Dan zou ik het omdraaien en de gekochte spullen opeisen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Skv het volgende:
Je bank kan het niet zomaar terugstorten. Wel kan de bank vragen aan de partij die het geld ontving of hij/zij het geld terug wil sturen. Gebeurt dit na herhaaldelijk verzoek (3 keer geloof ik, kunnen wel 2 á 3 maanden overheen gaan) niet, dan kan je de adresgegevens van die ontvanger krijgen. Je moet het dan zelf uitzoeken met die persoon.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef BELASTING het volgende:
Gewoon je geld laten storneren bij de bank en op zoek gaan naar een andere computer.
Zelf al eens gehad met iets soortgelijks van een verkeerde rekening. Laten doen, ging gewoon. Zit zelf bij de Rabobank overigens. Misschien is dit met ING wat lastiger te bereiken?quote:
Dat hoort niet te kunnen, alleen automatische incasso.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zelf al eens gehad met iets soortgelijks van een verkeerde rekening. Laten doen, ging gewoon. Zit zelf bij de Rabobank overigens. Misschien is dit met ING wat lastiger te bereiken?
Denk het ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef eleusis het volgende:
Dikke kans dat je genaaid bent. Zeker als hij opeens niet meer communiceert.
Lijkt me sterk, storneren van geld is alleen mogelijk indien er onterecht geld van je rekening is afgeschreven dmv automatische incasso.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zelf al eens gehad met iets soortgelijks van een verkeerde rekening. Laten doen, ging gewoon. Zit zelf bij de Rabobank overigens. Misschien is dit met ING wat lastiger te bereiken?
Storneren kan in dit geval niet. Zo kun je van alles en nog wat aanschaffen en later je geld laten storneren. Kan alleen bij incasso-machtigingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gewoon laten storneren, kan gewoon ik had het laatst ook. Inderdaad ook bij de rabobank.
Trouwens, dit is uiterarad gewoon een kwestie van oplichten, want hij heeft waarschijnlijk wel zijn eigen rekeningnummer opgegeven en claimt nu van niet.
Allemaal leuk en aardig, maar dat kan gewoon niet. Zou ook wat worden, dan kan je gewoon wat overmaken naar een verkoper, spullen ontvangen en vervolgens je geld terugvorderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En hoe wil je dit dan storneren? Even voor de duidelijkheid, storneren is het terug draaien van een automatische incasso.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gewoon laten storneren, kan gewoon ik had het laatst ook. Inderdaad ook bij de rabobank.
Trouwens, dit is uiterarad gewoon een kwestie van oplichten, want hij heeft waarschijnlijk wel zijn eigen rekeningnummer opgegeven en claimt nu van niet.
?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef bug_me_not2 het volgende:
Aangifte van oplichting. Jij hebt aan zijn betalingsinstructies voldaan dus hij moet jou nu de computer leveren.
Hiermee gaan dreigen werkt wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef bug_me_not2 het volgende:
Aangifte van oplichting. Jij hebt aan zijn betalingsinstructies voldaan dus hij moet jou nu de computer leveren.
ehm.... neequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef bug_me_not2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |