Nachten doorhalen om te gamen is inderdaad wel een teken van een druk leven.quote:
Je kan ook overdrijven he.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het sneeuwde hier behoorlijk hard![]()
en als ik nou eens blijf?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat je even m'n geheugen opfrist.Dan verwijder ik het ff.
beter heul koud dan regen en andere kutzooi inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's veel fijner op de fiets man.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nachten doorhalen om te gamen is inderdaad wel een teken van een druk leven.
Je weet niet half hoe blij ik daar mee ben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het sneeuwde hier behoorlijk hard![]()
ben maar blij dat het bij jou nog niet is
uhm, ik stond er middenin tussen 9 en 10. het sneeuwde flinke vlokken, best hard ook.quote:
Daar denk ik precies hetzelfde over! Zullen we naar een warm land gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik daar mee ben.
Ik haat kou, sneeuw, regen, hagel, mist.
Ofwel: de winter.
Ik kan niet wachten totdat het weer mooier weer begint te worden
Jij bent coolquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:33 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
niks mis mee, hoort erbij
Wat sta jij tussen 9 en 10 in de sneeuw te doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm, ik stond er middenin tussen 9 en 10. het sneeuwde flinke vlokken, best hard ook.
[..]
Daar denk ik precies hetzelfde over! Zullen we naar een warm land gaan
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat sta jij tussen 9 en 10 in de sneeuw te doen?
En jaaaaaaaaaaaaaa vind ik een goed idee.
Overwinteren in Australië en dan in de zomer hierheen.
Ik boek de tickets, jij betaalt!quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik boek de tickets, jij betaalt!
Ja maar, ja maar, dat is duurquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik boek de tickets, jij betaalt!
Schooierquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is duur
Jij bent de man hier, ik ben maar een arme studente.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is duur
Hmm, nou, vooruit dan. Omdat jij het bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij bent de man hier, ik ben maar een arme studente.
Dus, huphup.
Ik zal niet de duurste kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmm, nou, vooruit dan. Omdat jij het bentPM je gegevens maar, dan boek ik er twee voor volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
PM je gegevens maar, dan boek ik er twee voor volgende week.OkeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Okeeee
Ik wacht nog steeds op die PM. Zonder betaalgegevens geen reisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
maar hoe weet ik nou zeker dat jij ze echt boekt en er niet met mijn geld vandoor gaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die PM. Zonder betaalgegevens geen reisje.
Ik zou niet eens weten hoe ik jouw rekeningnummer kan gebruiken om er geld vanaf te halen zonder pinpas en pincode.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
maar hoe weet ik nou zeker dat jij ze echt boekt en er niet met mijn geld vandoor gaat
ik bedoel dat ik geld over moet maken zodat jij kan boeken. maar je zou dan ook zomaar niet kunnen boekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik jouw rekeningnummer kan gebruiken om er geld vanaf te halen zonder pinpas en pincode.
Noooooooooooooooeeeeeeeeeeeeesquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
MAAR DAN MAAR GEEN REISJE HE.
IK GA WEL ALLEEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |