Morgen fabulous?quote:
Noooooooquote:
Fijn dat je even m'n geheugen opfrist.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:50 schreef schede-gnoom. het volgende:
wauw, ik sta gewoon nog steeds 2 keer in de OP
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat je even m'n geheugen opfrist.Dan verwijder ik het ff.
Danku mevrouw Butsersquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Goodstuff het volgende:
mag ik bij jullie clubje? Ik woon ook in DB
Eerste straat na de McDonalds yaaaay
quote:
Omdat ze zegt dat ik een Marokkaan ben mag ze blijven?quote:
ik vond het wel grappig dat ze dat vroegquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze zegt dat ik een Marokkaan ben mag ze blijven?
Vooroordelen zijn nooit grappig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig dat ze dat vroeg
klopt, maar toch moest ik lachenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn nooit grappig.
Gewoon de H&M ofzo? Die zit tegenover de New Yorker, lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:39 schreef FeestBoek het volgende:
Wat zijn goede, niet te dure kleding winkels in DB?
Ben een jongeman van 25, op zoek naar 'casual' kleding.. Bij de New Yorker vind ik meestal wel wat, verder weet ik eigenlijk weinig in DB, iemand nog tips?
H&M, American Today en de rest van de winkels hier in de stad. Overal hebben ze wel casual kleding.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:39 schreef FeestBoek het volgende:
Wat zijn goede, niet te dure kleding winkels in DB?
Ben een jongeman van 25, op zoek naar 'casual' kleding.. Bij de New Yorker vind ik meestal wel wat, verder weet ik eigenlijk weinig in DB, iemand nog tips?
Of wanneer je vanaf de arena naar de markt loopt heb je aan de linkerkant een hele rits winkels. Jack and Jones, Sissy boy etc. Als je nog een stukkie verder loopt heb je aan je rechterkant de Men at Work.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon de H&M ofzo? Die zit tegenover de New Yorker, lekker makkelijk.
Maarja die heb je overal, weet zo niet iets wat hier wel zit en ergens anders niet.
Was niet beledigend bedoeld... Maar boschveld staat toch bekend om z'n marokkaantjes?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig dat ze dat vroeg
Niet overal hoor, maar misschien is dat voor vrouwen weer anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
H&M, American Today en de rest van de winkels hier in de stad. Overal hebben ze wel casual kleding.
Mijn zus heeft daar ooit gewerkt in een ver verleden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Sissy boy.Die naam alleen al.
Ohja Men at Work, ik kom nooit bij zoveel verschillende winkels dus ik vergeet de helft gewoon denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:47 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Of wanneer je vanaf de arena naar de markt loopt heb je aan de linkerkant een hele rits winkels. Jack and Jones, Sissy boy etc. Als je nog een stukkie verder loopt heb je aan je rechterkant de Men at Work.
Succes :p
Voor vrouwen vind ik het tegenwoordig echt tegenvallen. Overal jurkjes etc.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet overal hoor, maar misschien is dat voor vrouwen weer anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |