abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89074825
Sokken was een grapje :P
Voor mn vriend zn masteruitreiking ga ik een tas kopen denk ik, maar ja ik weet dat hij er een wil en we moeten nog naar de stad, dus ik kan nog semisubtiel zn voorkeur peilen :@ .
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:52:57 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89074958
DaD: gave concertkaartjes! Of een cd? Offeh. Wat doet ie graag? :P

OH OH! Een taart met een gaaf persoonlijk design! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89075147
Kaartjes voor een leuk uitje? (samen schaatsen en dan warme chocomelk ofzo? :P) Ik geef mn broertje altijd leuke boeken. En mn vader iets dat ie nodig heeft. Eigenlijk ben ik heel slecht met kadootjes. En mn vriend wil nooit iets. Maria dr idee van die taart O+. Persoonlijk en lief!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89075277
Hier zie ik toch wat goede ideeën opbloeien!
Morgen zal ik fotos laten zien van mi casa :s) , denk niet dat het vanavond nog lukt.
pi_89075547
Oh, keep 'm coming! Goeie ideeën! O+. Kaartjes ergens voor is idd wel leuk!

Ik kan ook wel van alles bedenken, maar niets wat dan ook nog binnen ons afgesproken bedrag valt. :'). Hij downloadt trouwens gewoon alle cd's, films, series en games die 'ie wil, dus dat valt allemaal al af. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:12:48 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89076201
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, keep 'm coming! Goeie ideeën! O+. Kaartjes ergens voor is idd wel leuk!

Ik kan ook wel van alles bedenken, maar niets wat dan ook nog binnen ons afgesproken bedrag valt. :'). Hij downloadt trouwens gewoon alle cd's, films, series en games die 'ie wil, dus dat valt allemaal al af. :P.
Herkenbaar - vriendje koopt ook gewoon dingen die ie wil hebben. Nouja niet hele dure dingen natuurlijk, maar die kan ik hem dan ook niet geven _O-

Of een reservering voor een gaaf restaurant! Of een dagje dierentuin ofzo! Of eh. Een mooie foto van jezelf? :+
pi_89076490
Ik wilde mn vriend ooit een foto van ons samen geven. Toen bleek dat die foto niet bestond :P.
pi_89076528
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Herkenbaar - vriendje koopt ook gewoon dingen die ie wil hebben. Nouja niet hele dure dingen natuurlijk, maar die kan ik hem dan ook niet geven _O-

Of een reservering voor een gaaf restaurant! Of een dagje dierentuin ofzo! Of eh. Een mooie foto van jezelf? :+
Oei. Hij zit steeds al te zeuren dat 'ie een leuke foto van me wil, maar ik háát op de foto gaan. :{w .

En hij weet al waar we gaan eten met mijn verjaardag maar ik mag het niet weten. :o. Ik weet alleen dat ik iets nets aan moet trekken.

Bedankt voor de ideeën, allemaal. *; . Ik ga er even een nachtje over slapen!
pi_89076657
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oei. Hij zit steeds al te zeuren dat 'ie een leuke foto van me wil, maar ik háát op de foto gaan. :{w .

En hij weet al waar we gaan eten met mijn verjaardag maar ik mag het niet weten. :o. Ik weet alleen dat ik iets nets aan moet trekken.

Bedankt voor de ideeën, allemaal. *; . Ik ga er even een nachtje over slapen!
Wat haat je aan op de foto gaan? Dat foto's altijd onverwacht komen, of de foto zelf? Of dat je verplicht moet lachen ofzo? (ik haat het ook, sta er altijd stom op en vind mijn gezicht niet mooi, maar stiekem zou ik wel een mooie foto van mezelf willen hebben).
pi_89076781
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat haat je aan op de foto gaan? Dat foto's altijd onverwacht komen, of de foto zelf? Of dat je verplicht moet lachen ofzo? (ik haat het ook, sta er altijd stom op en vind mijn gezicht niet mooi, maar stiekem zou ik wel een mooie foto van mezelf willen hebben).
Ik vind m'n gezicht echt lelijk en ik sta echt stom op foto's. Duik altijd weg voor camera's, dus Baardmans heeft inmiddels een stuk of 100 foto's van mij met een half hoofd of een hand voor de lens. :+.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:24:14 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89076825
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind m'n gezicht echt lelijk en ik sta echt stom op foto's. Duik altijd weg voor camera's, dus Baardmans heeft inmiddels een stuk of 100 foto's van mij met een half hoofd of een hand voor de lens. :+.
:o -O-

*oneens is*
pi_89077524
Het helpt wel om een beetje uit te testen hoe je wel of niet leuk op de foto komt. Ik vind mezelf ook echt totaal niet fotogeniek, maar de laatste tijd weet ik de heel slechte foto's wel te voorkomen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89077843
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Het helpt wel om een beetje uit te testen hoe je wel of niet leuk op de foto komt. Ik vind mezelf ook echt totaal niet fotogeniek, maar de laatste tijd weet ik de heel slechte foto's wel te voorkomen.
Ik ben erachter dat ik foto's leuker vind als ik ze zelf maak, of als ze duidelijk in scene zijn gezet. Dan loop je niet het risico op *flits* oh ik had net mn mond open/ogen dicht etc.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:48:56 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89078074
Nja, van de foto's die ik leuk vind van mezelf zeggen mensen dan juist weer dat ik niet op mezelf lijk, en van de lelijke zeggen ze dat ie zo leuk is omdat ik zo mezelf ben ):O

Schijnbaar trek ik IRL vaak van die rare hoofden :+
pi_89079689
Ik ben ook echt niet fotogeniek
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? woensdag 24 november 2010 @ 00:35:11 #66
70532 loveli
N
pi_89079951
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef progje het volgende:
Ik ben ook echt niet fotogeniek
Mijn hoofd ook niet ;)
crap in = crap out
pi_89082201
ik ben soms heel fotogeniek en soms ziet het er niet uit, er is geen peil op te trekken..

waar ik vooral een hekel aan heb tegenwoordig zijn mensen die te pas en te onpas foto's op facebook zetten, zonder eerst even de hele afschuwelijke foto's eruit te halen :')
of mensen die mijn foto's kopiëren en dan ook op hun eigen profiel zetten, dan heeft het hele privacy-instellingen gebeuren dus weinig zin meer }:|
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 24 november 2010 @ 08:09:18 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89082250
sneeuwstorm en -7, ik ben bevroren op kantoor aangekomen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 24 november 2010 @ 08:11:30 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89082280
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik gaan samen Sinterklaas vieren. Pepernoten bakken, elkaar cadeautjes geven. Hartstikke leuk, maar wat moet ik in godsnaam voor hem kopen? :').
een leuk boek? ik heb de duutser ook getrokken voor sinterklaas, en ik heb een aantal boeken waarvan ik wist dat hij ze graag wou hebben gekocht, en een cd van herman van veen...

Leuk ondergoed voor jezelf? Maar dat is zo'n cliche in films, ik weet niet of vrouwen in het echt dat ook doen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89082362
goedemorgen!

Één van de laatste motorritjes vrees ik met het winterweer dat er aan gaat komen. Was wel koud, maargoed.. of 25 minuutjes motor of een uur in de bus... als ik kan kiezen dan weet ik 't wel!

Lijstje vandaag:

T: cracker met huttenkase en wat forelfilet
O: kwark + bak koffie
T: 2 mandarijntjes
L: 4 boterhammen
T: banaan en mandarijntje
D: 2 fajita's à la Ainsley
Ja doei.
  woensdag 24 november 2010 @ 08:32:29 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89082544
Goeiemorgen :W.

Ik heb zin in de winter, maar één ding vind ik niet tof: dat ik niet meer (of moeilijker) kan hardlopen! :'(.

M'n vrije dag O+, dus zo maar eens uitgebreid douchen, opruimen in huis en dan m'n boeken zoveel mogelijk uitlezen.
Niet meer actief op Fok!
pi_89082577
oh, en voor de eerste verjaardag van Mr.Mo had ik kaartjes gekocht voor Boom! Chicago! En daarvoor zijn we uit eten gegaan in A'dam (wat uiteindelijk de Burger King werd, aangezien de rest in de buurt daar allemaal vol zat :')! )

lekker samen lachen en een avondje amsterdam er achteraan is altijd leuk?
Ja doei.
  woensdag 24 november 2010 @ 08:37:42 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89082762
De Brinta was op in de supermarkt gister dus toen heb ik maar havermout meegenomen, maar wat is dat vreselijk vies zeg. :r.
pi_89082880
Mogguh...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')