Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last vanquote:
Wij wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last van
das nog ergerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last van
I knowquote:
't Is niet alleen een hel hier hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker als je dat zo mag beslissen.
oh dat bedoel ik niet. ik bedoel dat je zelf kunt beslissen wanneer je weg gaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is niet alleen een hel hier hoorHet heeft ook voordelen om hier te werken
Ja. Dat zeg ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat bedoel ik niet. ik bedoel dat je zelf kunt beslissen wanneer je weg gaat
voor mij meer zoietsquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk, zelfgemaakte appelmoes met goede stukken er nog in, kaneel er door en dan met een kommetje koude zelfgemaakte custard![]()
met vel
pudding met velquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ben dol op custard met een velletje, warm of koud
Brrr ik hou wel van custard maar dan zonder velletjequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ben dol op custard met een velletje, warm of koud
meeste mensen gruwelen er van, maar vind het heerlijk! net als op de warme melk of chocolademelk (échte, van cacao)quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Brrr ik hou wel van custard maar dan zonder velletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |