
Ik vind 't altijd wel gezellig(niet elke week natuurlijk). Maar je gaat soms een hele week puur zakelijk om met iemand, dan is 't wel fijn dat je ze ook even kan spreken als persoon. Al hoeft dat natuurlijk niet exclusief op de vrijmibo
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_89078239
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef Thomas B. het volgende:
Het kan leuk zijn af en toe, maar het hoeft geen traditie te zijn. In je vrije tijd heb je andere dingen te doen. Maar het gevolg is dus dat je collega's hebt als TS die vervolgens gaan zeiken dat je 'niet lekker in het team past' ofzo :r Eenheidsworstengedrag dus
Eens!
  woensdag 24 november 2010 @ 00:06:30 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89078823
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef zquing het volgende:
Ik vind 't altijd wel gezellig(niet elke week natuurlijk). Maar je gaat soms een hele week puur zakelijk om met iemand, dan is 't wel fijn dat je ze ook even kan spreken als persoon. Al hoeft dat natuurlijk niet exclusief op de vrijmibo
Als je inderdaad gezamenlijke interesse hebt, of het goed met iemand kan vinden is een vrijdagmibo daar inderdaad ideaal voor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_89084069
Ernst Jan en Frederik die elke vrijdag het weekend inluiden op het werk :'(
  woensdag 24 november 2010 @ 09:54:04 #56
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89084449
Meid toch...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_89084932
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Arolsen het volgende:
Iedere week gaan we met het werk een borrel drinken om het weekend te beginnen. Dat is voor een deel zelfs in de baas zn tijd. Altijd gezellig en goed voor de sfeer op het werk.

Alleen is dat altijd maar een beperkte groep mensen die er altijd is. Er zijn er ook een heel stel die op een of andere manier nooit willen komen. Meteen zijn ze naar huis op vrijdagmiddag en om onduidelijke redenen kunnen ze kennelijk nooit. En dan heb ik het in de meeste gevallen niet over lui die een gezin met kinderen hebben. Maar gewoon kinderloze lui waarvan er een heel stel nog vrijgezel zijn ook. Maar kennelijk is gezelligheid eng voor velen.
Haha, die vrijgezellen hebben geen reden om niet naar huis te gaan (vrouw + kinderen).
pi_89085493
Bij een vorige werkgever hadden we ook elke vrijdagmiddag borrel, in de eigen kantine, en ,met blikjes bier en fris. Dat gaat op den duur ook vervelen hoor..

Bij mn huidige werkgever borrelen we ongeveer een keer in de maand, soms om de 2 maanden. In de kroeg, dus op neutraal terrein. En dat vind ik vaak genoeg.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_89085568
quote:
Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Casos het volgende:

[..]

Haha, die vrijgezellen hebben geen reden om niet naar huis te gaan (vrouw + kinderen).
Dat dus, Frederik en Servaas wil nog laten zien dat ze net zo rebels zijn als in hun studententijd :')
pi_89085884
ik heb totaal geen behoefte om mijn collega's buiten werktijd te zien laat staan te spreken :N
ik ga liever naar huis om van een lekkere maaltijd te genieten om daarna de avond in te vullen naar mijn eigen goeddunken :Y
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_89085887
Leg eens uit waarom iemand die niet meegaat naar bedrijfsborrels precies een burgerlul is. :?
  woensdag 24 november 2010 @ 10:38:12 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89085944
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:35 schreef Leipo666 het volgende:
ik heb totaal geen behoefte om mijn collega's buiten werktijd te zien laat staan te spreken :N
ik ga liever naar huis om van een lekkere maaltijd te genieten om daarna de avond in te vullen naar mijn eigen goeddunken :Y
Heb je zo'n slechte band met je collega's?
pi_89085949
Ik ga ook nooit naar die lame ass borrel hier, ik laat op vrijdagmiddag klokslag 5 uur alles uit me handen vallen, spring mn auto in en knal me weekend in met een willekeurige trance en/of hardstyle cd...

In je eigen tijd op je werk blijven hangen en ''gezellig doen'' :')
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  woensdag 24 november 2010 @ 10:39:54 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89085984
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef Mopst3r het volgende:
Ik ga ook nooit naar die lame ass borrel hier, ik laat op vrijdagmiddag klokslag 5 uur alles uit me handen vallen, spring mn auto in en knal me weekend in met een willekeurige trance en/of hardstyle cd...

In je eigen tijd op je werk blijven hangen en ''gezellig doen'' :')
Ja precies, stel je voor dat je zo af en toe sociaal met je collega's omgaat :')
pi_89086004
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Heb je zo'n slechte band met je collega's?
op het werk niet, maar het zijn ook niet mijn vrienden. ik hoef ze dus totaal niet te zien na werktijd :N

werk = werk, prive = prive
en die hou ik maar al te graag gescheiden :Y
  woensdag 24 november 2010 @ 10:43:19 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89086071
Als het leuke klega's zijn: prima. Maar daar ontbreekt het nogal eens aan, en dan wordt zo'n vrijmibo ( :') ) gewoon een martelgang van tenenkromming.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ja precies, stel je voor dat je zo af en toe sociaal met je collega's omgaat :')
Want zo'n burrel is de enige kans dat je sociaal kan doen met je collega's. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_89086169
quote:

[..]

Ik zit al de hele dag sociaal te lullen met mijn collega's

Tevens pakken wij af en toe samen een bioscoopje :')
pi_89086264
quote:

[..]

tijdens werktijd is er altijd wel even tijd om sociaal te zijn, daar heb ik geen borrel voor nodig
pi_89086410
Als je je collega's echt niet mag dan wordt het tijd om ander werk te zoeken.. Je zal die collega's namelijk meer zien dan eender welke andere personen in je leven gedurende de tijd dat je met ze werkt...Misschien met uitzondering van je partner en/of kinderen.
pi_89086572
Als je leuke collega's hebt is het toch leuk om elkaar eens wat langer te spreken dan die paar minuten die je op het werk hebt? Ik heb er bij m'n vorige baan leuke vrienden aan overgehouden.
  woensdag 24 november 2010 @ 11:01:37 #71
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89086613
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef SamEnMoos het volgende:
Als je je collega's echt niet mag dan wordt het tijd om ander werk te zoeken.. Je zal die collega's namelijk meer zien dan eender welke andere personen in je leven gedurende de tijd dat je met ze werkt...Misschien met uitzondering van je partner en/of kinderen.
Er zijn mensen die je best mag, waarmee je normaal kunt praten op professioneel vlak, maar waarmee je niet zoveel rapport hebt dat je het gezellig en leuk vindt om met hem te borrelen. De types waarbij de pijnlijke stiltes vallen nadat je het over zijn kinderen en de volgende lease-auto hebt gehad.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_89086642
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef SamEnMoos het volgende:
en waarom zou je je collega's persoonlijk aardig moeten vinden? :?
ik werk om geld te verdienen zodat ik leuke dingen kan doen buiten mijn werk om, ik werk niet om sociale contacten te maken tijdens werktijd.

let wel: ik haat mijn collega's totaal niet, maar ik zou ze buiten mijn werk om nooit als vriend of kennis zien.. prima om mee te werken, totaal geen interesse in sociaal contact met hen
pi_89086795
Een borrel is een informele aanduiding voor een klein glas met sterke drank, meestal jonge jenever.

Een borrel wordt binnen de bierspelen ook gebruikt als maatstaf voor de hoeveelheid die gedronken moet worden, zes of acht borrels is doorgaans één glas.

Een borrel is ook een aanduiding voor een informele, sociale bijeenkomst van een select gezelschap. Vaak heeft een borrel een thema, en dient het als afsluiting van een bijeenkomst, zoals een symposium, de opening van een academisch jaar, een kerstborrel (met verdeling van de kerstpakketten) of op een nieuwjaarsreceptie (met oliebollen). Bij de borrel wordt vaak een korte toespraak gegeven.

In veel bedrijven wordt er om de week af te sluiten op vrijdagmiddag een borrel gehouden; de zogenaamde vrimibo.
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
pi_89086845
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Sam-x het volgende:
Werk en privé gescheiden houden!
precies want wie wil er nou met mafketels die je wel kan schieten op het werk maar wel mee moet samenwerken in je vrije tijd nog tegenkomen? Niemand, :Y dan blijf ik liever weg. :Y :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89086908
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:00 schreef Fantastique het volgende:
Als je leuke collega's hebt is het toch leuk om elkaar eens wat langer te spreken dan die paar minuten die je op het werk hebt? Ik heb er bij m'n vorige baan leuke vrienden aan overgehouden.
Als jij op je gehele werkdag maar een paar minuten de tijd hebt om met je collega's te praten doe je toch iets verkeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')