wutquote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Noem eens iets bekends daar in de buurt? Is het in het centrum?
Ligt eraan, woon je op fiets-afstand? (Lees: luie meisjes fiets-afstand.)quote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kom je het brengen? Is het lekker? Zit er alchol bij?
Vragen, vragen
Schiekade, neem je een fles rode wijn meequote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan, woon je op fiets-afstand? (Lees: luie meisjes fiets-afstand.)
Alcohol zat hier nog thuis, en er zitten wel wat lekkere dingetjes tussen.
Witte wijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Schiekade, neem je een fles rode wijn mee
Inderdaad, vooral 's avonds is het dikke pret.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.rotterdam.nl/doenbrug is gelukkig nog maar een paar dagen afgesloten... wat een ellende zeg om de laatste weken vanuit Den Haag of Delft de A13 op te komen. Alleen maar omdat nu iedereen voor Overschie de snelweg op wil en daar dus elke dag wel een paar ongevallen gebeuren op die scherpe bocht met korte invoegstrook.
Vandaag weer een vrachtwagen schuin over twee rijstroken, gisteren files tot aan Leiderdorp en de andere dagen ook met de bus de file in.
Weet je wel zeker dat je een Rotterdammer bent?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Noem eens iets bekends daar in de buurt? Is het in het centrum?
Ik ben import Rotterdammer en ik heb geleerd om gebouwen te onthouden en geen straatnamen en nummers (allochtoontje he)quote:Op donderdag 25 november 2010 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je een Rotterdammer bent?
Maar kennelijk heb je dan ook je inburgeringsexamen niet afgelegd..quote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben import Rotterdammer en ik heb geleerd om gebouwen te onthouden en geen straatnamen en nummers (allochtoontje he)Dus ik weet serieus niet waar het is
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:02 schreef Alicey het volgende:
Opgelost met Turkse Opgelost met Turkse yoghurt, een mandarijn, chocola en slagroom. De kat vindt dat trouwens ook lekker.
Huh? Hoezo val ik in herhaling? Ik heb toch maar 1 keer gepost?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Maar ik ken het probleem.
Lees je zin nog eens.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Huh? Hoezo val ik in herhaling? Ik heb toch maar 1 keer gepost?Of bedoel je iets anders?
Dat is trouwens eerder stotteren dan in herhaling vallen.quote:
Jawel, alles wat buiten randstad is, is dom en debiel. Dat heb ik daar geleerdquote:Op donderdag 25 november 2010 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar kennelijk heb je dan ook je inburgeringsexamen niet afgelegd..
Zo zie je maar weer dat ons leven niet makkelijk is.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Isegrim het volgende:
Nee, dat niet. Maar ik heb wel cravings.
Maar ze leren tegenwoordig niet meer waar de Binnenweg ligt?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jawel, alles wat buiten randstad is, is dom en debiel. Dat heb ik daar geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |