Je hoeft er geen zin in te hebben, natuurlijk niet. Er zijn ook dingen die ik liever doe op de vrijdag. Maar ik vind het een soort sociale verplichting om toch af en toe een keertje mee te gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:36 schreef OEM het volgende:
[..]
Vreemde wereld is het he? Allemaal mensen die anders denken dan jij.
Eens!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef Thomas B. het volgende:
Het kan leuk zijn af en toe, maar het hoeft geen traditie te zijn. In je vrije tijd heb je andere dingen te doen. Maar het gevolg is dus dat je collega's hebt als TS die vervolgens gaan zeiken dat je 'niet lekker in het team past' ofzoEenheidsworstengedrag dus
Als je inderdaad gezamenlijke interesse hebt, of het goed met iemand kan vinden is een vrijdagmibo daar inderdaad ideaal voor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef zquing het volgende:
Ik vind 't altijd wel gezellig(niet elke week natuurlijk). Maar je gaat soms een hele week puur zakelijk om met iemand, dan is 't wel fijn dat je ze ook even kan spreken als persoon. Al hoeft dat natuurlijk niet exclusief op de vrijmibo
Haha, die vrijgezellen hebben geen reden om niet naar huis te gaan (vrouw + kinderen).quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Arolsen het volgende:
Iedere week gaan we met het werk een borrel drinken om het weekend te beginnen. Dat is voor een deel zelfs in de baas zn tijd. Altijd gezellig en goed voor de sfeer op het werk.
Alleen is dat altijd maar een beperkte groep mensen die er altijd is. Er zijn er ook een heel stel die op een of andere manier nooit willen komen. Meteen zijn ze naar huis op vrijdagmiddag en om onduidelijke redenen kunnen ze kennelijk nooit. En dan heb ik het in de meeste gevallen niet over lui die een gezin met kinderen hebben. Maar gewoon kinderloze lui waarvan er een heel stel nog vrijgezel zijn ook. Maar kennelijk is gezelligheid eng voor velen.
Dat dus, Frederik en Servaas wil nog laten zien dat ze net zo rebels zijn als in hun studententijdquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Casos het volgende:
[..]
Haha, die vrijgezellen hebben geen reden om niet naar huis te gaan (vrouw + kinderen).
Heb je zo'n slechte band met je collega's?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:35 schreef Leipo666 het volgende:
ik heb totaal geen behoefte om mijn collega's buiten werktijd te zien laat staan te spreken
ik ga liever naar huis om van een lekkere maaltijd te genieten om daarna de avond in te vullen naar mijn eigen goeddunken
Ja precies, stel je voor dat je zo af en toe sociaal met je collega's omgaatquote:Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef Mopst3r het volgende:
Ik ga ook nooit naar die lame ass borrel hier, ik laat op vrijdagmiddag klokslag 5 uur alles uit me handen vallen, spring mn auto in en knal me weekend in met een willekeurige trance en/of hardstyle cd...
In je eigen tijd op je werk blijven hangen en ''gezellig doen''
op het werk niet, maar het zijn ook niet mijn vrienden. ik hoef ze dus totaal niet te zien na werktijdquote:Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je zo'n slechte band met je collega's?
Want zo'n burrel is de enige kans dat je sociaal kan doen met je collega's.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ja precies, stel je voor dat je zo af en toe sociaal met je collega's omgaat
Ik zit al de hele dag sociaal te lullen met mijn collega'squote:Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tijdens werktijd is er altijd wel even tijd om sociaal te zijn, daar heb ik geen borrel voor nodigquote:Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je best mag, waarmee je normaal kunt praten op professioneel vlak, maar waarmee je niet zoveel rapport hebt dat je het gezellig en leuk vindt om met hem te borrelen. De types waarbij de pijnlijke stiltes vallen nadat je het over zijn kinderen en de volgende lease-auto hebt gehad.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef SamEnMoos het volgende:
Als je je collega's echt niet mag dan wordt het tijd om ander werk te zoeken.. Je zal die collega's namelijk meer zien dan eender welke andere personen in je leven gedurende de tijd dat je met ze werkt...Misschien met uitzondering van je partner en/of kinderen.
en waarom zou je je collega's persoonlijk aardig moeten vinden?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef SamEnMoos het volgende:
Als je je collega's echt niet mag dan wordt het tijd om ander werk te zoeken.. Je zal die collega's namelijk meer zien dan eender welke andere personen in je leven gedurende de tijd dat je met ze werkt...Misschien met uitzondering van je partner en/of kinderen.
precies want wie wil er nou met mafketels die je wel kan schieten op het werk maar wel mee moet samenwerken in je vrije tijd nog tegenkomen? Niemand,quote:
Als jij op je gehele werkdag maar een paar minuten de tijd hebt om met je collega's te praten doe je toch iets verkeerdquote:Op woensdag 24 november 2010 11:00 schreef Fantastique het volgende:
Als je leuke collega's hebt is het toch leuk om elkaar eens wat langer te spreken dan die paar minuten die je op het werk hebt? Ik heb er bij m'n vorige baan leuke vrienden aan overgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |