Ook je verstand in Pyongyang gelaten? Ik beweer helemaal niks en al helemaal geen "tegendeel". Ik zeg alleen dat jij niet zo uit de hoogte moet doen met je nepkennis.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:04 schreef Chooselife het volgende:
Jij beweert dus het tegendeel.
Mag ik vragen wat jouw argumenten zijn?
Klopt, klopt. Trouwens, ik borrelde laatst met de achterneef van de broer van Balkenende en hij gaf toe dat Nederland op last van Jan-Peter bijna een atoombom op Limburg had gegooid maar dat hij op 't laatste moment toch het vliegtuig heeft laten omkeren. Hij was flink dronken en meestal spreken dit soort mensen de waarheid. Dichterbij dè, of èèn waarheid zullen we nooit komen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:09 schreef Chooselife het volgende:
Maar om je een stukje tegemoet te komen; Ze hebben de Cheonan inderdaad tot zinken gebracht eerder dit jaar. Het was een officier van 27 jaar jong die op eigen initiatief gehandeld heeft. Dus uiteraard zonder goedkeuring van opperbevelhebber of vanuit staatswegen. Ook voor hen zelf genant, was de boodschap. Daarom is het min-of-meer zo diplomatiek weggemoffeld.
Dit -een aannemelijke theorie- heb ik van wat Noord-Koreanen die teveel gedronken hadden. Meestal spreken dit soort mensen de waarheid. Dichterbij dè, of èèn waarheid zullen we nooit komen.
Meer informatie is er niet! Ik heb het maximale eruit gehaald (soms tot frustratie toe)!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Meer kun JIJ niet over het land te weten komen, omdat je het al hebt opgegeven en je nu denkt een expert te zijn.
Wat een sneue reactie.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Trouwens, ik borrelde laatst met de achterneef van de broer van Balkenende en hij gaf toe dat Nederland op last van Jan-Peter bijna een atoombom op Limburg had gegooid maar dat hij op 't laatste moment toch het vliegtuig heeft laten omkeren. Hij was flink dronken en meestal spreken dit soort mensen de waarheid. Dichterbij dè, of èèn waarheid zullen we nooit komen.
Oh...mijn...god! Een plaatje van een soldaat en een soldatin! Dit moet heel veel kennis opgeleverd hebben! Vertel ons eens wat! Ongelofelijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Meer informatie is er niet! Ik heb het maximale eruit gehaald (soms tot frustratie toe)!
Maar zoiets eenvoudigs is voor veel mensen kennelijk al te moeilijk om te snappen.
Hier een bewijsje dat ik zelfs risico heb gelopen mbt fotograferen (strengst verboden militairen te fotograferen).
[ afbeelding ]
Niet sneuer dan de zelfgeilende posts die jij het net opslingert.quote:
Ik als MBO'er kan tenminste discusseren zonder persoonlijk aanvallen en schelden.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:01 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Godverdomme. Het is toch niet te geloven hè. Het niveau keldert hier ook met de dag. Welk blik hbo-pubers is er nu weer opengetrokken.
Speciaal voor jou wat brainwash lectuur.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh...mijn...god! Een plaatje van een soldaat en een soldatin! Dit moet heel veel kennis opgeleverd hebben! Vertel ons eens wat! Ongelofelijk!
Ik heb laatst een foto gemaakt van de LHC bij Geneve en nu ben ik een expert op het gebied van natuurkunde.
Wat een dikke boeken. Helemaal uitgelezen?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef Chooselife het volgende:
Speciaal voor jou wat brainwash lectuur.
[ afbeelding ]
Doorgebladerd en maar mee gestopt. Dit is dus propaganda én kolder.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een dikke boeken. Helemaal uitgelezen?
Oh, dat komt op z'n minst van twee kanten.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef StarCastic het volgende:
[..]
Ik als MBO'er kan tenminste discusseren zonder persoonlijk aanvallen en schelden.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat kun jij wel niet geloven, maar ik kom er net vandaan en ik weet dat dat het enige is wat ze willen. Zowel het volk, als de partijleden- en leiding. Bovendien heb ik zo'n beetje alle beschikbare lectuur over dat land gelezen.
Dus ik geloof dat ik recht van spreken heb, en dat valt bij jou nog maar te betwijfelen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:09 schreef Chooselife het volgende:
Maar om je een stukje tegemoet te komen; Ze hebben de Cheonan inderdaad tot zinken gebracht eerder dit jaar. Het was een officier van 27 jaar jong die op eigen initiatief gehandeld heeft. Dus uiteraard zonder goedkeuring van opperbevelhebber of vanuit staatswegen. Ook voor hen zelf genant, was de boodschap. Daarom is het min-of-meer zo diplomatiek weggemoffeld.
Dit -een aannemelijke theorie- heb ik van wat Noord-Koreanen die teveel gedronken hadden. Meestal spreken dit soort mensen de waarheid. Dichterbij dè, of èèn waarheid zullen we nooit komen.
Nee, precies, niet lezen is beter inderdaad. Bovendien blijft het zo ook mooi voor op de schoorsteenmantel als er vrienden langskomen. Lekker onder het genot van een jus d'orange babbelen over je leven in Noord-Korea en de verwantschap met het Noord-Koreaanse reilen en zeilen alsmede de wensen en verlangens.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Doorgebladerd en maar mee gestopt. Dit is dus propaganda én kolder.
Ik vind ook dat ik daar heel genuanceerd over ben. Het is informatief zeer eenzijdig en beperkt. Meer een absurdistisch gevoel. Je komt veel meer te weten via de spaarzame lectuur die erover bestaat. En zelfs de (3) docu's van de BBC zijn prima te pruimen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:26 schreef speknek het volgende:
[..].
Ik vind het tof dat je in NK bent geweest hoor, heel jaloers, alhoewel ik het zelf niet moreel verantwoord vind om dat regime te spekken, zou ik er graag naartoe gaan. Maar wat je op een NK propaganda reisje meemaakt kunt je niet zo serieus nemen.
Je baseert jezelf op spaarzame lectuur, drie BBC-documentaires, een indoctrinatiereis en een dronken babbel om dan te komen met de mededeling dat je precies weet wat ze willen? En dan kleineer je de rest van de mensen die hier reageren? Nice.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:29 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind ook dat ik daar heel genuanceerd over ben. Het is informatief zeer eenzijdig en beperkt. Meer een absurdistisch gevoel. Je komt veel meer te weten via de spaarzame lectuur die erover bestaat. En zelfs de (3) docu's van de BBC zijn prima te pruimen.
Goed dat je de coordinaten erbij geeft. Nou mag je me wel gaan uitleggen hoe dat water in godsnaam is Seoul terecht zou komen mocht de dam verdwijnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er is ook nog die fijne stuwdam, die maar 1 doel dient: Seoel onder laten lopen als het zo uitkomt. Vergis je niet in NK, dat volk ziet hun leider als bovennatuurlijk en is werkelijk wereldvreemd.
Coördinaten stuwdam:
38°10'53.98"N
126°56'18.93"O
Aannemelijke theorie? Ten zeerste.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:09 schreef Chooselife het volgende:
Ja. Want dat loopt als de rode draad door alle verhalen. Ze willen weer één worden. Maar niet tegen elke prijs, daar zijn ze te trots en te getraumatiseerd voor.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je baseert jezelf op spaarzame lectuur, drie BBC-documentaires, een indoctrinatiereis en een dronken babbel om dan te komen met de mededeling dat je precies weet wat ze willen? En dan kleineer je de rest van de mensen die hier reageren? Nice.
Weet je waarom je uitgelachen wordt? Loopt waarschijnlijk ook als een rode draad door je leven maar je komt pedant over. Het is heel leuk dat je in Noord-Korea bent geweest (net als duizenden andere toeristen) en een paar boekjes hebt gelezen, maar je komt hier aanzetten alsof je Kim Jong-Il, het hele volk en de legerleiding persoonlijk kent. En dat doe je niet. Jouw gezever is gebaseerd op het gezever van anderen. Je bent gewoon tweedehands aan het zeveren en dat is niet meer of minder dan wat anderen hier doen. Er zijn genoeg mensen geïnteresseerd in je bezoekje aan Noord-Korea. Als je op youtube zoekt, kun je overigens ook een 9-delige compilatie vinden van een Amerikaan die op zo'n reisje is geweest.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ja. Want dat loopt als de rode draad door alle verhalen. Ze willen weer één worden. Maar niet tegen elke prijs, daar zijn ze te trots en te getraumatiseerd voor.
Ik laat me niet uitlachen door een paar halve-liter-monster-drinkende actueel-lezers. Dank je de koekoek.
Geen dank. Op Wikipedia 't wel makkelijk te vinden hoor.quote:
Het zijn geen vlaggen maar van die onderscheidingsdingetjes voor op een uniform. Ze hebben zoveel medailles dat er verder geen logica achter zit.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef FOKkû het volgende:
Eerste is toch de Zuid-Vietnamese vlag, of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |