Leg jij het uit aan LHO of doe ik het?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:05 schreef SingleCoil het volgende:
Lijkt me zat...ik ga nu naar de Appie dus ik breng wel wat mee
Moet het plasticje eraf of mag het zo de oven inquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Met zo'n ondertitel verwacht ik niet anders
Is niet gezond.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Inderdaad zeg tsssk![]()
Ik heb lekker de halal kippizza bij de ah gescoord
Ja heb je zoveel tijd over vreet je nog kant en klaar
Wat dacht je van de username?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Met zo'n ondertitel verwacht ik niet anders
Hey ik ben de fatima met snor die de plee's schrobt in die beroepsgroep doet representativiteit er niet toequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is niet gezond.En als je vadsig bent en onder de pukkels zit, heb je minder kans op een baan.
Nog een vacature overquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zulke schoonmakers lopen hier op kantoor ook. De algemene ruimtes worden door bloedmooie oosteuropese dames gedaan.
Helaas nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ben jij een bloedmooie oosteuropese dan?
Dat is Oekrainsch voor "Graag, maar niet onnodig geweldadig graag. En een doekje gebruiken,niet aan mijn haar afvegen"...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Bij ons lopen ze ook altijd rondEn als je dan wat zegt is het blablabla in onduidelijk Engels.
Ah, in Oekraïne hebben ze nog niet begrepen dat het er ín moet. Ik ben voor een inburgeringscursus.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat is Oekrainsch voor "Graag, maar niet onnodig geweldadig graag. En een doekje gebruiken,niet aan mijn haar afvegen"...
Wat staat er op het menu vanavondquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Blokker met 15% korting is nog steeds duurder dan Xenos.
Xenos is ook van Blokker.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Blokker met 15% korting is nog steeds duurder dan Xenos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |