Herkenbaar - vriendje koopt ook gewoon dingen die ie wil hebben. Nouja niet hele dure dingen natuurlijk, maar die kan ik hem dan ook niet gevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, keep 'm coming! Goeie ideeën!. Kaartjes ergens voor is idd wel leuk!
Ik kan ook wel van alles bedenken, maar niets wat dan ook nog binnen ons afgesproken bedrag valt.. Hij downloadt trouwens gewoon alle cd's, films, series en games die 'ie wil, dus dat valt allemaal al af.
.
Oei. Hij zit steeds al te zeuren dat 'ie een leuke foto van me wil, maar ik háát op de foto gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Herkenbaar - vriendje koopt ook gewoon dingen die ie wil hebben. Nouja niet hele dure dingen natuurlijk, maar die kan ik hem dan ook niet geven![]()
Of een reservering voor een gaaf restaurant! Of een dagje dierentuin ofzo! Of eh. Een mooie foto van jezelf?
Wat haat je aan op de foto gaan? Dat foto's altijd onverwacht komen, of de foto zelf? Of dat je verplicht moet lachen ofzo? (ik haat het ook, sta er altijd stom op en vind mijn gezicht niet mooi, maar stiekem zou ik wel een mooie foto van mezelf willen hebben).quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oei. Hij zit steeds al te zeuren dat 'ie een leuke foto van me wil, maar ik háát op de foto gaan..
En hij weet al waar we gaan eten met mijn verjaardag maar ik mag het niet weten.. Ik weet alleen dat ik iets nets aan moet trekken.
Bedankt voor de ideeën, allemaal.. Ik ga er even een nachtje over slapen!
Ik vind m'n gezicht echt lelijk en ik sta echt stom op foto's. Duik altijd weg voor camera's, dus Baardmans heeft inmiddels een stuk of 100 foto's van mij met een half hoofd of een hand voor de lens.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat haat je aan op de foto gaan? Dat foto's altijd onverwacht komen, of de foto zelf? Of dat je verplicht moet lachen ofzo? (ik haat het ook, sta er altijd stom op en vind mijn gezicht niet mooi, maar stiekem zou ik wel een mooie foto van mezelf willen hebben).
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind m'n gezicht echt lelijk en ik sta echt stom op foto's. Duik altijd weg voor camera's, dus Baardmans heeft inmiddels een stuk of 100 foto's van mij met een half hoofd of een hand voor de lens..
Ik ben erachter dat ik foto's leuker vind als ik ze zelf maak, of als ze duidelijk in scene zijn gezet. Dan loop je niet het risico op *flits* oh ik had net mn mond open/ogen dicht etc.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Het helpt wel om een beetje uit te testen hoe je wel of niet leuk op de foto komt. Ik vind mezelf ook echt totaal niet fotogeniek, maar de laatste tijd weet ik de heel slechte foto's wel te voorkomen.
een leuk boek? ik heb de duutser ook getrokken voor sinterklaas, en ik heb een aantal boeken waarvan ik wist dat hij ze graag wou hebben gekocht, en een cd van herman van veen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik gaan samen Sinterklaas vieren. Pepernoten bakken, elkaar cadeautjes geven. Hartstikke leuk, maar wat moet ik in godsnaam voor hem kopen?.
Oh, dat doe ik ook jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind m'n gezicht echt lelijk en ik sta echt stom op foto's. Duik altijd weg voor camera's, dus Baardmans heeft inmiddels een stuk of 100 foto's van mij met een half hoofd of een hand voor de lens..
Thnx!quote:
Nee, ik denk het niet. Ik denk dat je hon-der-den kilo's zult aankomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
zou ik afvallen van 3 a 4 keer in de week spinnen en eten zoals ik nu eet?!
Wel een rijbewijs?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit een bon gehad*brave burger is
*.
voor de probs met het vriendje, Perruche.
Ja, maar ik rijd nooitquote:
Ik ben vlak voor kerst vorig jaar voor het laatst geweestquote:Op woensdag 24 november 2010 10:12 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ook nog nooit een bon gehad...
En ik ga zo naar de kapper. Dat werd ook hoog tijd, de laatste keer dat ik was was in juli....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |