Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm zo mooier vind:quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het is niet binnen, kut tnt
Eniewee, ik ben vandaag naar de kalvertoren gegaan in amsterdam, en daar hingen er echt genoeeg jurken. Heb dus meteen de gele jurk gekocht, kan die terug wanneer ik hem binnen krijg![]()
[ afbeelding ]
Wat jat je mijn gs urlquote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm zo mooier vind:
[ afbeelding ]
Ik was zo verbaasd van de schoonheid van deze foto dat ik hem wel even moest kopiëren, mijn oprechte excuses.quote:
Inderdaad, je voelt toch dat dat ding is afgezakt, of dat het daar kouder wordt :'Dquote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Lol echt he, zoiets valt toch nogal op als je dat overzet van je camera naar je computer :'D
Of zelfs als je die foto neemt.
Misschien heeft ze 'm ook gebruikt voor een 18+ model castingbureau.
Misschien was het wel warm, aangezien ze de ventilator ook niet aan heeft.quote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, je voelt toch dat dat ding is afgezakt, of dat het daar kouder wordt :'D
quote:Op maandag 29 november 2010 20:56 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Misschien was het wel warm, aangezien ze de ventilator ook niet aan heeft.
Ik vind 'm trouwens een stuk mooier bij jou staan dan bij haar.
What u laffin atquote:
Rofl.quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
foto zienquote:
die lipstick heb ik ook binnen gekregen, maar ga m meteen terugsturen. liever haal ik een mooiere van MACquote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog het shirtje binnen gekregen met de 3 hoofden, daar maak ik zo wel een foto van. Hij valt wel erg ruim trouwens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |