Welcome to the UK!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en in mei gaan we op huizenjacht in Yorkshirebinnenkort 's een reisje boeken
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ooit 1 bon gehad voor te hard rijden35 waar ik maar 30 mocht
Ohai vanuit Leeds! Momenteel is het weer hier idd om te huilenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Welcome to the UK!
Ik woon in Hampshire, dicht bij de zuidkust.
Duurder dan Yorkshire maar beter weer
Hier is het een prachtige zonnige morgenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohai vanuit Leeds! Momenteel is het weer hier idd om te huilen![]()
Wel veel anglofielen hier ja! En academici! *aluhoedje pakt*quote:Op woensdag 24 november 2010 11:46 schreef SeLang het volgende:
Btw, zou het toeval zijn dat UK mensen op een "slank worden" forum zitten?![]()
Ik ook niet hoor, want ik doe niet zo aan dat Britse eten. Maar als ik hier op vakantie ben (en dus B&B) dan stouw ik me wel helemaal vol met bonen in tomatensaus en baconquote:Op woensdag 24 november 2010 11:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maareh nee, ik ben volgens mij niet aangekomen sinds ik naar de UK ben gegaan
Postcolonial MA in Leeds is fijnquote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
alleen tijdens vakantie doen we aan een full English Breakfast, maar dan hoeven we vervolgens niet meer te lunchen en kunnen we de hele dag wandelen en zulkslekker goedkoop.
En er zitten idd veel Anglofielen hier!![]()
![]()
Maria: ben voorzichtig aan het denken om in Leeds te kijken voor 'n master na 't 3e jaar in York
Zijn op zoek naar een woning RONDOM York, en komen ook wel in dorpjes dichtbij Leeds uit, wat dus ook weer een optie wordt, mocht ik daar een mooie Post-colonialism Master vinden
jeetje zeg... lijkt me toch niet echt ontspannend zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef -marz- het volgende:
Hallo SeLang, mooie grafiekjes zeg![]()
Yay ik leef nog. Karatemoves niet nodig gehad. Maar goed ook, want er liep zo'n vechthond rond en daar wil je het niet mee aan de stok krijgen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |