quote:Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n group er dan ongeveer uit ?
Washington Carrier Groupquote:CSG or CVBG normally consist of 1 Aircraft Carrier, 2 Guided Missile Cruisers, 2 Anti Aircraft Warships,and 1-2 Anti Submarine Destroyers or Frigates.
JA, en ik zeg dat ze gister ook al zijn gepost. Driekwart van de actuele updates daar is al eerder langsgekomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt opgemerkt dat de berichten die ik heb gepost van VANDAAG van dat zelfde persbureau afkomstig zijn?
Wikipediaquote:
Maar dat er dan uiteindelijk een officieel standpunt wordt ingenomen dat boeit je niet, jij vindt de meningen die vooraf daarover zijn gemeld belangrijker dan het uiteindelijke resultaat waartoe die meningen hebben geleid.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef ikke043 het volgende:
[..]
JA, en ik zeg dat ze gister ook al zijn gepost. Driekwart van de actuele updates daar is al eerder langsgekomen.
[..]
Wikipedia![]()
Nouja, als een president dat zegt hecht ik daar best wel waarde aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar dat er dan uiteindelijk een officieel standpunt wordt ingenomen dat boeit je niet, jij vindt de meningen die vooraf daarover zijn gemeld belangrijker dan het uiteindelijke resultaat waartoe die meningen hebben geleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Nouja, als een president dat zegt hecht ik daar best wel waarde aan.Maar het krijgt pas betekenis, als dat standpunt officieel wordt bekrachtigd. En dat is dus vanmiddag (Koreaanse tijd) gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je Frutsel.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Washington Carrier Group
Als ze dan zon grote bek hebben... ben ik benieuwd of ze het ook tegen de Amis durven. ZK doet alleen niets terug omdat de VS dat vermoedelijk vraagt.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dank je Frutsel.
Als dat louter reguliere ondersteuning is dan maakt het op zich nog niet zoveel uit natuurlijk .
Ik hoop alleen voor die gekke Noord Koreanen dat ze er niet op gaan schieten ofzo . Dan breekt de pleuris natuurlijk helemaal uit .
Dat vind jij, voor mij was de quote van de president genoeg. Dat je daar normaliter geen beleid uit kan(=mag) afleiden, vind ik nu niet belangrijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar het krijgt pas betekenis, als dat standpunt officieel wordt bekrachtigd. En dat is dus vanmiddag (Koreaanse tijd) gebeurd.
Dat schip zal daar ongetwijfeld een hele lange tijd blijven . Wellicht gaan de Amerikanen iets neerzetten dat van hun is . Een grote trainingsfaciliteit of iets dergelijks . Als de Noord Koreanen dan weer iets beschieten zullen de Amerikanen Zuid Koreanen in staat zijn met grof geschut terug direct terug te slaan .quote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ze dan zon grote bek hebben... ben ik benieuwd of ze het ook tegen de Amis durven. ZK doet alleen niets terug omdat de VS dat vermoedelijk vraagt.
Pfff...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat vind jij, voor mij was de quote van de president genoeg. Dat je daar normaliter geen beleid uit kan(=mag) afleiden, vind ik nu niet belangrijk.
Ik dacht dat de oefening die Seoel aan het houden is gezamenlijk zou zijn met de Amerikanen?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat schip zal daar ongetwijfeld een hele lange tijd blijven .
tja word eens tijd dat ze N-korea aanval en het volk daar bevrijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Frutsel het volgende:
Korea Shelling Aftermath in pictures
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-11826877
Mooie foto's!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef Frutsel het volgende:
Korea Shelling Aftermath in pictures
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-11826877
Als je dat zo ziet, kun je je bijna niet voorstellen dat er "maar" 2 burgers zijn omgekomen...quote:
Idd echt bizar veel geluk heb je dan .quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet, kun je je bijna niet voorstellen dat er "maar" 2 burgers zijn omgekomen...
Er waren geen burgerdoden volgens mij. Er zijn wel twee Zuid-Koreaanse mariniers omgekomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet, kun je je bijna niet voorstellen dat er "maar" 2 burgers zijn omgekomen...
Zat ik ook al aan te denken. Als ik niet wist waarvan die foto's waren had ik waarschijnlijk gedacht dat er 100'en mensen bij omgekomen waren.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daarom hebben Obama en de president van SK ook een telefonisch gesprek gevoerd met de president van China, en hem gevraagd om samen te werken tegen NK.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik vraag mij af: stel het loopt uit de hand in de toekomst, en de VS en ZK willen NK veroveren tot en met aan de grens van NK/China toe. Hoe doen ze dit dan zonder dat China voortijdig ingrijpt en ook NK binnenvalt?
Er zijn vandaag ook 2 lichamen van burgers gevonden.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Er waren geen burgerdoden volgens mij. Er zijn wel twee Zuid-Koreaanse mariniers omgekomen.
Ok, dat wist ik nog niet....quote:Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er zijn vandaag ook 2 lichamen van burgers gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |