WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:
Haiquote:
Nog niks genomen, maar loop nog wel een beetje te spacen van gisteren. Als de rugpijn doorzet flikker ik er straks maar weer 2 in.quote:
Die ligt nog te spacen in bed (terwijl Bink en Boor jammeren om eten en uitgelaten te wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Greys, kom es vertellen hoe t met je gaat dan?
Ja goed, ik neem heul niks niequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niks genomen, maar loop nog wel een beetje te spacen van gisteren. Als de rugpijn doorzet flikker ik er straks maar weer 2 in.
Hoest met jouw drugs?
Mss moeten we Tombola even langssturenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die ligt nog te spacen in bed (terwijl Bink en Boor jammeren om eten en uitgelaten te worden)
Waarom baal je? omdat je geen drugs hebt? Ik heb wel voor je hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja goed, ik neem heul niks nie![]()
Ik baaaaaaaaaal onwijs
Waarom mij nou weer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moeten we Tombola even langssturen
Nee ik baal want ik heb onwijze trek in een broodje zelfgemaakte eiersalade, maar ik heb fries rogge met peperpaté bij me vandaag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom baal je? omdat je geen drugs hebt? Ik heb wel voor je hoor
Jij doet altijd alles voor iedereenquote:
Ik heb nu lunchpauze, kan er wel ff langsrijden...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij doet altijd alles voor iedereen![]()
Nou, niet voor Greys en dr beessies dus.
Dan niet hoor![]()
Baaf, ga jij ff op de ramen bonken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb nu lunchpauze, kan er wel ff langsrijden...
Dan loop je naar de supermarkt en haal je een broodje, en eiersalade? Heb je bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik baal want ik heb onwijze trek in een broodje zelfgemaakte eiersalade, maar ik heb fries rogge met peperpaté bij me vandaag.
Wat een kutleven heb ik toch
Nee prefab eiersalade vind ik ranzigquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan loop je naar de supermarkt en haal je een broodje, en eiersalade? Heb je bijna hetzelfde.
Oh, ik zou het zo doen, maar het gaat nu juist beter dus ik maak me niet zo'n zorgen hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij doet altijd alles voor iedereen![]()
Nou, niet voor Greys en dr beessies dus.
Dan niet hoor![]()
Baaf, ga jij ff op de ramen bonken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |