Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last vanquote:
Wij wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last van
das nog ergerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij mij zeker, maar ik heb er zelf geen last van
I knowquote:
't Is niet alleen een hel hier hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker als je dat zo mag beslissen.
oh dat bedoel ik niet. ik bedoel dat je zelf kunt beslissen wanneer je weg gaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is niet alleen een hel hier hoorHet heeft ook voordelen om hier te werken
Ja. Dat zeg ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat bedoel ik niet. ik bedoel dat je zelf kunt beslissen wanneer je weg gaat
voor mij meer zoietsquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk, zelfgemaakte appelmoes met goede stukken er nog in, kaneel er door en dan met een kommetje koude zelfgemaakte custard![]()
met vel
pudding met velquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ben dol op custard met een velletje, warm of koud
Brrr ik hou wel van custard maar dan zonder velletjequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ben dol op custard met een velletje, warm of koud
meeste mensen gruwelen er van, maar vind het heerlijk! net als op de warme melk of chocolademelk (échte, van cacao)quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Brrr ik hou wel van custard maar dan zonder velletje
Je treft gewoon net die 3 Apple looneys. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens wisten jullie dat merels dol zijn op hele rijpe appels? Ik heb een goudreinet buiten liggen en er is een ware strijd losgebarsten tussen 3 merels!
Klinkt lekkerquote:
Leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens wisten jullie dat merels dol zijn op hele rijpe appels? Ik heb een goudreinet buiten liggen en er is een ware strijd losgebarsten tussen 3 merels!
Dat ging over hertenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar is het bijvoeren met die pindarotsjes e.d. eigenlijk juist niet heul verkeerd? Ik dacht er iets over gelezen te hebben
Kan me ook vergissen hoor.
Je moet ze ook niet bijvoeren met chocolade pindarotsjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar is het bijvoeren met die pindarotsjes e.d. eigenlijk juist niet heul verkeerd? Ik dacht er iets over gelezen te hebben
Lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef golfer het volgende:
Boodschappen zijn weer gehaald. Wordt vanavond een stamppotje van oud Hollandse groentes met een door B. zelfgemaakte gehaktbal met pijnboompitten, sjalot en knof..
Nu een portie bospaddenstoelensoep van de dorpsslager ontdooien en opwarmen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet bijvoeren met chocolade pindarotsjes.
je moet er niet te lang mee doorgaan in maart is mij verteld, dan worden ze lui en gaan ze hun jongen verkeerde dingen geven zoals pinda's, die kunnen dat helemaal nog niet verwerken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga Thijs ff ophalen en via de Ikea weer naar huisMeteen maar even een nieuwe eettafel kopen als we hem in het eggie ook mooi vinden
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Morgenavond is onze hele kamer new and improved
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik gooi er vanavond maar een pizza met veel salami en rode peper in niks
ok, hoe was de saus en de gekruide burger? ook niet bijzonder dus? een Big Tasty heeft 905 kcal dus dan valt de Crispy nog wel meequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, FF, ik heb de New York Crispy uitgeprobeerd.Hij is niet zo bijzonder, alleen dat broodje met dat knapperig geroosterde kaas eroverheen was 'speciaal'. Denk dat je beter de Big Tasty kunt nemen uiteindelijk.
650 kcal voor het broodje + topping + hamburger
(41g eiwit, 33g vet, 47g koolhydraten --> (41 * 4) + (33 * 9) + (47 * 4) = 649 )
Best wat nog
Doen die ook nog eens watquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
Thuis pilates is ook best intensief, pfffBuikspieren hebben weer hard gewerkt.
die doen genoeg hoorquote:
quote:Ik ben al lekker een uurtje thuis, maar kan niet slapenLig in bed me ook de longen uit het lijf te hoesten
En eigenlijk moet ik vanavond naar de fotoclub. Laatste inlevermoment voor een fotowedstrijd
Nope. Vanmorgen niet. En ik voel me gewoon ook niet koortsig of zo. Alleen veel te weinig slaap vannacht gehadquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef DarkElf het volgende:
geen koorts ofzo?
maak wat thee met veel honing, verzacht je keel wat.
Maak me nou niet lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie zelfgemaakte appelmoes is zo lekker
Vervelend dat je je niet lekker voelt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Vanmorgen niet. En ik voel me gewoon ook niet koortsig of zo. Alleen veel te weinig slaap vannacht gehad
En thee met honing is niet mijn ding ben ik bang
En met wie liep het een beetje uit? Of wil je dat niet zeggen omdat Arty mee kan lezen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Duderella het volgende:
Zo, thuis vvan sporten. Liep een beetje uit.![]()
Thnxquote:Beterschap lieve Pee.
De saus was gewoon BBQ saus, ongeveer zoals je die bijv. bij de McNuggets krijgt. En was de burger gekruid ja?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok, hoe was de saus en de gekruide burger? ook niet bijzonder dus? een Big Tasty heeft 905 kcal dus dan valt de Crispy nog wel mee(of de Tasty erg tegen
)
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vervelend dat je je niet lekker voelt.
Weet ik iig nu wel wat ik met kerst bij het varkensfiletding ga makenquote:
Me & my dumbell.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En met wie liep het een beetje uit? Of wil je dat niet zeggen omdat Arty mee kan lezen?
[..]
je bent gewoon danig aan het kwakkelen en je stelt je niet aan.quote:ThnxMaar echt ziek ben ik niet hoor
Ik voel me alleen klote
en ik heb het idee dat ik me wat aanstel, maar dat heb ik altijd
![]()
haha ja en dat schijnt lekker te zijn maar viel jou niet op dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De saus was gewoon BBQ saus, ongeveer zoals je die bijv. bij de McNuggets krijgt. En was de burger gekruid ja?
ik kwakkel ook. stel ik me ook niet aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
je bent gewoon danig aan het kwakkelen en je stelt je niet aan.
Jij en domme Belquote:
Mwjah..ik geloof dat de dames daar een andere mening over hadden toen ik ze vertelde dat ze misschien ook ff een andere fotograaf achter de hand moesten houden voor dat sinterklaasfeest van zequote:je bent gewoon danig aan het kwakkelen en je stelt je niet aan.
Waren er weer jonge mannen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Duderella het volgende:
Zo, thuis vvan sporten. Liep een beetje uit.![]()
Typisch dat als iemand iets heeft jij dat ook opeens hebt of doetquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kwakkel ook. stel ik me ook niet aan?
Volgens mij is het gewoon exact hetzelfde vlees als voor de hamburger, quarter pounder en big mac hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ja en dat schijnt lekker te zijn maar viel jou niet op dus
ja opeens idd!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Typisch dat als iemand iets heeft jij dat ook opeens hebt of doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
nope. volgens mc medewerkers ook niet. je smaakpupilletjes werken nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon exact hetzelfde vlees als voor de hamburger, quarter pounder en big mac hoor
Misschien omdat ik niet gekauwd hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope. volgens mc medewerkers ook niet. je smaakpupilletjes werken niet
weer een nieuw setje gekocht/aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Zovoel me sinds tijden weer eens echt goed
schrokkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet gekauwd heb
*hap* *slik*
neequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
weer een nieuw setje gekocht/aan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Bluezz het volgende:
Facebook is echt leuk, ik kom zomaar spontaan in contact met de engelse oma van schdochter L (her fathers mother)
Geen idee. Hoezo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kwakkel ook. stel ik me ook niet aan?
Streng zijn voor die dames en lief zijn voor jezelf. Kom op Pee, een mens is wel eens ziek. Aan toe geven, anders hobbel je nog zoetjes aan een paar weken door zo. Geen goed plan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij en domme BelNog nooit geweten dat een man Bel kon heten
[..]
Mwjah..ik geloof dat de dames daar een andere mening over hadden toen ik ze vertelde dat ze misschien ook ff een andere fotograaf achter de hand moesten houden voor dat sinterklaasfeest van zeMaar zoals ik me nu voel ga ik echt niet tussen 100 van die k** kids zitten
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja opeens idd!heel typisch!
niet eerder genoemd dus ja, heel gek hoor
Nou, het viel me gewoon op omdat Sun vanmorgen een term postte en jij ook zoiets had van "hee, dat ken ik"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
dat dacht ik al dat je dat bedoelde. symptomen komen me bekend voor. is dat niet mogelijk? mensen gaan zoiets niet 'verzinnen' voor de lol lijkt me want zo leuk is het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, het viel me gewoon op omdat Sun vanmorgen een term postte en jij ook zoiets had van "hee, dat ken ik"
Ja. Dat moet ik niet hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef Duderella het volgende:
Streng zijn voor die dames en lief zijn voor jezelf. Kom op Pee, een mens is wel eens ziek. Aan toe geven, anders hobbel je nog zoetjes aan een paar weken door zo. Geen goed plan.
Tuurlijk kan dat. Ik schaarde je opmerkingen echter onder het kopje "aandachttrekkerij"quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dacht ik al dat je dat bedoelde. symptomen komen me bekend voor. is dat niet mogelijk? mensen gaan zoiets niet 'verzinnen' voor de lol lijkt me want zo leuk is het niet
Hoe denk jij dat al die Sinterklaas gedichten "generators" content genereren naar de users in een fractie van een paar seconde?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom is dit het drukste week van het jaar voor IT mensen P?
Niet voor IT mensen. Voor mij persoonlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom is dit het drukste week van het jaar voor IT mensen P?
het zal eens niet. leuk als ik zou zeggen dat jouw ziek opmerkingen aandachttrekkerij zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Ik schaarde je opmerkingen echter onder het kopje "aandachttrekkerij"
Ja, die verdienen behoorlijk aan 'ongelimiteerd' data verkeerquote:
Zou het bij jou niet echt oppervlakkig willen noemenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
needit keer ligt er niet zoiets oppervlakkigs aan ten grondslag
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zou het bij jou niet echt oppervlakkig willen noemen
[..]
Al zou je het wel doen, I really don't give a shitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal eens niet. leuk als ik zou zeggen dat jouw ziek opmerkingen aandachttrekkerij zijn.
zo ben ik niet want ik geloof iemand.
Kijk uit voor blaasontstekingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ben weg. aandachtshoer in ultrakort rokje wenst jullie nog een fijne avond
Dat dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk uit voor blaasontstekingen.
[..]
Ach...beter dan vier vrouwenquote:
Heb je niet stiekem al te veel grenzen overschreden? daar word je dan dus in de drukste tijd keihard voor gestraft. Dan is de rek er dus al uit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat moet ik niet hebbenIk vind deze week al zonde van mijn tijd eigenlijk
Morgenavond eigenlijk ook concertje, maar dat gaan we ook maar niet doen denk ik. Hopen dat ik zondag wel naar een concert kan
Echt de drukste week van het jaar en dan krijg je dit
Jezus, FF, kom eens in de paar weken een keer uit de gordijnen of zo zeg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal eens niet. leuk als ik zou zeggen dat jouw ziek opmerkingen aandachttrekkerij zijn.
zo ben ik niet want ik geloof iemand.
aan de ene kant hapt ze wel lekker voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jezus, FF, kom eens in de paar weken een keer uit de gordijnen of zo zeg.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jezus, FF, kom eens in de paar weken een keer uit de gordijnen of zo zeg.
Is hij fysiotherapeut?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef AnneX het volgende:
Nou - nou wees eens aardig voor dat meisje FF. en voor jezelf en voor elkaar.
Bewonderenswaardig hoe mn. AnneX met zijn schoonmoeder heeft zitten leuteren en
ondertussen de linkerarm weer terug bewoog van vér opzij naar de buik.
Doodeng en vreemd vond moeders het dat zij met rechts weer links kon vasthouden.
Daarover heeft hij 1 1/2 uur gedaan.
Dan ga ik strakt verse kip Madras klaarmaken. en mn. AnneX wilde pasta erbij.
Dat krijgt-ie natuurlijk.
tot laters...
Ik ook welquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:46 schreef Duderella het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie tafel sun!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
nieuwe tafel gekocht!
Straks na het eten in elkaar zetten en foto maken![]()
OF tekort komtquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ben benieuwd hoeveel schroeven en bouten je overhoudt.
Nooit gebeurd, overhouden welquote:
Wij zijn doorgewinterde Ikea-klussers dus wij houden niets over maar zetten de boel gewoon meteen goed in elkaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ben benieuwd hoeveel schroeven en bouten je overhoudt.
Oh dat lijkt me wel interessant ja..quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef golfer het volgende:
Trouwens net even de docu van gisteravond laat bekeken.
Indrukwekkend document:
Long Stay
Is via Uitzending Gemist terug te zien:quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat lijkt me wel interessant ja..
Ok, hopen dat hij nog even blijft staan, binnenkort kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Is via Uitzending Gemist terug te zien:
http://dokument.ncrv.nl/
quote:
Huh ik heb nog nooit rokjes bij shoots met jou aangehad, toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusSarabi kan er over meepraten
Fotoshoot met mij en vervolgens blaasontsteking
Hmm...kan me nog iets herinneren over een herfstshoot in de duinen waarbij je vervolgens een aantal weken later liep te klagen dat je een blaasontsteking had omdat je in het koude zand moest zittenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Huh ik heb nog nooit rokjes bij shoots met jou aangehad, toch?
Dat klopt wel, maar had netjes een spijkerbroek aanquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm...kan me nog iets herinneren over een herfstshoot in de duinen waarbij je vervolgens een aantal weken later liep te klagen dat je een blaasontsteking had omdat je in het koude zand moest zitten
MAar wel blaasontstekingquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar had netjes een spijkerbroek aan
Je hebt helemaal gelijkquote:
Lastig hoor.. Meeste tafels zijn ons vooral te groot. Of we zitten meteen aan een hele dure custommade vast. De tafel die we nu hebben staan hadden we toen we gingen verhuizen gekocht als tijdelijke zodat we wat tijd hadden een leuke te vinden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:11 schreef DarkElf het volgende:
leuk sun ook een nieuwe tafel.
die staat hier ook nog op de wishlist maar we kunnen niet echt vinden wat we zoeken..
dus dat komt nog wel eens
Als we al kunnen vinden wat we misschien leuk vinden kost t ook meteen best geld want we willen een grote tafel. Want dan kan je lekkere stoelen erbij doen. Wat een groter 'probleem' is dan de tafel want wat voor stoelen vinden we leuk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lastig hoor.. Meeste tafels zijn ons vooral te groot. Of we zitten meteen aan een hele dure custommade vast. De tafel die we nu hebben staan hadden we toen we gingen verhuizen gekocht als tijdelijke zodat we wat tijd hadden een leuke te vinden.
Blaasontsteking krijg je niet van de kou, da's een fabeltjequote:
ja wat een verschil is dat he met Nederland!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nog niet nee. Dat zou een dag of wat ná de prik moeten zijn - hopelijk niet in Madrid! Superaardige arts trouwens, zeg, in het UZ. Ik ben nog altijd zo verbaasd over hoeveel tijd ze hier voor je nemen
Wat wordt het / is het geworden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga eten organiseren bij de Appie nuIk heb honger
![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blaasontsteking krijg je niet van de kou, da's een fabeltje![]()
Blaasonstekingen ontstaan niet door kou, maar door een bacterie.quote:
Ik had toen nog geen seksquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Blaasonstekingen ontstaan niet door kou, maar door een bacterie.
en vaak ook door seks met niet al te schone piemels
Of P heeft een vieze piemelquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had toen nog geen sekseven om de mannen om mij heen te verdedigen
Bedankt, ik voelde me namelijk heel erg aangesproken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had toen nog geen sekseven om de mannen om mij heen te verdedigen
Ik was al jaren erg gecharmeerd van oude houten doorleefde boerentafels, en sinds een jaartje of 2 hebben we er eentje via marktplaats, ben er nog steeds zo blij meequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:11 schreef DarkElf het volgende:
leuk sun ook een nieuwe tafel.
die staat hier ook nog op de wishlist maar we kunnen niet echt vinden wat we zoeken..
dus dat komt nog wel eens
Wauw! Dat is pas snoezelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef AnneX het volgende:
Nou - nou wees eens aardig voor dat meisje FF. en voor jezelf en voor elkaar.
Bewonderenswaardig hoe mn. AnneX met zijn schoonmoeder heeft zitten leuteren en
ondertussen de verkrampte linkerarm weer terug bewoog van vér opzij naar de buik.
Doodeng en vreemd vond moeders het dat zij met rechts weer links kon vasthouden.
Daarover heeft hij 1 1/2 uur gedaan.
Dan ga ik strakt verse kip Madras klaarmaken. en mn. AnneX wilde pasta erbij.
Dat krijgt-ie natuurlijk.
tot laters...
Deze is mooier:quote:
Kan niet teveel zeggen, het moet nog gepatenteerd worden.quote:
Coolquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kan niet teveel zeggen, het moet nog gepatenteerd worden.![]()
Maar het is een manier om grote hoeveelheden chips in een fabriek te transporteren zonder ze aan te raken. Is nog maar een pre-afstudeeropdrachtje. Wordt dus niet zo groot. 5EC ipv 60
Wel leuk, vind ik![]()
Die had je toch via marktplaats gevonden ofzo? Tof is dat!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was al jaren erg gecharmeerd van oude houten doorleefde boerentafels, en sinds een jaartje of 2 hebben we er eentje via marktplaats, ben er nog steeds zo blij mee
Maar ben het met je eens dat het erg moeilijk is om precies je smaak te vinden.
Zo willen we eigenlijk al vanaf de verhuizing hier naartoe een andere salontafel.. maar wát
@ Sun ben benieuwd!
Ja, lijkt me tof om aan iets mee te werken wat ook daadwerkelijk gepatenteerd en eventueel gebruikt gaat worden. Nu nog met goeie oplossingen komenquote:
Ach, dat lukt vast welquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, lijkt me tof om aan iets mee te werken wat ook daadwerkelijk gepatenteerd en eventueel gebruikt gaat worden. Nu nog met goeie oplossingen komen
Ik vind the big bang bij tijd en wijlen echt heel grappigquote:
Succes!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, lijkt me tof om aan iets mee te werken wat ook daadwerkelijk gepatenteerd en eventueel gebruikt gaat worden. Nu nog met goeie oplossingen komen
Ja, ik ook! Die nerdgrappen zijn echt tof als ze herkenbaar zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik vind the big bang bij tijd en wijlen echt heel grappig
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook. Goede acteur ook die Sheldon speelt.
ook dat jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Die nerdgrappen zijn echt tof als ze herkenbaar zijn![]()
Teleportatiequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kan niet teveel zeggen, het moet nog gepatenteerd worden.![]()
Maar het is een manier om grote hoeveelheden chips in een fabriek te transporteren zonder ze aan te raken. Is nog maar een pre-afstudeeropdrachtje. Wordt dus niet zo groot. 5EC ipv 60
Wel leuk, vind ik![]()
Thxquote:
Dude geniaal!quote:
foto!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
tafel is mooi!! Staat goed bij onze hoogglans witte keuken
Die nerdgrappen zijn echt briljant jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Die nerdgrappen zijn echt tof als ze herkenbaar zijn![]()
Die acteur die Sheldon speelt had ik een keer in een interview gezien en dan verschilt hij nieteens zo heel veel irlWel minder autistisch uiteraard.
Standaard maaltijdsaladetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat wordt het / is het geworden?
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:27 schreef Sarabi het volgende:
"Je FULL abonnement verloopt over 2 dagen!"
Wat zal ik het gaan missen...
quote:
Anders ga je zeuren over 2 snapshotsquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn ogen
Doe wat aan je witbalans man
Wel een vette tafel zo btw
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders ga je zeuren over 2 snapshots
Ik bepaal verdorie zelf wel wanneer ik iets post jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen voortaan wel even met je mopperpee account maken he![]()
Zo ziet hij er anders wel uit in het lamplichtquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef MopperPee het volgende:
[..]
Ik bepaal verdorie zelf wel wanneer ik iets post jaP heeft gewoon volledig gelijk dat-ie die opmerking maakte
Jullie hebben toch verdikkie geen gele tafel?
Nou enquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo ziet hij er anders wel uit in het lamplicht
Daar ben ik dan ook nog steeds erg blij meequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind de stoelen stiekem ook wel erg mooi
Niet als je alleen ff de nieuwe tafel wil laten zien. Het is geen artyfarty shoot joh!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef MopperPee het volgende:
[..]
Nou enBen jij nou een fotograaf?
Dan zorg je voor een eigen impressie van het gefotografeerde. Je legt daar toch je eigen visie in
je hoort gewoon te wachtenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdikkie, normaal gesproken lekken nieuwe CD's altijdIk wil de nieuwe Hooverphonic horen
Dat heb je goed gedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook nog steeds erg blij meeDie hebben we toen wel meteen 'goed' gekocht, we liepen er tegen aan en ik wilde ze!
Ach, ik ben in mijn eerste huis van 2e hands eerst over gegaan in volledig Ikea, en langzaam maar zeker wordt alles vervangen door meer duurzaam spul.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan
Ik ben benieuwd hoe wij straks ons huisje gaan inrichting, we hebben allebei wel aardig wat dingen dus ben benieuwd hoe het gaat combinerengeld voor nieuwe dingen hebben we niet echt
Nja, beetje bij beetje aanpassen is ook leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan
Ik ben benieuwd hoe wij straks ons huisje gaan inrichting, we hebben allebei wel aardig wat dingen dus ben benieuwd hoe het gaat combinerengeld voor nieuwe dingen hebben we niet echt
quote:
Ik geloof ook wel dat het goed gaat komen, ooitquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, ik ben in mijn eerste huis van 2e hands eerst over gegaan in volledig Ikea, en langzaam maar zeker wordt alles vervangen door meer duurzaam spul.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef rijsttafel het volgende:
De tafel is niet mijn smaak.Maar de gitaar en de voetbal zijn tof.
En is dat nu de rad-des-tijds serie in de boekenkast?
Hé, jij begon te mierenneuken, ik doe gewoon gezellig met je meequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook altijd hoor
En toevallig komt de CD vrijdag uit dus denk dat ik vrijdag maar een spontaan stopje bij de platenzaak moet doen
Hier ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, ik ben in mijn eerste huis van 2e hands eerst over gegaan in volledig Ikea, en langzaam maar zeker wordt alles vervangen door meer duurzaam spul.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hé, jij begon te mierenneuken, ik doe gewoon gezellig met je mee
*zucht*quote:
IKEA is leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ookIk had al veel IKEA kasten. Da's allemaal meegegaan en uitgebouwd. Niks mis met IKEA
SPOILER: niet klikken, hier zit GEEN wasbeer onder maar is onderdeel van het verhaal van S05E09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debra
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ik lees net terug, spuit 11.
Goedzo P, tell him!
Nicequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen seizoen 5 en ze heeft een wasbeer pak aan.
hou je mondquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Tony's Chocoloney met hazelnoten is trouwens lekker
Ik heb Milka extra romigquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Tony's Chocoloney met hazelnoten is trouwens lekker
Kan nietquote:
Da's ook best lekkerquote:
Tof! Ben zelf niet verder gekomen dan pakweg een derde van het eerste boekquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Epiphone is van mij, bal is van Sam en Rad des tijds heb je goed gezien
Ja mooi he dat geelkleurige glas?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:13 schreef Tezz het volgende:
Mooie tafel! (dat heb ik dan weer wel gezien).
Het is dat ik zo ontspannen en vergevingsgezind van aard benquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja mooi he dat geelkleurige glas?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb in 1,5 jaar de hele serie gelezen ongeveer. Wacht nu op het laatste deel (is al wel als paperback uit maar dat staat natuurlijk niet..) en heb in de tussentijd de Wetten der magie serie helemaal gelezen. Dus eigenlijk zou ik voor het mooie weer helemaal opnieuw moeten beginnen als ik het laatste deel eindelijk hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof! Ben zelf niet verder gekomen dan pakweg een derde van het eerste boek
In het Engels is het een stuk beter te lezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof! Ben zelf niet verder gekomen dan pakweg een derde van het eerste boek
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb in 1,5 jaar de hele serie gelezen ongeveer. Wacht nu op het laatste deel (is al wel als paperback uit maar dat staat natuurlijk niet..) en heb in de tussentijd de Wetten der magie serie helemaal gelezen. Dus eigenlijk zou ik voor het mooie weer helemaal opnieuw moeten beginnen als ik het laatste deel eindelijk heb
Heb zelf alles van Feist gelezen (beviel me een stuk meer) en dat was wel weer genoeg fantasy voor mij. Nouja.. alles tot wat hij 2 jaar geleden heeft uitgebracht dan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In het Engels is het een stuk beter te lezen.
* wakkerschrikt en gezicht bijpoedert *quote:
Van Feist heb ik de Magiër serie. Vind het wel leuk, maar wat simpeltjes. Vind Jordan en Pratchet leuker om te lezen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Heb zelf alles van Feist gelezen (beviel me een stuk meer) en dat was wel weer genoeg fantasy voor mij. Nouja.. alles tot wat hij 2 jaar geleden heeft uitgebracht dan.![]()
Ik alleen als ik het kan vinden in de bieb. Anders neem ik gewoon de Nederlandse versie. Gaat vaak ook prima. Owja, en alleen als het een Engelse schrijver is, natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik lees alles in het Engels. Zal na het weekend de boekenkast eens posten
.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef AnneX het volgende:
Dus TAV en Sun hebben een nieuwe tafel ! waarom geen twee joh?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
DexterSpannend hoor, het net sluit zich om hem heen
Julia StilesSPOILER: niet klikken, hier zit GEEN wasbeer onder maar is onderdeel van het verhaal van S05E09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DebraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik heb alleen alle Harry Potters in het Engels gelezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik lees alles in het Engels. Zal na het weekend de boekenkast eens posten
.
Strak en wit.quote:
De magiër-serie heb ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van Feist heb ik de Magiër serie. Vind het wel leuk, maar wat simpeltjes. Vind Jordan en Pratchet leuker om te lezen.
King vind ik helemaal niets aanmaar wellicht dat dat in het Engels beter is ja.
Ik lees bijna alleen maar fantasy eigenlijk, naast wat misdaad (Mankell, Larsson). Si-fi heb ik als tiener heel veel gelezen. Mijn moeder nam altijd boeken van Vance en zo mee van de bieb, en die las ik dan ook meteen. Leuk
Past niet ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef AnneX het volgende:
Dus TAV en Sun hebben een nieuwe tafel ! waarom geen twee joh?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
DexterSpannend hoor, het net sluit zich om hem heen
Julia StilesStraks maar eens gaan kijken.SPOILER: niet klikken, hier zit GEEN wasbeer onder maar is onderdeel van het verhaal van S05E09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debra
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Het lijkt alsof jullie er wel twee kwijt kunnen... vandaar.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het lijkt alsof jullie er wel twee kwijt kunnen... vandaar.
Kun je ook mee schuiven en veranderen.
Achso, nee, dat gaat echt niet passen helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als jij er even een paar meter aan komt bouwen hier komt dat helemaal goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Tafels horen midden in de kamer. Niet tegen muren.
Owwww zo.. nee joh gekkie!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
edit van TAV: past niet. sip
Als wij een eetkamer, woonkeuken of iets soortgelijks hadden deed ik hetzelfdequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef Duderella het volgende:
De eettafel is hier hét sociale punt in huis. Wij zitten nooit op de bank of zo. Niet samen en niet met bezoek. Liever aan tafel. Om die reden een grote tafel die middenin de eetkamer staat. Moesten we wel op maat laten maken.
Ik kan me het helemaal voorstellen. Bij ons is het wel juist andersom: we zitten alleen aan tafel om te eten of een spelletje te doen of zo. Verder leven we echt op de bank. Vandaar dat er ook een grotere moest komenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef Duderella het volgende:
De eettafel is hier hét sociale punt in huis. Wij zitten nooit op de bank of zo. Niet samen en niet met bezoek. Liever aan tafel. Om die reden een grote tafel die middenin de eetkamer staat. Moesten we wel op maat laten maken.
Jullie eettafelquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef Duderella het volgende:
Wij moesten buiten blijven op die vlonder.quote:
Gewoon, werk. Het is weer de jaarlijkse drukke periode, zo voor de kerstvakantie. Net een toets van mijn collega even doorgekeken op 'maakbaarheid', dat zijn wel weer de leuke klusjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef AnneX het volgende:
En van CF lees ik al veel langer van moe enzo.
Voor wie en wat doe jij dat allemaal? wat je doet.
En lof voor mevrouw Karin van de Trouw recepten. Smullen...
Na snelle eerste belezing van deze zin maakte ik me ernstig zorgen. Maar toen ik de klemtonen eenmaal goed gelegd had bleek het me te vallenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef Tezz het volgende:
Ik heb denk ik een seranoham-verslaving.
Hoe las je het dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Na snelle eerste belezing van deze zin maakte ik me ernstig zorgen. Maar toen ik de klemtonen eenmaal goed gelegd had bleek het me te vallen
Heel snel aan elkaar, zonder klemtoon op de ham, dan klinkt het als een geneesmiddelquote:
En ze zitten ook nog eens écht lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
Sun&Tav, leuke tafel, maar ik vind vooral jullie stoelen![]()
Wij zoeken nog altijd met een half oog naar echt mooie.
Eensch en ik vind jullie tafel er helemaal bij passenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
En ze zitten ook nog eens écht lekker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eensch en ik vind jullie tafel er helemaal bij passen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heel snel aan elkaar, zonder klemtoon op de ham, dan klinkt het als een geneesmiddel
Ook een stukje Tony's dan maar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, heb lekkere trekniet handig..
Aan jou hebben we ook niksquote:
Erg he!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, heb lekkere trekniet handig..
En dat was nog een kleintje! Maar die stond inderdaad toen al vrij centraal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jullie eettafelMaar dat vond ik in Den Haag al heel tof bij jou, Dude
Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij moesten buiten blijven op die vlonder.
Kon erger Tezz, kon erger.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef Tezz het volgende:
Ik heb denk ik een seranoham-verslaving.
Ja! Vooral omdat dit sinds mijn no/low-carb instelling een stuk minder was maar nu weer terug lijkt te komenquote:
Dat snap ik, maar kun je iets meer specs geven?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef Duderella het volgende:
een espressomachine:
[ afbeelding ]
Ah zo: Saeco Synthia. Volautomaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kun je iets meer specs geven?
En hij produceert drinkbare koffie neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah zo: Saeco Synthia. Volautomaat.
Dawast.![]()
Hij is mooi en Arty weet de rest.
Zo maakt schoonpaps van de week een koffiehoek voor onsquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Precies die Dude?? Die is mooi![]()
Ik wil ooit af van het koffiezetapparaat op het aanrecht. Tussen de kast waar de oven in zit en de buitenmuur van de keuken hebben we een ruimte waar we een boekenplankje annex olieopslag hebben. Daar wil ik eigenlijk nog een plank onder voor zo'n machine.Ruimt op het aanrecht mooi op en dan is er nog ruimte voor schattige kop en schoteltjes en zo
![]()
Nou, in ieder geval 10 cm. vanaf de muur ( heb ik ook geleerd van de bni man).quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Tafels horen midden in de kamer. Niet tegen muren.
Wat een mooie hippe machien Dudequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
een espressomachine:
[ afbeelding ]
Dus nu hebben jullie een synthia die koffie zetquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef Duderella het volgende:
Ah zo: Saeco Synthia. Volautomaat.
Dawast.![]()
Hij is mooi en Arty weet de rest.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hobje heeft een nieuwe avatarIk ben finaal van slag
Wij hebben de tafel noodgedwongen in de lengte tegen de muur. Anders is er geen ruimte voor de nerdhoek er t/oquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
Nou, in ieder geval 10 cm. vanaf de muur ( heb ik ook geleerd van de bni man).
Ik wissel het zo nu en dan af.. heb er een aantal en vandaag had ik het zo koud,dus zocht ik mijn oorkleppenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hobje heeft een nieuwe avatarIk ben finaal van slag
Ik denk dat ik met een week of 2 a 3 mijn kerst ava er weer in knalquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Wij hebben de tafel noodgedwongen in de lengte tegen de muur. Anders is er geen ruimte voor de nerdhoek er t/o
Oh ja die heb ik ook nogquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef MissHobje het volgende:
Ik denk dat ik met een week of 2 a 3 mijn kerst ava er weer in knal
Kerst ava'squote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met een week of 2 a 3 mijn kerst ava er weer in knal
Wrom nie? Oh, slapeloosheid?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik mag geen chocola na 15.00 uurvan de dokter
![]()
Wauw das vroeg heer Pquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
En nu vind ik het mooi geweest en ga ik lekker naar bed om te voorkomen dat ik morgen weer compleet dood ben. Het was gezellig mijne dames en heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, er was bezoek en wat afleiding hiero.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef Bluezz het volgende:
AnneZ, hoe heeft mr. je mamma zo ver gekregen?
quote:
Ik ga nog ff HIMYM kijken en dan ga ik ook. Misschien eindelijk eens 8 uur slaap scorenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
En nu vind ik het mooi geweest en ga ik lekker naar bed om te voorkomen dat ik morgen weer compleet dood ben. Het was gezellig mijne dames en heren
Kan je de bezorgers morgen toch gewoon ook even laten doen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ships.. we moeten zo de huidige zithoek nog naar de garage tillen
Denk eerlijk gezegd niet dat ze dat doen toch?? Denk je wel??quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je de bezorgers morgen toch gewoon ook even laten doen?
OKquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, er was bezoek en wat afleiding hiero.
Ik denk dat ik je maar even pm.
Intkort: met heel veel geduld en alle tijd.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw das vroeg heer P
Als ik niet kan slapen wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had ik gisteravond last van
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Die van jullie is best groot idd! Maar je hebt er ook mooi de ruimte voorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben een hele grote eettafel.
Eigenlijk twee. Een kleinere hoge in de keuken en een grote in de kamer.
Leuke tafel sun en tav!
2,20x1,00quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van jullie is best groot idd! Maar je hebt er ook mooi de ruimte voor
Oe zware dingen tillen is niet leuk. succes zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is opwekkend blijkbaar en dat moet ik voorkomen. Koffie 's avonds deed ik al niet, thee alleen kruidenvarianten. Maar bij chocolade had ik nooit stil gestaan
![]()
Ships.. we moeten zo de huidige zithoek nog naar de garage tillen
@ Hobsel: vergeet de foto's niet he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |