abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89671176
Hahaha niks!! Maar ik ben echt niks meer gewend ;)
  woensdag 8 december 2010 @ 12:14:33 #227
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_89671194
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:06 schreef Orea het volgende:
Nee het zit niet op plek waar bh steunt, ik heb Hotmilk bh's en die hebben ook geen beugel ;) Zonder bh voelt het niet comfortabel...
Ook niet bij de bovenzijkant van de bh, waar je klipjes zitten? Daar bedoelde ik ook.
Mijn beugelbh gaf daar problemen, niet aan de onderkant.
Het is iig belangrijk de plek zo veel mogelijk vrij te houden van mogelijke drukpunten.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_89671228
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Stomme Carriwell :( Dan maar zelf haken :P

Stoned van een ibu, wat heb je erbij geslikt? :P
Schelpen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89671292
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Schelpen!
die zijn zo hard, krijg je verstoppingen van!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89671318
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ook niet bij de bovenzijkant van de bh, waar je klipjes zitten? Daar bedoelde ik ook.
Mijn beugelbh gaf daar problemen, niet aan de onderkant.
Het is iig belangrijk de plek zo veel mogelijk vrij te houden van mogelijke drukpunten.
Nee het zit lager en iets verder mijn borst in :)
pi_89671333
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef Twinkly het volgende:

[..]

die zijn zo hard, krijg je verstoppingen van!
Maar als wij, grootborstigen, gewoon allemaal aan de schelpen gaan daalt de zeespiegel aanzienlijk.
  woensdag 8 december 2010 @ 12:18:59 #232
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89671393
Ticootje: dat is geen probleem toch? Men maakt zich immers zorgen om de stijging van de zeespiegel... O-)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89671421
omg, jullie kunnen de wereld redden :o
Waarom bouwen we dan geen dammen van schelpen dan :(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89671479
Juist mensen! Juist.
pi_89671498
Jullie mogen mijn vracht hebben hoor :+ van mij hoeven die memmen niet zo.. Als ik ooit uitgebaard en gevoed ben mag dr. Schumacher* er iets aan doen O-)

*of welke andere plastisch chirurg dan ook
pi_89671572
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Orea het volgende:
Jullie mogen mijn vracht hebben hoor :+ van mij hoeven die memmen niet zo.. Als ik ooit uitgebaard en gevoed ben mag dr. Schumacher* er iets aan doen O-)

*of welke andere plastisch chirurg dan ook
Mijn ervaring is dat het er inderdaad een stuk fijner uitziet tijdens de zwangerschap of de borstvoeding, daarna gaat de boel weer hangen... Een stukje steviger zou van mij wel mogen ja. Maar een C cupje, nee, ik vind mijn maat gewoon goed zo.
pi_89671863
Sowieso ben ik niet blij met de grootte.. was ik pre-zwanger ook al niet, mjah ik wilde bv geven :P

Cupje D zou prima zijn :)
pi_89671943
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef Orea het volgende:
Sowieso ben ik niet blij met de grootte.. was ik pre-zwanger ook al niet, mjah ik wilde bv geven :P

Cupje D zou prima zijn :)
Zonder borstvoeding gaat de mijne ook ongeveer terug naar D, dat is prima formaat hoor.
pi_89672030
Hahaha nou dat is voor mij een illusie! Ik ben vanaf mijn 20e van D naar F/G gegaan, viel tussendoor ergens een 12 kilo af, maar de boobs bleven.. (leuk maat 36/38 met maat ferrari :D not..) Zijn in mijn zwangerschap doorgegroeid naar H en zitten nu op de grens G/H.. heb niet de verwachting dat die weer netjes terugzakken naar een E ooit, als ik gestopt ben ;)
pi_89673822
Heb gisteren geleerd dat je met massage ook weer moet oppassen, omdat je daarmee het borstweefsel zou kunnen beschadigen...

Ik zou dr Schumacher overigens niet in de buurt laten komen, hij is geen plastisch chirurg maar slechts basisarts :D
pi_89673963
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef WupWup het volgende:
Heb gisteren geleerd dat je met massage ook weer moet oppassen, omdat je daarmee het borstweefsel zou kunnen beschadigen...

Ik zou dr Schumacher overigens niet in de buurt laten komen, hij is geen plastisch chirurg maar slechts basisarts :D
En dan? Moet je dan niet erg hard masseren?
pi_89674377
Ja weet ik dus ook niet precies. Maar zacht masseren heeft dat nut? Heb nog nooit een (dreigende) BO gehad zelf, dus weet niet hoe het voelt.
pi_89674851
Oi, Orea, naar een dreigende ontsteking :{ 'k Hoop dat de tips van de dames werken!

Ik was weer eens aan het lezen op borstvoeding.com, en zag weer de tip dat je in zoveel mogelijk houdingen zou moeten kunnen voeden.
Ik doe er altijd maar één. Heb een poosje liggend in bed gevoed, maar daar kreeg ik enorme nachtmerries van. Echt, van die: shit-waar-is-m'n-kind-ik-weet-zeker-dat-ze-nog-in-bed-ligt-maar-ik-kan-haar-niet-vinden-nachtmerries. En dat meerdere keren per nacht. Nu ik ook in bed zittend voed, heb ik daar geen last meer van. :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_89674965
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef Morretje het volgende:
Oi, Orea, naar een dreigende ontsteking :{ 'k Hoop dat de tips van de dames werken!

Ik was weer eens aan het lezen op borstvoeding.com, en zag weer de tip dat je in zoveel mogelijk houdingen zou moeten kunnen voeden.
Ik doe er altijd maar één. Heb een poosje liggend in bed gevoed, maar daar kreeg ik enorme nachtmerries van. Echt, van die: shit-waar-is-m'n-kind-ik-weet-zeker-dat-ze-nog-in-bed-ligt-maar-ik-kan-haar-niet-vinden-nachtmerries. En dat meerdere keren per nacht. Nu ik ook in bed zittend voed, heb ik daar geen last meer van. :P
Haha, ik ben Leyla ook wel eens kwijt hoor, maar blijkbaar leg ik haar steeds slaapdronken op haar bedje.
pi_89674969
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:41 schreef WupWup het volgende:
Ja weet ik dus ook niet precies. Maar zacht masseren heeft dat nut? Heb nog nooit een (dreigende) BO gehad zelf, dus weet niet hoe het voelt.
Hmm, bij zachter masseren is het bij mij meer aaien dan echt drukken dat je het idee hebt dat het propje door het melkkanaal kan bewegen zeg maar. Overigens druk ik wel stevig maar niet heel hard, met de knokkels kom ik vooral goed diep (maar ik heb ook maar een B cupje :P)
Maar zou je het niet voelen wanneer je teveel kracht zet?

Ohhh die nachtmerries, zo enorm herkenbaar! Dan was ik ineens Niels kwijt 'omg, hij ligt onder de dekens!!!' en dan had ik hem slaapdronken weer in zijn bed gelegd. Zelfs toen hij in de co-sleeper sliep had ik dat.
Daarom voed ik ook altijd zittend, maar ook omdat Niels slecht aanhapt als ik lig.
pi_89675741
Oh ja, naar is dat als je ineens denkt dat je je kindje kwijt bent in bed, heb ik ook wel eens gehad!

En ik kom even jompelen, want ik geef vandaag al 3 maanden bv! *O* Had ik echt noooit verwacht!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_89676634
Ik jompel met je mee tessie *O* Ik vind het echt goed van je dat je je in de zws al zo aan het voorbereiden was en er daarna ook weer alle moeite voor hebt gedaan. Wees maar trots, heb je alle reden toe!

Ik voed 's nachts liggend, altijd gedaan. Ben gewoon lui :P
pi_89677243
Tess *O* supergoed!!

Ik voed 's nachts alweer een tijdje zittend, gaat sneller, ze hapt beter. En liggend moet ik extra opletten, krijg haar er niet helemaal goed voor en moet geregeld mijn borst van haar neus afhalen :')
Die nachtmerries heb ik gelukkig niet meer. Wel gehad, al voelend door het bed, half slapend, meneer die dáár weer van in paniek wakker werd :P
pi_89677447
Ik voed ook liggend, ik ben ook een enorme luie donder. Plus als ik ga zitten zit peuter ook meteen rechtop, ikke opstaan?
pi_89678143
liggend, want hé ik ben net wakker zo vroeg in de ochtend. Maar 'vroeger' voedde ik in bed altijd liggend, kon ik nog even slapen ook.

Ik had vanmorgen onderweg naar huis een gesprek met een moeder van 4 kinderen, bleek dat ze de oudste 3 langer dan een jaar gevoed had en met nr 4 zit ze op 7 maanden. Ze was blij om en mede-langvoedster te kennen. Zij kreeg al commentaar dat ze 'nog' steeds voedt. Ook moest ze na de geboorte van de tweede stoppen met het voeden van de eerste(18 mnd) want er zou anders niet genoeg zijn voor de baby. (zo'n 7 jaar geleden). Ik had het niet van haar verwacht.zo zie je maar...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')