Als je altijd naar namen van winkels kijkt schiet het wel op ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef FeestBoek het volgende:
Bedankt voor de tips! NY en H&M check ik meestal wel..
Zo maar eens Men@Work en Jack en Jones binnengaan dan.. Waar zit die America Today?
En sissyboy.. Daar ga ik nog niet voor een miljoen naar binnen alleen om die naam al![]()
Die zit tegenover de abn amro (bij het station) en ook een in de straat van de xenos.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef FeestBoek het volgende:
Bedankt voor de tips! NY en H&M check ik meestal wel..
Zo maar eens Men@Work en Jack en Jones binnengaan dan.. Waar zit die America Today?
En sissyboy.. Daar ga ik nog niet voor een miljoen naar binnen alleen om die naam al![]()
Ja tis niet veel nee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor vrouwen vind ik het tegenwoordig echt tegenvallen. Overal jurkjes etc.
Zo jij bent thuis met straatnamen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je altijd naar namen van winkels kijkt schiet het wel op ja.America Today zit in de Visstraat en Hinthamerstraat.
Is dat zo gek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo jij bent thuis met straatnamen!
inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:51 schreef VulpesVulpes het volgende:
Vind het jammer dat ze de forecast weggehaald hebbendaar waren altijd leuke dingen te koop voor mannen
I love Clockhousequote:Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
inderdaad. hadden ze toch altijd goede en leuke kleding. maar die formule gaat in heel nl weg..
newyorker vind ik persoonlijk niet zoveel leuks hebben.
h&m en we zijn verder prima winkels, en zelfs de clockhouse afdeling van de c&a heeft leuke dingen(hoewel die in db vaak net te klein is).
Kleding van de new yorker vind ik ontzettend ordinair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
inderdaad. hadden ze toch altijd goede en leuke kleding. maar die formule gaat in heel nl weg..
newyorker vind ik persoonlijk niet zoveel leuks hebben.
h&m en we zijn verder prima winkels, en zelfs de clockhouse afdeling van de c&a heeft leuke dingen(hoewel die in db vaak net te klein is).
Ik vind Zara weer niks, te sjiek/kakquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:20 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Kleding van de new yorker vind ik ontzettend ordinair.
Zelf ben ik een grote fan van de Zara
Ligt eraan waar je kijktquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind Zara weer niks, te sjiek/kak
Alleen achterin de trap af is heel soms nog wat leuks, maar voorin zeker niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:33 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je kijktaan de linkerkant hangt altijd die sjieke superkakkerige kleding. En aan de rechterkant hangt de wat meer casual kleding. En in het midden staan altijd van die rekjes met leuke topjes voor maar 20 euro
In de Hel sneeuwt het nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat heeft iedereen het toch over sneeuw, hier is geen vlokje te bekennen
Hier wel ooitquote:
het sneeuwde hier behoorlijk hardquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat heeft iedereen het toch over sneeuw, hier is geen vlokje te bekennen
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Het gaat een koude winter worden. Eindelijk
Da's veel fijner op de fiets man.quote:
Ja met sneeuw durf ik nooit zo hard te fietsenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Koud is fijn maar sneeuw en gladheid.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja met sneeuw durf ik nooit zo hard te fietsenMoet ik gvd 5 minuten eerder vertrekken thuis
Maar kou is heerlijk!
Ik heb een druk levenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Vijf minuten is wel heel veel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |