abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89087314
Bij een verlenging geldt geen zichttermijn, punt. Als een provider jou iets anders vertelt voordat je je abonnement verlengd, wordt je flink genaaid als je deze wil annuleren. Doen ze namelijk bijna nooit, alleen in uitzonderlijke gevallen. Maar doe je ding joh ;)
Que Sera ~
  woensdag 24 november 2010 @ 11:31:49 #52
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_89087594
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:23 schreef Chilled het volgende:
Bij een verlenging geldt geen zichttermijn, punt. Als een provider jou iets anders vertelt voordat je je abonnement verlengd, wordt je flink genaaid als je deze wil annuleren. Doen ze namelijk bijna nooit, alleen in uitzonderlijke gevallen. Maar doe je ding joh ;)
Kom dan eens met bronnen om onze bronnen te weerleggen :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 7 december 2010 @ 03:03:55 #53
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89620777
Heb hetzelfde gehad. Iets met korting die ineens geen korting meer was op mij contract. En daarbij werd gezegd dat ik sowieso binnen 8 dagen kon retourneren en het contact met terugwerkende kracht kon opzeggen. Op de bon staat overigens dat ik binnen 8 dagen mag ruilen. Hier was sowieso sprake van verkeerde voorlichting/dwaling dus opzeggen kan ook en dat ga ik ook doen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_101787777
Schopje.

Vanmiddag heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. Ik vertelde ze dat ik het goedkoopste abonnement wilde met een sms verdubbelaar erbij. Bij het zetten van de handtekening heb ik voornamelijk gelet op mijn persoonsgegevens ipv het contract zelf (dat ook niet echt heel duidelijk op het beeld stond maar dat terzijde. Desondanks fucking dom en laks natuurlijk).

Nu thuis blijkt dat ze me het goedkoopste abonement hebben gegeven van het duurste soort met teringveel duur internet. De verkoper heeft dus gedacht dat ik het goedkoopste van het duurste soort wilde (ok het kan maar ik vind het geen reeele aanname zeker als er niks meer wordt gevraagd). Conclusie: Ik ben nu dubbel zoveel kwijt en heb een 2 jarig ipv een 1 jarig contract (heb ook gezegd dat ik een 1 jarig contract wilde maargoed dit heeft natuurlijk niet veel waarde).

Dus heb ik nog een poot om op te staan als ik maandag terugga naar de winkel?
Patat Friet
pi_101789365
Kan je niet gewoon storneren?
pi_101789835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Kan je niet gewoon storneren?
Que? :@
Patat Friet
pi_101792165
Hierin sta je als klant heel zwak. Het contract is immers ondertekend, en voordat je dat doet zou je goed gekeken moeten hebben, wát er exact staat.
Het zal nu aankomen op eventuele coulance van TM, maar daar zou ik niet op rekenen.
pi_101792535
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Blue_note het volgende:
Hierin sta je als klant heel zwak. Het contract is immers ondertekend, en voordat je dat doet zou je goed gekeken moeten hebben, wát er exact staat.
Het zal nu aankomen op eventuele coulance van TM, maar daar zou ik niet op rekenen.
Ja ik weet het. Die namen van de abonnementen van T-mobile lijken ook vrij erg op elkaar en de namen ansich zijn ook nietszeggend. En op dat scherm wat ik te zien kreeg stond ook niet eens iets van een prijs per maand ofzo want dan was het me wel opgevallen.

Maargoed een klein doch duur foutje ja...
Patat Friet
pi_101792904
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:33 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Que? :@
Dat sluit tenminste naadloos aan bij de rest van de onzinnige adviezen in dit topic.

Maar wat zei de verkoper toen je het vroeg?

En buiten dat vind ik je verhaal vreemd, ik heb al meer dan 12 jaar mobiele abo's en tot op heden lazen ze altijd alles voor. Dat je je vergist is menselijk, maar wel raar. Zeker dat je gemist hebt dat je voor 24 maanden tekende ipv 12 vind ik vreemd, ben je wel capabel genoeg?
pi_101799178
Als jij vind dat je het duidelijk hebt uitgelegd en dat de verkoper iets anders heeft toegezegd dan waar je voor tekende kun je het evt. op misleiding gooien.. Zsm t-mobile bellen en zeggen dat het niet klopt en wat je er aan kan doen.
dag
pi_101806959
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En buiten dat vind ik je verhaal vreemd, ik heb al meer dan 12 jaar mobiele abo's en tot op heden lazen ze altijd alles voor. Dat je je vergist is menselijk, maar wel raar. Zeker dat je gemist hebt dat je voor 24 maanden tekende ipv 12 vind ik vreemd, ben je wel capabel genoeg?
Blijkbaar niet. Daarom moeten incapabele mensen als ik in bescherming genomen worden
Patat Friet
  zondag 11 september 2011 @ 05:09:28 #62
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_101807095
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Chilled het volgende:
Zit je daar 1 dag buiten, dan heb je helaas geen poot om op te staan.
:')

quote:
BW7:17

1

De afgeleverde zaak moet aan de overeenkomst beantwoorden.
2

Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschappen bezit die koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten.
quote:
BW 7:22

1

Beantwoordt het afgeleverde niet aan de overeenkomst, dan heeft bij een consumentenkoop de koper voorts de bevoegdheid om:
a.

de overeenkomst te ontbinden, tenzij de afwijking van het overeengekomene, gezien haar geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt
Verkopers die denken dat ze omdat ze de regeltjes van de provider kennen, ergens alles vanaf weten. :')

[ Bericht 48% gewijzigd door Zelva op 11-09-2011 05:16:14 ]
pi_101808571
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 05:09 schreef Zelva het volgende:

[..]

:')

[..]

[..]

Verkopers die denken dat ze omdat ze de regeltjes van de provider kennen, ergens alles vanaf weten. :')
Even ter informatie: het recht van reclame geldt alleen voor roerende zaken, dus niet voor diensten.
pi_101810265
Ik kon mijn hi abonnement binnen 8 dagen annuleren, Wat ik ook gedaan heb. heb je dit uberhaupt al geprobeerd bij t-mobile?
pi_101810459
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:18 schreef ganzenherder het volgende:
Schopje.

Vanmiddag heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. Ik vertelde ze dat ik het goedkoopste abonnement wilde met een sms verdubbelaar erbij. Bij het zetten van de handtekening heb ik voornamelijk gelet op mijn persoonsgegevens ipv het contract zelf (dat ook niet echt heel duidelijk op het beeld stond maar dat terzijde. Desondanks fucking dom en laks natuurlijk).

Nu thuis blijkt dat ze me het goedkoopste abonement hebben gegeven van het duurste soort met teringveel duur internet. De verkoper heeft dus gedacht dat ik het goedkoopste van het duurste soort wilde (ok het kan maar ik vind het geen reeele aanname zeker als er niks meer wordt gevraagd). Conclusie: Ik ben nu dubbel zoveel kwijt en heb een 2 jarig ipv een 1 jarig contract (heb ook gezegd dat ik een 1 jarig contract wilde maargoed dit heeft natuurlijk niet veel waarde).

Dus heb ik nog een poot om op te staan als ik maandag terugga naar de winkel?
Nee je hebt hiervoor getekend en zit hieraan vast (lijkt mij)
pi_101812548
Voor zover mijn juridische kennis reikt lijkt mij, hoe vervelend ook, dat het niet kunnen inzien van je tegoed
geen zwaarwegende reden is om je contract op te zeggen en daarbij geldt de 7 dagen die elders werd genoemd
alleen bij aankopen op afstand, iets dat hier niet het geval is.

Je zit eraan vast tenzij bijvoorbeeld morgen de batterij plotseling snel leegloopt of je telefoon helemaal niets meer
doet want dan geldt dat jij een wettelijk recht hebt op een deugdelijk produkt dat binnen 6 maanden na aanschaf
zonder bijkomende kosten dient te worden vervangen en er bij nalatigheid volledige restitutie dient plaats te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')