*doet 28 uur werken-boks met uniek*quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Werk 28 uur, ideaal! Nog twee uur en dan weekend!
Hou van Griekenland
Ik weet nog steeds niet wat ik op mijn slaapkamermuren wilquote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Deze en dan de eerste, 'vloed'. Wel een emmertje voor alleen die wand nodig gehad! De rest is 'warm wit' en heb aubergine-achtige gordijnen
zit daar voorbereidingstijd ook bij?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*doet 28 uur werken-boks met uniek*.
M'n boek is uit en nu ben ik sad. En het regent.
Lastig hè... Maar ik hoef ook niet echt een design huisquote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik op mijn slaapkamermuren wilDe logeerkamer heb ik al helemaal af in mijn hoofd
ik ook, maar ik werk toch wel zo'n 45 / 50 uur per weekquote:
ik ook. maar, overuren mag ik inruilen tegen uren vrij, dus dat is tegen kerstmis lekker...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef progje het volgende:
[..]
ik ook, maar ik werk toch wel zo'n 45 / 50 uur per week
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zit daar voorbereidingstijd ook bij?
Ik heb een 40 uur contract..
Hier is het het prachtig zonnig winterweerquote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Viking84 het volgende:
M'n boek is uit en nu ben ik sad. En het regent.
O jij bent net mijquote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik op mijn slaapkamermuren wilDe logeerkamer heb ik al helemaal af in mijn hoofd
quote:
28.8 uur per week 1450 nettoquote:
Nee vind ik ook! Ik vind het wel prima om een beetje biertjes te tappen dansje te doen shotjes te nemen en dan nog betaal krijgen ookquote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het gaat er toch om of je gelukkig bent met je werk, niet hoeveel je verdient
ik kan dat helaas niet... maar ja dat is geen drama, want ik kan/mag redelijk mijn eigen uren indelen en als de werkdruk wat afneemt kan ik dus wel gewoon eens thuis blijven e.d.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook. maar, overuren mag ik inruilen tegen uren vrij, dus dat is tegen kerstmis lekker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |