Jij zegt altijd dat je niet kan koken...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet zoveel met hartig nee...
Lang ondergoed en warme choco met rumquote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zijn er skifanaten hier? Ik ga mee op skireis en ik heb geen idee wat er allemaal gekocht moet worden van kleding enzo.
En wat is daar mis mee!?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
handschoenen en een mutsmet zo'n bolletje op je hoofd, en van die dingen, tot over je oren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, ik kan prima koken. Ik vind er alleen geen bal aan. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je niet kan koken...
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee!?
niets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Zo'n koptelefoonding voor warmhouden?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
handschoenen en een mutsmet zo'n bolletje op je hoofd, en van die dingen, tot over je oren!
Drent!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Bent waarschijnlijk niet de enige loveli!
Lijstje:
aalbessen
Vrouw naar mijn hart!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik kan prima koken. Ik vind er alleen geen bal aan. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Dan ben ik ook een Drentquote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat het leeuwendeel van NL het rode bessen noemt en geen aalbessen.
Die zijn toch niet lekker!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:41 schreef loveli het volgende:
Sport van vandaag: zak nep drop-fruit duo's in vuilnisbak gemikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat je een punt hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
Om dezelfde reden (mokkende familieleden) hoeft Sinterklaas van mij dit jaar ook niet.Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |