Kom alleen Telegraaf en dit topic tegenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:43 schreef RenRen- het volgende:
Wou net zeggen, ik zie nergens de naam Michael Brae behalve op telegraaf.nl, waar dit bericht vandaan komt
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kom alleen Telegraaf en dit topic tegen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef Adames het volgende:
http://www.thewrap.com/te(...)-samurai-sword-22777
Ook hier staat die
Kut facebookquote:122 personen vinden dit leuk.
Bijrolletje dus alleen maar.quote:Michael Brea once appeared on the show "Ugly Betty."
Maar volgens mij staat iedereen die maar een geluid op de set heeft gemaakt op de imdb van Ugly Bettyquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bijrolletje dus alleen maar.
Wat een onzin zeg om hem dan als acteur van die serie neer te zetten.
quote:
Dat zegt dus al helemaal watquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar volgens mij staat iedereen die maar een geluid op de set heeft gemaakt op de imdb van Ugly Betty
Mijn ex had een bijrolletje in Zwartboek, waarbij hij 1 zinnetje mocht zeggen. Hij heeft nu ook een eigen IMDb paginaquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:49 schreef SillyWalks het volgende:
Een rol zo klein dat hij niet eens op IMDb voorkomt... zelfs mensen die UIT een productie worden geknipt staan vaak toch op IMDb.
Echt een Ugly Betty-acteur, hoor...
Een van de engelstalige site heeft het ook over een "bit part".
Lijkt wel wat op dat voorval een tijd terug waarbij de politie voor de deur stond te niksnutten terwijl er binnen iemand werd mishandeld.quote:Clare estimated police waited an hour before bursting into the apartment, where neighbors heard Michael Brea, 31, delivering a terrifying religious rant at his doomed mother.
...
Gregory Clare, 25, whose father owns the building, said his dad gave the OK for four cops to break down the door.
"They just kept saying protocol this and protocol that," he said. "Now a woman's dead who should be alive if only the police would have listened."
je zou maar iemand zo aantreffen en moeten vervoeren..quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:45 schreef Desunoto het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)_son_police_say.html
[ afbeelding ]
Lijkt dus toch echt te zijn.
ik denk dat een onthoofd lichaam nog wel meevalt... dan iets wat je onder een koploper vandaan moet vegen met je tandenborstel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
je zou maar iemand zo aantreffen en moeten vervoeren..
daar heb je zeker een punt..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik denk dat een onthoofd lichaam nog wel meevalt... dan iets wat je onder een koploper vandaan moet vegen met je tandenborstel.
zijn naam staat foutief in het artikel. de achternaam moet Brea zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:35 schreef Samson het volgende:
Vreemd verhaal, wat meerdere al zeggen, er zijn bijna geen bronnen van dit verhaal. Als je op deze naam zoekt vind je wel een Michael Brae die jaren terug aan het seriemoorden was.
Had het kunnen weten, Telegraaf staat altijd bol van spelfouten en andere slechte taal...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
zijn naam staat foutief in het artikel. de achternaam moet Brea zijn
Iemand die duidelijk in een psychose was belandquote:Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een freak zeg.Hoe kan iemand zijn eigen moeder zoiets aandoen.
Wel mooi weer daar..quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:45 schreef Desunoto het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)_son_police_say.html
[ afbeelding ]
Lijkt dus toch echt te zijn.
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik hem niet kende, en ik keek regelmatig Ugly Betty.. Zelfs zijn foto zegt me niets.quote:
Nee ik keek ook regelmatig naar de serie, maar heb hem echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik hem niet kende, en ik keek regelmatig Ugly Betty.. Zelfs zijn foto zegt me niets.
en ik dacht dat de frontpage erg was...quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef Adames het volgende:
http://www.thewrap.com/te(...)-samurai-sword-22777
Ook hier staat die
quote:Ugly Betty-acteur Michael Brea voorgeleid
AMSTERDAM - Acteur Michael Brea is vrijdag voorgeleid aan de rechter wegens de moord op zijn eigen moeder. Brea wordt naast de moord ook beschuldigd van illegaal wapenbezit.
De acteur werd op 23 november met een samoeraizwaard aangetroffen in de slaapkamer van het appartement dat hij met zijn moeder deelde.
De vermoorde vrouw werd op haar knieën in de badkamer gevonden.
Na zijn arrestatie werd de 31-jarige Brea naar een gevangenisziekenhuis overgebracht en onderging hij een psychiatrische evaluatie. De acteur heeft nog geen verklaring afgelegd.
Interview
Brea gaf vanuit zijn ziekenhuisbed wel een interview met de krant Daily News of New York. Hierin vertelde hij de afgelopen tijd in een afgesloten wereld te hebben geleefd, waarin zwarte magie en vrijmetselaarssymboliek een grote rol speelden.
De dag van de moord zou een man een vloek over de acteur hebben proberen uit te spreken en spraken vreemden hem aan over zijn moeder.
The Matrix
"Ik voelde me net Neo uit The Matrix", lichtte Brea toe. "Ik begon stemmen te horen en me erg machtig te voelen."
In de film is het personage Neo een computerkraker die zich opeens realiseert dat zijn leven een illusie is, die gecontroleerd wordt door kwaadaardige machines. De man zegt zijn moeder te hebben willen bevrijden van een demoon.
Steun
De familie van de acteur en zijn moeder hebben laten weten de man te steunen bij zijn herstel en omschrijven hem als 'een medelevende, aardige, intelligente, spirituele en liefhebbende man, die hulp nodig heeft'.
"Zijn familie en vrienden weten zeker dat Michael niet goed functioneerde op het moment dat leidde tot zijn moeders dood."
Michael Brea speelde enkele kleine rollen in de serie Ugly Betty en de film Step Up 3D. De acteur moet 18 december weer in de rechtszaal verschijnen
quote:Na zijn arrestatie werd de 31-jarige Brea naar een gevangenisziekenhuis overgebracht en onderging hij een psychiatrische evaluatie
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |