Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last vanquote:
Wij wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last van
das nog ergerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last van
I knowquote:
't Is niet alleen een hel hier hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker als je dat zo mag beslissen.
oh dat bedoel ik niet. ik bedoel dat je zelf kunt beslissen wanneer je weg gaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is niet alleen een hel hier hoorHet heeft ook voordelen om hier te werken
Ja. Dat zeg ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat bedoel ik niet. ik bedoel dat je zelf kunt beslissen wanneer je weg gaat
voor mij meer zoietsquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk, zelfgemaakte appelmoes met goede stukken er nog in, kaneel er door en dan met een kommetje koude zelfgemaakte custard![]()
met vel
pudding met velquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ben dol op custard met een velletje, warm of koud
Brrr ik hou wel van custard maar dan zonder velletjequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ben dol op custard met een velletje, warm of koud
meeste mensen gruwelen er van, maar vind het heerlijk! net als op de warme melk of chocolademelk (échte, van cacao)quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Brrr ik hou wel van custard maar dan zonder velletje
Je treft gewoon net die 3 Apple looneys. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens wisten jullie dat merels dol zijn op hele rijpe appels? Ik heb een goudreinet buiten liggen en er is een ware strijd losgebarsten tussen 3 merels!
Klinkt lekkerquote:
Leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens wisten jullie dat merels dol zijn op hele rijpe appels? Ik heb een goudreinet buiten liggen en er is een ware strijd losgebarsten tussen 3 merels!
Dat ging over hertenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar is het bijvoeren met die pindarotsjes e.d. eigenlijk juist niet heul verkeerd? Ik dacht er iets over gelezen te hebben
Kan me ook vergissen hoor.
Je moet ze ook niet bijvoeren met chocolade pindarotsjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar is het bijvoeren met die pindarotsjes e.d. eigenlijk juist niet heul verkeerd? Ik dacht er iets over gelezen te hebben
Lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef golfer het volgende:
Boodschappen zijn weer gehaald. Wordt vanavond een stamppotje van oud Hollandse groentes met een door B. zelfgemaakte gehaktbal met pijnboompitten, sjalot en knof..
Nu een portie bospaddenstoelensoep van de dorpsslager ontdooien en opwarmen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet bijvoeren met chocolade pindarotsjes.
je moet er niet te lang mee doorgaan in maart is mij verteld, dan worden ze lui en gaan ze hun jongen verkeerde dingen geven zoals pinda's, die kunnen dat helemaal nog niet verwerken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga Thijs ff ophalen en via de Ikea weer naar huisMeteen maar even een nieuwe eettafel kopen als we hem in het eggie ook mooi vinden
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Morgenavond is onze hele kamer new and improved
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik gooi er vanavond maar een pizza met veel salami en rode peper in niks
ok, hoe was de saus en de gekruide burger? ook niet bijzonder dus? een Big Tasty heeft 905 kcal dus dan valt de Crispy nog wel meequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, FF, ik heb de New York Crispy uitgeprobeerd.Hij is niet zo bijzonder, alleen dat broodje met dat knapperig geroosterde kaas eroverheen was 'speciaal'. Denk dat je beter de Big Tasty kunt nemen uiteindelijk.
650 kcal voor het broodje + topping + hamburger
(41g eiwit, 33g vet, 47g koolhydraten --> (41 * 4) + (33 * 9) + (47 * 4) = 649 )
Best wat nog
Doen die ook nog eens watquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
Thuis pilates is ook best intensief, pfffBuikspieren hebben weer hard gewerkt.
die doen genoeg hoorquote:
quote:Ik ben al lekker een uurtje thuis, maar kan niet slapenLig in bed me ook de longen uit het lijf te hoesten
En eigenlijk moet ik vanavond naar de fotoclub. Laatste inlevermoment voor een fotowedstrijd
Nope. Vanmorgen niet. En ik voel me gewoon ook niet koortsig of zo. Alleen veel te weinig slaap vannacht gehadquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef DarkElf het volgende:
geen koorts ofzo?
maak wat thee met veel honing, verzacht je keel wat.
Maak me nou niet lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie zelfgemaakte appelmoes is zo lekker
Vervelend dat je je niet lekker voelt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Vanmorgen niet. En ik voel me gewoon ook niet koortsig of zo. Alleen veel te weinig slaap vannacht gehad
En thee met honing is niet mijn ding ben ik bang
En met wie liep het een beetje uit? Of wil je dat niet zeggen omdat Arty mee kan lezen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Duderella het volgende:
Zo, thuis vvan sporten. Liep een beetje uit.![]()
Thnxquote:Beterschap lieve Pee.
De saus was gewoon BBQ saus, ongeveer zoals je die bijv. bij de McNuggets krijgt. En was de burger gekruid ja?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok, hoe was de saus en de gekruide burger? ook niet bijzonder dus? een Big Tasty heeft 905 kcal dus dan valt de Crispy nog wel mee(of de Tasty erg tegen
)
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vervelend dat je je niet lekker voelt.
Weet ik iig nu wel wat ik met kerst bij het varkensfiletding ga makenquote:
Me & my dumbell.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En met wie liep het een beetje uit? Of wil je dat niet zeggen omdat Arty mee kan lezen?
[..]
je bent gewoon danig aan het kwakkelen en je stelt je niet aan.quote:ThnxMaar echt ziek ben ik niet hoor
Ik voel me alleen klote
en ik heb het idee dat ik me wat aanstel, maar dat heb ik altijd
![]()
haha ja en dat schijnt lekker te zijn maar viel jou niet op dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De saus was gewoon BBQ saus, ongeveer zoals je die bijv. bij de McNuggets krijgt. En was de burger gekruid ja?
ik kwakkel ook. stel ik me ook niet aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
je bent gewoon danig aan het kwakkelen en je stelt je niet aan.
Jij en domme Belquote:
Mwjah..ik geloof dat de dames daar een andere mening over hadden toen ik ze vertelde dat ze misschien ook ff een andere fotograaf achter de hand moesten houden voor dat sinterklaasfeest van zequote:je bent gewoon danig aan het kwakkelen en je stelt je niet aan.
Waren er weer jonge mannen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Duderella het volgende:
Zo, thuis vvan sporten. Liep een beetje uit.![]()
Typisch dat als iemand iets heeft jij dat ook opeens hebt of doetquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kwakkel ook. stel ik me ook niet aan?
Volgens mij is het gewoon exact hetzelfde vlees als voor de hamburger, quarter pounder en big mac hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ja en dat schijnt lekker te zijn maar viel jou niet op dus
ja opeens idd!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Typisch dat als iemand iets heeft jij dat ook opeens hebt of doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
nope. volgens mc medewerkers ook niet. je smaakpupilletjes werken nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon exact hetzelfde vlees als voor de hamburger, quarter pounder en big mac hoor
Misschien omdat ik niet gekauwd hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope. volgens mc medewerkers ook niet. je smaakpupilletjes werken niet
weer een nieuw setje gekocht/aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Zovoel me sinds tijden weer eens echt goed
schrokkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet gekauwd heb
*hap* *slik*
neequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
weer een nieuw setje gekocht/aan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Bluezz het volgende:
Facebook is echt leuk, ik kom zomaar spontaan in contact met de engelse oma van schdochter L (her fathers mother)
Geen idee. Hoezo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kwakkel ook. stel ik me ook niet aan?
Streng zijn voor die dames en lief zijn voor jezelf. Kom op Pee, een mens is wel eens ziek. Aan toe geven, anders hobbel je nog zoetjes aan een paar weken door zo. Geen goed plan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij en domme BelNog nooit geweten dat een man Bel kon heten
[..]
Mwjah..ik geloof dat de dames daar een andere mening over hadden toen ik ze vertelde dat ze misschien ook ff een andere fotograaf achter de hand moesten houden voor dat sinterklaasfeest van zeMaar zoals ik me nu voel ga ik echt niet tussen 100 van die k** kids zitten
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja opeens idd!heel typisch!
niet eerder genoemd dus ja, heel gek hoor
Nou, het viel me gewoon op omdat Sun vanmorgen een term postte en jij ook zoiets had van "hee, dat ken ik"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
dat dacht ik al dat je dat bedoelde. symptomen komen me bekend voor. is dat niet mogelijk? mensen gaan zoiets niet 'verzinnen' voor de lol lijkt me want zo leuk is het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, het viel me gewoon op omdat Sun vanmorgen een term postte en jij ook zoiets had van "hee, dat ken ik"
Ja. Dat moet ik niet hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef Duderella het volgende:
Streng zijn voor die dames en lief zijn voor jezelf. Kom op Pee, een mens is wel eens ziek. Aan toe geven, anders hobbel je nog zoetjes aan een paar weken door zo. Geen goed plan.
Tuurlijk kan dat. Ik schaarde je opmerkingen echter onder het kopje "aandachttrekkerij"quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dacht ik al dat je dat bedoelde. symptomen komen me bekend voor. is dat niet mogelijk? mensen gaan zoiets niet 'verzinnen' voor de lol lijkt me want zo leuk is het niet
Hoe denk jij dat al die Sinterklaas gedichten "generators" content genereren naar de users in een fractie van een paar seconde?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom is dit het drukste week van het jaar voor IT mensen P?
Niet voor IT mensen. Voor mij persoonlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom is dit het drukste week van het jaar voor IT mensen P?
het zal eens niet. leuk als ik zou zeggen dat jouw ziek opmerkingen aandachttrekkerij zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Ik schaarde je opmerkingen echter onder het kopje "aandachttrekkerij"
Ja, die verdienen behoorlijk aan 'ongelimiteerd' data verkeerquote:
Zou het bij jou niet echt oppervlakkig willen noemenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
needit keer ligt er niet zoiets oppervlakkigs aan ten grondslag
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zou het bij jou niet echt oppervlakkig willen noemen
[..]
Al zou je het wel doen, I really don't give a shitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal eens niet. leuk als ik zou zeggen dat jouw ziek opmerkingen aandachttrekkerij zijn.
zo ben ik niet want ik geloof iemand.
Kijk uit voor blaasontstekingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ben weg. aandachtshoer in ultrakort rokje wenst jullie nog een fijne avond
Dat dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk uit voor blaasontstekingen.
[..]
Ach...beter dan vier vrouwenquote:
Heb je niet stiekem al te veel grenzen overschreden? daar word je dan dus in de drukste tijd keihard voor gestraft. Dan is de rek er dus al uit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat moet ik niet hebbenIk vind deze week al zonde van mijn tijd eigenlijk
Morgenavond eigenlijk ook concertje, maar dat gaan we ook maar niet doen denk ik. Hopen dat ik zondag wel naar een concert kan
Echt de drukste week van het jaar en dan krijg je dit
Jezus, FF, kom eens in de paar weken een keer uit de gordijnen of zo zeg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal eens niet. leuk als ik zou zeggen dat jouw ziek opmerkingen aandachttrekkerij zijn.
zo ben ik niet want ik geloof iemand.
aan de ene kant hapt ze wel lekker voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jezus, FF, kom eens in de paar weken een keer uit de gordijnen of zo zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |