Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last vanquote:
Wij wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last van
das nog ergerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last van
I knowquote:
't Is niet alleen een hel hier hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker als je dat zo mag beslissen.
oh dat bedoel ik niet. ik bedoel dat je zelf kunt beslissen wanneer je weg gaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is niet alleen een hel hier hoorHet heeft ook voordelen om hier te werken
Ja. Dat zeg ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat bedoel ik niet. ik bedoel dat je zelf kunt beslissen wanneer je weg gaat
voor mij meer zoietsquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk, zelfgemaakte appelmoes met goede stukken er nog in, kaneel er door en dan met een kommetje koude zelfgemaakte custard![]()
met vel
pudding met velquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ben dol op custard met een velletje, warm of koud
Brrr ik hou wel van custard maar dan zonder velletjequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ben dol op custard met een velletje, warm of koud
meeste mensen gruwelen er van, maar vind het heerlijk! net als op de warme melk of chocolademelk (échte, van cacao)quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Brrr ik hou wel van custard maar dan zonder velletje
Je treft gewoon net die 3 Apple looneys. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens wisten jullie dat merels dol zijn op hele rijpe appels? Ik heb een goudreinet buiten liggen en er is een ware strijd losgebarsten tussen 3 merels!
Klinkt lekkerquote:
Leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens wisten jullie dat merels dol zijn op hele rijpe appels? Ik heb een goudreinet buiten liggen en er is een ware strijd losgebarsten tussen 3 merels!
Dat ging over hertenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar is het bijvoeren met die pindarotsjes e.d. eigenlijk juist niet heul verkeerd? Ik dacht er iets over gelezen te hebben
Kan me ook vergissen hoor.
Je moet ze ook niet bijvoeren met chocolade pindarotsjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar is het bijvoeren met die pindarotsjes e.d. eigenlijk juist niet heul verkeerd? Ik dacht er iets over gelezen te hebben
Lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef golfer het volgende:
Boodschappen zijn weer gehaald. Wordt vanavond een stamppotje van oud Hollandse groentes met een door B. zelfgemaakte gehaktbal met pijnboompitten, sjalot en knof..
Nu een portie bospaddenstoelensoep van de dorpsslager ontdooien en opwarmen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet bijvoeren met chocolade pindarotsjes.
je moet er niet te lang mee doorgaan in maart is mij verteld, dan worden ze lui en gaan ze hun jongen verkeerde dingen geven zoals pinda's, die kunnen dat helemaal nog niet verwerken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga Thijs ff ophalen en via de Ikea weer naar huisMeteen maar even een nieuwe eettafel kopen als we hem in het eggie ook mooi vinden
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Morgenavond is onze hele kamer new and improved
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik gooi er vanavond maar een pizza met veel salami en rode peper in niks
ok, hoe was de saus en de gekruide burger? ook niet bijzonder dus? een Big Tasty heeft 905 kcal dus dan valt de Crispy nog wel meequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, FF, ik heb de New York Crispy uitgeprobeerd.Hij is niet zo bijzonder, alleen dat broodje met dat knapperig geroosterde kaas eroverheen was 'speciaal'. Denk dat je beter de Big Tasty kunt nemen uiteindelijk.
650 kcal voor het broodje + topping + hamburger
(41g eiwit, 33g vet, 47g koolhydraten --> (41 * 4) + (33 * 9) + (47 * 4) = 649 )
Best wat nog
Doen die ook nog eens watquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
Thuis pilates is ook best intensief, pfffBuikspieren hebben weer hard gewerkt.
die doen genoeg hoorquote:
quote:Ik ben al lekker een uurtje thuis, maar kan niet slapenLig in bed me ook de longen uit het lijf te hoesten
En eigenlijk moet ik vanavond naar de fotoclub. Laatste inlevermoment voor een fotowedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |