quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het lief dat jullie je zo ontzettend druk om mij maken, maar ik leef nog. Nog net.
Wellus hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt nogsteeds je profiel niet aangepast.![]()
Zo is ie braaf!quote:
Moet je horen wie het zegt.quote:
Ik woon in de kakkerswijk in Vught, plebs.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt.
Zucht... vertel dan meteen wat er was of wacht je totdat iemand het vraagt?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja en dood aan dat wijf van de Hema op het station.
Wauw wat een verhaal. Actie, spanning, alles komt erin voorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had een bestelling geplaatst die ik morgen zou kunnen ophalen, maar ik heb vaker gehad dat het er een dag eerder was dus ik dacht laat ik eens gaan kijken. Maar die kut wilde nieteens kijken, ik moest zaterdag maar terugkomen snauwde ze me toe.Lekker klantvriendelijk he.
Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wauw wat een verhaal. Actie, spanning, alles komt erin voor
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had een bestelling geplaatst die ik morgen zou kunnen ophalen, maar ik heb vaker gehad dat het er een dag eerder was dus ik dacht laat ik eens gaan kijken. Maar die kut wilde nieteens kijken, ik moest zaterdag maar terugkomen snauwde ze me toe.Lekker klantvriendelijk he.
Beter begon je een bitchfight met haar.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd.
2 mensen waren nieuw, die waren wel lief.quote:
Die was zo vet, als ze bovenop me was gaan zitten was ik geplet.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter begon je een bitchfight met haar.
Dan had je moeten vragen of ze een dochter hadquote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die was zo vet, als ze bovenop me was gaan zitten was ik geplet.
Deze ontgaat me even.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had je moeten vragen of ze een dochter had
Zo'n lekkere geile dochter waarmee je kon vechten en later een trio mee kon beginnen samen met mij.quote:
Nee want een trio met jou moet met een man erbij ipv een vrouw.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n lekkere geile dochter waarmee je kon vechten en later een trio mee kon beginnen samen met mij.
Waarom wil je die andere man een minderwaardigheidscomplex bezorgen?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee want een trio met jou moet met een man erbij ipv een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je die andere man een minderwaardigheidscomplex bezorgen?Da's heul nie zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |