abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:58:16 #201
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89218196
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef FeestBoek het volgende:
Bedankt voor de tips! NY en H&M check ik meestal wel..

Zo maar eens Men@Work en Jack en Jones binnengaan dan.. Waar zit die America Today?

En sissyboy.. Daar ga ik nog niet voor een miljoen naar binnen alleen om die naam al :D _O-
Als je altijd naar namen van winkels kijkt schiet het wel op ja. :') America Today zit in de Visstraat en Hinthamerstraat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_89218204
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef FeestBoek het volgende:
Bedankt voor de tips! NY en H&M check ik meestal wel..

Zo maar eens Men@Work en Jack en Jones binnengaan dan.. Waar zit die America Today?

En sissyboy.. Daar ga ik nog niet voor een miljoen naar binnen alleen om die naam al :D _O-
Die zit tegenover de abn amro (bij het station) en ook een in de straat van de xenos.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:59:07 #203
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89218213
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Voor vrouwen vind ik het tegenwoordig echt tegenvallen. Overal jurkjes etc.
Ja tis niet veel nee. ;(
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_89218231
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als je altijd naar namen van winkels kijkt schiet het wel op ja. :') America Today zit in de Visstraat en Hinthamerstraat.
Zo jij bent thuis met straatnamen! :o
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:00:33 #205
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89218258
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zo jij bent thuis met straatnamen! :o
Is dat zo gek. :? Is toch handig. :P
pi_89218555
heeey aapjes :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89218564
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 10:51 schreef VulpesVulpes het volgende:

Vind het jammer dat ze de forecast weggehaald hebben :o daar waren altijd leuke dingen te koop voor mannen O+
inderdaad :O . hadden ze toch altijd goede en leuke kleding. maar die formule gaat in heel nl weg..

newyorker vind ik persoonlijk niet zoveel leuks hebben.
h&m en we zijn verder prima winkels, en zelfs de clockhouse afdeling van de c&a heeft leuke dingen(hoewel die in db vaak net te klein is).
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_89218568
oeps, dit is niet het turkentopic
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:15:11 #209
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89218663
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

inderdaad :O . hadden ze toch altijd goede en leuke kleding. maar die formule gaat in heel nl weg..

h&m en we zijn verder prima winkels, en zelfs de clockhouse afdeling van de c&a heeft leuke dingen(hoewel die in db vaak net te klein is).
I love Clockhouse O+
pi_89218846
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Kleding van de new yorker vind ik ontzettend ordinair.
Zelf ben ik een grote fan van de Zara :D
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:25:30 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89218966
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:20 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Kleding van de new yorker vind ik ontzettend ordinair.
Zelf ben ik een grote fan van de Zara :D
Ik vind Zara weer niks, te sjiek/kak :D
pi_89219133
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vind Zara weer niks, te sjiek/kak :D
Ligt eraan waar je kijkt :D aan de linkerkant hangt altijd die sjieke superkakkerige kleding. En aan de rechterkant hangt de wat meer casual kleding. En in het midden staan altijd van die rekjes met leuke topjes voor maar 20 euro :D
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:34:52 #213
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89219171
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:33 schreef Goodstuff het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je kijkt :D aan de linkerkant hangt altijd die sjieke superkakkerige kleding. En aan de rechterkant hangt de wat meer casual kleding. En in het midden staan altijd van die rekjes met leuke topjes voor maar 20 euro :D
Alleen achterin de trap af is heel soms nog wat leuks, maar voorin zeker niet.
pi_89220474
Sneeuw :D
pi_89220737
Wat heeft iedereen het toch over sneeuw, hier is geen vlokje te bekennen :D
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_89220834
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef fairytalessuck het volgende:
In de Hel sneeuwt het nooit.
pi_89220970
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 12:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In de Hel sneeuwt het nooit.
Hier wel ooit :D
Gelukkig nu niet. Ik haat sneeuw.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_89221017
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef fairytalessuck het volgende:
het sneeuwde hier behoorlijk hard :P
ben maar blij dat het bij jou nog niet is
~Si vis amari, ama~
pi_89222325
Het gaat een koude winter worden. Eindelijk :D
pi_89222373
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Het gaat een koude winter worden. Eindelijk :D
o|O
~Si vis amari, ama~
pi_89222528
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

o|O
Da's veel fijner op de fiets man. :D
pi_89222539
Koud is fijn maar sneeuw en gladheid. ;(
pi_89222598
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Koud is fijn maar sneeuw en gladheid. ;(
Ja met sneeuw durf ik nooit zo hard te fietsen :P Moet ik gvd 5 minuten eerder vertrekken thuis ;( Maar kou is heerlijk!
pi_89222818
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja met sneeuw durf ik nooit zo hard te fietsen :P Moet ik gvd 5 minuten eerder vertrekken thuis ;( Maar kou is heerlijk!
:o Vijf minuten is wel heel veel ja. :')
pi_89222836
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:o Vijf minuten is wel heel veel ja. :')
Ik heb een druk leven ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')