Het kan prima, maar het is wel het beste om het fietspad te gebruiken ipv de hoofdbaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs in mijn dorp ben ik al 3 keer aangereden, ik en auto's gaan niet samen op 1 weg.
Hier zit geen fietspad volgens mij. Het stuk bij mijn huis tenminste.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan prima, maar het is wel het beste om het fietspad te gebruiken ipv de hoofdbaan.
Nope. Ik pas natuurlijk wel de verkeersregels voor fietsers toe, maar da's weer iets anders.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Zo'n fietser die net doet of ander verkeer niet bestaat.
En je woonde op Zuid? Da's dan wel spannend ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier zit geen fietspad volgens mij. Het stuk bij mijn huis tenminste.
Ik ben zo een voetganger, bij gemekker laat ik lekker mijn middelvinger zienquote:Op donderdag 25 november 2010 21:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo'n fietser die net doet of ander verkeer niet bestaat.
In Rotterdam is dat in de auto veel populairder hoor..quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben zo een voetganger, bij gemekker laat ik lekker mijn middelvinger zien
Dat zie ik toch nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam is dat in de auto veel populairder hoor..
Ik zou je niet aanraden om dat op de Dordtselaan te doen. Maar je weet toch niet waar dat is.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben zo een voetganger, bij gemekker laat ik lekker mijn middelvinger zien
Zeker vooral op allochtoonse (moslim)vrouwen gericht? Aangezien er zo expliciet staat dat er alleen vrouwelijke instructie is...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef Alicey het volgende:
Ik lees net dat de gemeente Schiedam het programma Lady Fit kent. Nou ja, maar wachten tot de sportambassadeur aanbelt dan of naar het sportloket gaan.
Daar hoef je niet eens een middelvinger op te steken. Al vaker gehad dat er een of andere gefrustreerde Turk uit zijn auto stapt en boos gaat doen, maar vervolgens wanneer SC (afhankelijk van het type Turk zo'n 2 a 3 koppen groter) ook uitstapt uiteindelijk toch gewoon normaal gaat doen en doorrijdt.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou je niet aanraden om dat op de Dordtselaan te doen. Maar je weet toch niet waar dat is.
Ik maak het er niet uit op. De gemeente Schiedam heeft iig een boel sportevenementen en sportregelingen, maar vrouwen en 50+'ers zijn bijzondere aandachtsgroepen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:47 schreef Isegrim het volgende:
Zeker vooral op allochtoonse (moslim)vrouwen gericht? Aangezien er zo expliciet staat dat er alleen vrouwelijke instructie is...
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een middelvinger op te steken. Al vaker gehad dat er een of andere gefrustreerde Turk uit zijn auto stapt en boos gaat doen, maar vervolgens wanneer SC (afhankelijk van het type Turk zo'n 2 a 3 koppen groter) ook uitstapt uiteindelijk toch gewoon normaal gaat doen en doorrijdt.
Aha.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik maak het er niet uit op. De gemeente Schiedam heeft iig een boel sportevenementen en sportregelingen, maar vrouwen en 50+'ers zijn bijzondere aandachtsgroepen.
Als het op loopafstand is heb ik het waarschijnlijk toch al gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou je niet aanraden om dat op de Dordtselaan te doen. Maar je weet toch niet waar dat is.
Kom een keer achterop de scooter een rondje stad doenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Auto's heb je het minste last van. De meeste automobilisten zijn er aan gewend dat fietsers niet kijken, dus wanneer je je best doet om strak voor je uit te kijken en gewoon door te fietsen komt vast alles goed.
Wildplassen doen we dan ook niet op de Dordtselaan. Het is ook wel een beetje gek natuurlijk, om wild te gaan plassen..quote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef Isegrim het volgende:
Pas maar op, bij de Dordtselaan schieten ze je al neer als je ze aanspreekt op wildplassen.
Serieus?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als het op loopafstand is heb ik het waarschijnlijk toch al gedaanIk heb in Rotterdam voor het eerst in mijn leven een boete gekregen voor door rood lopen
Een scooter is iets anders dan een fiets. En misschien kun je gewoon geen scooter rijden.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kom een keer achterop de scooter een rondje stad doenIedere paar honderd meter een niet-oplettende automobilist die een poging doet je te vermoorden
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik maak het er niet uit op. De gemeente Schiedam heeft iig een boel sportevenementen en sportregelingen, maar vrouwen en 50+'ers zijn bijzondere aandachtsgroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |