quote:
Op dinsdag 23 november 2010 18:12 schreef Nieuwschierig het volgende:Kunnen die dingen ook Flash (.flv) afspelen? En hoe transporteer je de files van de pc naar de mediaplayer?
Volgens het forum moet de speler na de laatste firmware update ook met .flv overweg kunnen.
De speler is met ons thuisnetwerkje verbonden en de bestanden zet ik via verkenner op de PC over. Onder netwerklocaties zie je zowel de interne HDD als de externe die er met USB aan vast zit.
Audioformaten: aac, wav, mp3, ogg, wma, flac, dts en ac3 doorvoer en downmix, pcm, lpcm
Video: avi, divx, xvid, wmv9, mov, m4v, vob, mpg, mpeg-1, mpeg-2, mpeg-4, mp4, iso, ifo, mkv, ts, m2ts, ps, trp, dat, wmv,asf,rm , rmvb, flv
Bron + review:
http://www.dvscene.nl/mediaspeler/a-c-ryan-playon-hd.htmlLet op! Vanwege copyright gedoe is de mogelijkheid om youtube en dergelijke te kijken uit de laatste firmware update gehaald. Als je hier veel belang aan hecht zou ik de oudere firmware er op zetten/laten staan.
P.s. Strega is mijn vrouw, ik had per ongeluk onder haar account gepost.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende: En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail