Voor sommige S-class races was het wel nodig in Prologue, anders kon je ze gewoon niet winnen. Van die half brakke races zijn af en toe echt niet nodig om helemaal in de set-up te gaan klooien...quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:02 schreef Vuurpijl. het volgende:
Gaan jullie voor wedstrijden ook echt de setup van de wagen afstellen voor de baan? Of kiezen jullie gewoon een auto en racen maar?!
invite nu onderwegquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:08 schreef TDM het volgende:
Mijn PSN nick is JJmky20 ... lijkt me tof om FOK!Races te houden
Verkopen hem sinds een uurtje geloof ik... Wat ze doen is het volgende:quote:
Jaja, maar ik gaf even het proces aan. Ze wachten totdat iemand het verkoopt, en de FRS verkocht het dus nog maar net.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:13 schreef Andyy het volgende:
Het was meer van dat ze net vracht binnen hadden gekregen en 'm daaruit haalde voor me
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel ff een foto maken van je eerste auto![]()
zal ik kijken voor je bij mij of mag ik het niet spoilenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef J.Clarkson het volgende:
Installing......... Vanavond los!Eerste auto wordt de Hachi Roku ALS ie beschikbaar is bij de used car dealerships.
Ow jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef trance_fan het volgende:
[..]
zal ik kijken voor je bij mij of mag ik het niet spoilen
geen 86 wel andere toyota's een corolla Runx Z aerotourer. lijkt een beetje op een civicquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ow jawel hoor.
Install duurt nog 13 minuten.... Das snel....
Hmm jammer, AE86 wil ik toch wel heel graag rijden! Maar ja, krijg hem toch pas morgen of donderdag binnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:25 schreef trance_fan het volgende:
[..]
geen 86 wel andere toyota's een corolla Runx Z aerotourer. lijkt een beetje op een civic
ook nog een Starlet en een Vitz. Dit is bij mij dus kan ook dat het anders is bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |