WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:
Haiquote:
Nog niks genomen, maar loop nog wel een beetje te spacen van gisteren. Als de rugpijn doorzet flikker ik er straks maar weer 2 in.quote:
Die ligt nog te spacen in bed (terwijl Bink en Boor jammeren om eten en uitgelaten te wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Greys, kom es vertellen hoe t met je gaat dan?
Ja goed, ik neem heul niks niequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niks genomen, maar loop nog wel een beetje te spacen van gisteren. Als de rugpijn doorzet flikker ik er straks maar weer 2 in.
Hoest met jouw drugs?
Mss moeten we Tombola even langssturenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die ligt nog te spacen in bed (terwijl Bink en Boor jammeren om eten en uitgelaten te worden)
Waarom baal je? omdat je geen drugs hebt? Ik heb wel voor je hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja goed, ik neem heul niks nie![]()
Ik baaaaaaaaaal onwijs
Waarom mij nou weer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moeten we Tombola even langssturen
Nee ik baal want ik heb onwijze trek in een broodje zelfgemaakte eiersalade, maar ik heb fries rogge met peperpaté bij me vandaag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom baal je? omdat je geen drugs hebt? Ik heb wel voor je hoor
Jij doet altijd alles voor iedereenquote:
Ik heb nu lunchpauze, kan er wel ff langsrijden...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij doet altijd alles voor iedereen![]()
Nou, niet voor Greys en dr beessies dus.
Dan niet hoor![]()
Baaf, ga jij ff op de ramen bonken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb nu lunchpauze, kan er wel ff langsrijden...
Dan loop je naar de supermarkt en haal je een broodje, en eiersalade? Heb je bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik baal want ik heb onwijze trek in een broodje zelfgemaakte eiersalade, maar ik heb fries rogge met peperpaté bij me vandaag.
Wat een kutleven heb ik toch
Nee prefab eiersalade vind ik ranzigquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan loop je naar de supermarkt en haal je een broodje, en eiersalade? Heb je bijna hetzelfde.
Oh, ik zou het zo doen, maar het gaat nu juist beter dus ik maak me niet zo'n zorgen hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij doet altijd alles voor iedereen![]()
Nou, niet voor Greys en dr beessies dus.
Dan niet hoor![]()
Baaf, ga jij ff op de ramen bonken?
Amper?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:
sms van greys, ze leeft nog. Amper, maar ze leeft nog.
Nopequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Onlinedokter Ing, heeft u al iets van Greys vernomen?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat kan zomaar?Want jij gaat natuurlijk ook niet al iets anders kopen of huren als je daar nog hypotheek kan betalen... En je kan niet hem dwingen op de een of andere manier te verkopen? Je hypotheek niet meer betalen oid?
Da's toch niet mijn suikeroom manquote:Geluidsdraak toch?
Ff snel dan, want ik mot zo weer in meeting...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:47 schreef Qwea het volgende:
Ik zit netwerkbeheer te doen. Met Subnetmask e.d. Maar er dringt echt niks tot me doorIk heb 20 bladzijden gelezen, en geen idee waar het over ging
Echt helemaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ff snel dan, want ik mot zo weer in meeting...
Een ipadres (stel 192.168.12.16) hoort bij een netwerk (bv. 192.168.12.0 t/m 192.168.12.127). Omdat zo'n 't/m' notatie voor computers niet te snappen is wordt dat weergegeven als 192.168.12.0/25, in binaire notatie (daar zijn computers dol op) is dat 11111111.11111111.11111111.10000000 (25x1, vandaar de 25). De computer weet nu dat een adres als 192.168.12.4 op zijn eigen netwerk zit en bv. 192.168.13.192 niet, voor die laatste moet hij via de default gateway.
Om exacter te zijn, de computer doet een logische AND met het mask en het doel-ip, als dat zijn eigen netwerk oplevert is het lokaal, anders is het een vreemd netwerk.
Duidelijker?
Dat 'amper' verzin je er zelf bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:07 schreef Qwea het volgende:
sms van greys, ze leeft nog. Amper, maar ze leeft nog.
Zie het als huizenblokken in een straat en je wil bepalen of je moet oversteken of niet. Met het mask kan je bepalen of een bepaald adres in je eigen reeks valt of niet, dus of je de brief door je zesjarige kind kan laten bezorgen of dat je het beter zelf kan doenquote:
Oh, muis lachtte me uit/toe en Ll deed:quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er?
(Nog uit vorige topic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Uh.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zie het als huizenblokken in een straat en je wil bepalen of je moet oversteken of niet. Met het mask kan je bepalen of een bepaald adres in je eigen reeks valt of niet, dus of je de brief door je zesjarige kind kan laten bezorgen of dat je het beter zelf kan doen
Greysje, ouwe junk![]()
Oh dat is zo onwijs fucking klote.quote:
Hai Greys, beetje beter? Hopelijk goed geslapen?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, muis lachtte me uit/toe en Ll deed:
Toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat in het vat zit verzuurd niet!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Ah shit Strega , ik ben thuis vergeten de hondenspeeltjes uit te zoeken, ik hoop dat ik er dit weekend wel aan denk![]()
Maar er wordt wel aan gedacht hoor!
Prima toch! Lekker slapenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik was al eerder wakker, rond half negen. Hondje uitgelaten en beestjes eten gegeven.
Daarna zou ik nog 'even' terug in bed
Ik had nogal wat in te halen aan slaap, dus dat lukt aardig zo
Oh dus je voelt je vast ook heel veel beterquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik was al eerder wakker, rond half negen. Hondje uitgelaten en beestjes eten gegeven.
Daarna zou ik nog 'even' terug in bed
Ik had nogal wat in te halen aan slaap, dus dat lukt aardig zo
Nou, fijn toch, even wat slaap inhalen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dus je voelt je vast ook heel veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |