Eigenlijk is dat nog steeds best weinig. Zelf kom ik denk ik gemiddeld op iets van 5-10km per dag.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef Perruche het volgende:
Ik loop elke dag minstens 40 minuten (20 minuten heen en weer naar kantoor)
Vroeger toen ik nog werkte (quote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef Perruche het volgende:
@ SeLang: ja dat is idd weinig maar het is meer dan wat ik eerst deed. Dus wat dat betreft vooruitgang
Nee. Zo'n beetje iedereen die ik ken vraagt me regelmatig waarom ik dat soort vrijwilligerswerk doe, omdat ik het niet eens leuk vind en ik zie er meestal als een berg tegenop.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef progje het volgende:
[..]
jeetje zeg... lijkt me toch niet echt ontspannend zal ik maar zeggen
Ik ga bijna elke dag wel naar een supermarkt, vaak om iets heel kleins te kopen. Ik beschouw het als een stukje ontspanning als ik een paar uur iets op m'n PC heb zitten doen, want het is best een leuk stukje lopen door de stad, je bent lekker even buiten, etc...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
De dichtsbijzijnde Morrisons is ook ongeveer 20-25 minuten loopafstand, met volle boodschappentassen terugkachelen is dan niet zo leuk, maar altijd bus nemen vind ik stom, dus loop ik iets van 1 a 2 keer in de week daarheen en sla ik bulk in![]()
Totaal niet! Werken is leuk voor een beperkt aantal jaren in je leven. Nu is het been there, done that, got the t-shirt...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
Vreselijk offtopic, maar mis je je werk niet SeLang?
Dat laaste bedoelde ik o.a. ja. Heb ook een aantal jaren thuisgezeten (vrijwillig) en vond het aan de ene kant geweldig (vrijheid! reizen! alles kunnen doen!), maar aan de andere kant was het ook wat leeg en miste ik vooral het contact met niet-vrienden op een regelmatige basis. Juist de mensen die je niet zelf uitzoekt om mee om te gaan kunnen een verrijkende invloed op je leven hebben vind ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Totaal niet! Werken is leuk voor een beperkt aantal jaren in je leven. Nu is het been there, done that, got the t-shirt...
Wat ik wel een beetje mis is de contacten met collegas.
Gewoon één pakje rijst kopen ofzo, of een paar pakken jus d'orange...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef -marz- het volgende:
Wat koop je dan zoal? Een lekker biertje?
Dat klopt, 100% mee eens. Maar daar staat tegenover dat je tijd hebt om nieuwe hobby's en interesses te ontwikkelen en via dat ontmoet je soms ook weer wat mensen (net als tijdens reizen, maar dat is meestal vluchtig).quote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laaste bedoelde ik o.a. ja. Heb ook een aantal jaren thuisgezeten (vrijwillig) en vond het aan de ene kant geweldig (vrijheid! reizen! alles kunnen doen!), maar aan de andere kant was het ook wat leeg en miste ik vooral het contact met niet-vrienden op een regelmatige basis. Juist de mensen die je niet zelf uitzoekt om mee om te gaan kunnen een verrijkende invloed op je leven hebben vind ik.
Dat had ik dus toen ik Dirty Pretty Things zag gisteren, over illegale migranten in Londen! Diverse keren een flinke brok in mn keel gehad - de oneerlijkheid!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik lees nu een verhaal over een Afghaanse asielzoeker ("De Gelukvinder", waargebeurd) en ik vind het zó heftig, zit hier echt met tranen in m'n ogen. Ik geloof dat ik nu pas goed begin te begrijpen wat het is om je vaderland te verlaten....
- Veel lezen over een heel scala van onderwerpen (geschiedenis, cultuur, natuur, wetenschap, actualiteit)quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Perruche het volgende:
SeLang, waar vul je je tijd nu mee? Half reizen, andere helft...?
daar meot je wel de tijd voor hebben natuurlijk, zoveel lopen..quote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog steeds best weinig. Zelf kom ik denk ik gemiddeld op iets van 5-10km per dag.
Mijn twee favoriete supermarkten zijn resp 3,2km en 4,0km heen en terug vanaf m'n huis en ik ga altijd lopend. Meestal wandel ik s'avonds nog een rondje door het park om te relaxen (ca 5km). En dan heb je nog alle overige dingen.
Maar ik eet wel veel meer dan de meeste mensen. Daarom val ik ook af als ik op reis ben: je eet dan in restaurants en daar zijn de porties kleiner dan thuis...
Dat hoor ik van veel mensen, maar ik heb me eerlijk waar nog geen dag verveeld. En dat is dus sinds juni 2008. Ik heb gewoon veel interesses in veel verschillende dingen. Er ligt hier een lange "to do" lijst recht voor m'n neus en ik kom er gewoon niet aan toe. En dat terwijl ik in januari alweer aan m'n volgende 2-maandse reis begin....quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik m'n dagen zou moeten doorkomen.
Met live (rock) muziek, superleuk!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Nice PF
Wat voor soort horecagelegenheid is het?
* Jaloers op SeLang is *
Maar nog lang niet toe aan pensioenWel aan vakantie...
Ik kende hem omdat hij altijd roept dat hij van 16 (?) jarige meisjes houdt oid.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef Perruche het volgende:
SeLang, ik kende je tabelletjes van je uitavenpatroon in WGRmaar deze zijn ook mooi! En flink wat gewicht verloren. Goed hoor!
Dat ik op bezoek naar Lund ga telt zeker nietquote:Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef AKnynke het volgende:
tsss...ik ben de enige scandoviel hier. En XM een beetje...
*gave-landen-fiel-boks*!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:12 schreef Perruche het volgende:
Ik ben een italofiel. Ben er alleen te lang niet geweest. Kan je ook multiple country fiel zijn?
Ik hou er ook van. En ik heb een hele rij Scandinavische films in de kast staanquote:Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef AKnynke het volgende:
tsss...ik ben de enige scandoviel hier. En XM een beetje...
Deze en dan de eerste, 'vloed'. Wel een emmertje voor alleen die wand nodig gehad! De rest is 'warm wit' en heb aubergine-achtige gordijnenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mooie kleur op de slaapkamer muur, welke is dat?
Warm wit klinkt ook mooi!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Deze en dan de eerste, 'vloed'. Wel een emmertje voor alleen die wand nodig gehad! De rest is 'warm wit' en heb aubergine-achtige gordijnen
Ach, waarom niet toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:20 schreef Syrena het volgende:
Ik betrapte me erop dat ik laatst zat te rekenen of ik ook drie dagen zou kunnen gaan werken ipv vierHeleen Mees zou mij hard slaan. /care
Is inderdaad leuk! In het begin als je moet inwerken, is het een beetje stressvol maar daar wen je snel genoeg aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met live (rock) muziek, superleuk!!!!!!!!
Ahaa oki, no problemo, ik ben ook helemaal fan van Sherman Alexie's "The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian", da's ook een jeugdboek!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Viking84 het volgende:
@ Maria: boek is een jeugdboek; leerlingen lezen het nu.
interessant, daar zijn wij (mijn vriend en ik) ook een tijd mee bezig geweest...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
- Onderzoek naar dingen zoals geautomatiseerde handels strategieën (zie AEX subforum).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |