Kom dan eens met bronnen om onze bronnen te weerleggenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:23 schreef Chilled het volgende:
Bij een verlenging geldt geen zichttermijn, punt. Als een provider jou iets anders vertelt voordat je je abonnement verlengd, wordt je flink genaaid als je deze wil annuleren. Doen ze namelijk bijna nooit, alleen in uitzonderlijke gevallen. Maar doe je ding joh
Ja ik weet het. Die namen van de abonnementen van T-mobile lijken ook vrij erg op elkaar en de namen ansich zijn ook nietszeggend. En op dat scherm wat ik te zien kreeg stond ook niet eens iets van een prijs per maand ofzo want dan was het me wel opgevallen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Blue_note het volgende:
Hierin sta je als klant heel zwak. Het contract is immers ondertekend, en voordat je dat doet zou je goed gekeken moeten hebben, wát er exact staat.
Het zal nu aankomen op eventuele coulance van TM, maar daar zou ik niet op rekenen.
Dat sluit tenminste naadloos aan bij de rest van de onzinnige adviezen in dit topic.quote:
Blijkbaar niet. Daarom moeten incapabele mensen als ik in bescherming genomen wordenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En buiten dat vind ik je verhaal vreemd, ik heb al meer dan 12 jaar mobiele abo's en tot op heden lazen ze altijd alles voor. Dat je je vergist is menselijk, maar wel raar. Zeker dat je gemist hebt dat je voor 24 maanden tekende ipv 12 vind ik vreemd, ben je wel capabel genoeg?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Chilled het volgende:
Zit je daar 1 dag buiten, dan heb je helaas geen poot om op te staan.
quote:BW7:17
1
De afgeleverde zaak moet aan de overeenkomst beantwoorden.
2
Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschappen bezit die koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten.
Verkopers die denken dat ze omdat ze de regeltjes van de provider kennen, ergens alles vanaf weten.quote:BW 7:22
1
Beantwoordt het afgeleverde niet aan de overeenkomst, dan heeft bij een consumentenkoop de koper voorts de bevoegdheid om:
a.
de overeenkomst te ontbinden, tenzij de afwijking van het overeengekomene, gezien haar geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt
Even ter informatie: het recht van reclame geldt alleen voor roerende zaken, dus niet voor diensten.quote:Op zondag 11 september 2011 05:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verkopers die denken dat ze omdat ze de regeltjes van de provider kennen, ergens alles vanaf weten.
Nee je hebt hiervoor getekend en zit hieraan vast (lijkt mij)quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:18 schreef ganzenherder het volgende:
Schopje.
Vanmiddag heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. Ik vertelde ze dat ik het goedkoopste abonnement wilde met een sms verdubbelaar erbij. Bij het zetten van de handtekening heb ik voornamelijk gelet op mijn persoonsgegevens ipv het contract zelf (dat ook niet echt heel duidelijk op het beeld stond maar dat terzijde. Desondanks fucking dom en laks natuurlijk).
Nu thuis blijkt dat ze me het goedkoopste abonement hebben gegeven van het duurste soort met teringveel duur internet. De verkoper heeft dus gedacht dat ik het goedkoopste van het duurste soort wilde (ok het kan maar ik vind het geen reeele aanname zeker als er niks meer wordt gevraagd). Conclusie: Ik ben nu dubbel zoveel kwijt en heb een 2 jarig ipv een 1 jarig contract (heb ook gezegd dat ik een 1 jarig contract wilde maargoed dit heeft natuurlijk niet veel waarde).
Dus heb ik nog een poot om op te staan als ik maandag terugga naar de winkel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |