precies, je klikt met iemand of niet, of hij/zij nou aan de andere kant van de wereld woont of nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Er zijn ook veel situaties waar het mis is gegaan terwijl de 2 op een steenworp afstand wonen. Als je er echt voor gaat is de afstand alleen een tijdje lastig/irritant/vervelend, maar je komt er wel overheen.
Verder zou ik liever niet voor een meer simpele oplossing kiezen (om even wat simpele woorden te gebruiken) als dat betekent dat ik niet met de persoon samen kan zijn met wie ik het ontzettend naar mijn zin heb, en waar ik al ruim 2 jaar gek op ben
ooooh idd!! in de tussentijd maar een hoop leuke dingen doen (gelukkig schijnt de zon vandaag hihiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:36 schreef Littlecreep het volgende:
Al één derde van het wachten erop zitten. Lijkt zo kort, maar toch te lang
Ach ja, ik heb genoeg te doen aan studie en werk. Is toch altijd wel lekker om puntjes te hebben om naar toe te leven. Volgend punt zijn we al op de helftquote:Op zondag 6 maart 2011 11:14 schreef kruiswoordpuzzel het volgende:
[..]
ooooh idd!! in de tussentijd maar een hoop leuke dingen doen (gelukkig schijnt de zon vandaag hihi) en dan gaat de tijd misschien ietsje sneller voorbij
Dat dacht ik dus ook in het begin 'ach het wordt wel makkelijker'.. Maar niet dusquote:Op zondag 6 maart 2011 12:59 schreef Alec690 het volgende:
Ik heb inmiddels al zo vaak afscheid moeten nemen, die emotionele achtbaan dacht ik inmiddels wel te kennen. Integendeel, het wordt steeds moeilijker.
Wat een leuke verrassing!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef IrCute het volgende:
Ik zou mijn vriend pas weer in Juni zien, maar nu komt hij onverwachts volgende week langs voor een weekje![]()
(Heb hem al sinds oktober niet meer gezien).
Lastige keuze altijd.. Maar achteraf zou je er waarschijnlijk spijt van krijgen als je een leuke kans had laten schieten alleen maar om niet uit elkaar te hoeven zijn voor twee jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef Hank- het volgende:
*Meldt zich aan*
Had een poosje geleden al een topic over geopend, maar er schijnt al een heel draadje te zijn, mooi om m'n ei kwijt te kunnen!
Eind april mag ik met gemengde gevoelens voor 2 jaar vertrekken richting Indonesië. (het positieve: baan/zelfontplooiing, negatieve natuurlijk 't vriendinnetje...)
Je sprong gelijk achter Fok! om dit te melden?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef IrCute het volgende:
Omg, ik dacht dus dat hij volgende week zou komen maar nu lokte mijn broer mij met een smoesje ergens heen en stond hij ineens achter mij, ik kreeg een hartverzakking maar ben zoooo blij !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef IrCute het volgende:
Omg, ik dacht dus dat hij volgende week zou komen maar nu lokte mijn broer mij met een smoesje ergens heen en stond hij ineens achter mij, ik kreeg een hartverzakking maar ben zoooo blij !
En hopen dat ie je zo hard onder handen neemt dat je de komende week niet meer kunt zitten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En hopen dat ie je zo hard onder handen neemt dat je de komende week niet meer kunt zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |