abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:25:14 #176
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89047858
Er zal vast geen oorlog uitbreken, het is gewoon provocerend gedrag.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89048144
Hmm, not good this, not good :{.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_89048156
quote:
Noord-Korea zegt dat Zuid-Korea dinsdag als eerste heeft geschoten bij de artilleriebeschietingen over en weer. Staatsmedia van het streng-communistische land hebben dat dinsdag gemeld.
quote:
Het Zuid-Koreaanse ministerie van Defensie zegt dat het leger reageerde door terug te schieten op Noord-Korea.
:')
-
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:35:36 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_89048174
quote:
A rumour travelled around the City this morning that North Korea's attack had been prompted by the death of Kim Jong-il perhaps to prove to the world that the country was still in firm hands.

Neil Hume, the editor of FT Alphaville, tweeted the speculation: "@humenm: Warning broker RAW: Unconfirmed chat that kim jung-il has died. Prompts the shelling from north korea as being reported by newswires."

Most raw gossip from stockbrokers should treated extremely cautiously, of course.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_89048300
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef speknek het volgende:

[..]

lijkt me sterk als ze dan een oorlog gaan riskeren
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_89048328
Overigens wel vreemd dat Rusland meteen de aanval zo scherp veroordeeld .

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89048490
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Er zal vast geen oorlog uitbreken, het is gewoon provocerend gedrag.
Er komt een keer dat men terugbijt na de zoveelste provocatie en dan is het wel raak (lees: oorlog)
pi_89048517
Ongelovelijk. Zuid Korea doet geen fuck terug, terwijl d'r 70 huizen in brand staan en 2 militairen om het leven zijn gekomen. Dan moet je als legerleider toch letterlijk de stoom uit je oren komen???
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:48:29 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_89048545
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:40 schreef Stokstaart het volgende:

[ [url=http://www.linux-community.de/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/vladimir_putin_with_kim_jong-il-2_www.kremlin.ru/757131-1-g(...)in.ru.jpg]afbeelding[/url] ]
NK en Rusland zijn al een aardige tijd geen tovarishi meer. NK moet het eigenlijk alleen nog maar van China hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_89048636
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ongelovelijk. Zuid Korea doet geen fuck terug, terwijl d'r 70 huizen in brand staan en 2 militairen om het leven zijn gekomen. Dan moet je als legerleider toch letterlijk de stoom uit je oren komen???
Misschien wacht Z Korea wel tot de leider dood gaat en de nieuwe het over gaat nemen.
Heb je gelijk een zwakkere tegenstander voor je met geen ervaring :)
pi_89048757
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vergeet niet dat er artillerie van NK op Seoul gericht staat. Ze kunnen in een kwartier heel Seoul (11 mil inwoners) met de grond gelijk maken. Als ZK NK binnenvalt, gaan er heel wat burgers van ZK sneuvelen sowieso.
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:55:22 #187
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_89048758
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:48 schreef speknek het volgende:

[..]

NK en Rusland zijn al een aardige tijd geen tovarishi meer. NK moet het eigenlijk alleen nog maar van China hebben.
Rusland kent echter wel een sterk anti-VS beleid( niet persé publiekelijk). Dus het ligt er maar aan welke landen zich achter ZK danwel NK scharen.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_89048861
Misschien dat dat raketschild wat ze gaan bouwen/aan het bouwen zijn, toch nog toepassing is/word. :)
pi_89048866
Australië doet het gewoon slim.
Lekker ver van andere landen af en onafhankelijk, onpartijdig.
Geen last van economische crisis, geen vijanden.

Die zijn slim bezig :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:58:55 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_89048872
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:55 schreef SharQueDo het volgende:
heel Seoul (11 mil inwoners)
25 miljoen als je de greater metropolitan area neemt. Eennagrootste ter wereld (na Tokyo).
pi_89048896
quote:
Noord-Korea heeft Zuid-Korea dinsdag met nieuwe beschietingen bedreigd als het zuiden de zeegrens 'ook maar een duizendste millimeter' overschrijdt. In een verklaring die werd verspreid door het officiële Noord-Koreaanse staatspersbureau waarschuwt het Noord-Koreaanse opperbevel voor 'genadeloze militaire vergelding'.
@ Novum[
pi_89048913
quote:
Reken maar dat er wat haviken op springen staan nu maar zij zullen toch echt politieke goedkeuring moeten hebben voor een uitgebreide reactie. Of denk je echt dat één generaal nu even besluit NK binnen te marcheren.
pi_89048919
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:38 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

wat boeit spelling :')
Zielige mensjes om iedereen af te zijken op spelling, reageer gewoon ontopic op de discussie :')

Ben benieuwd wat het wordt, denk niet dat china N-K gaat steunen als het tot een oorlog komt
Wat? Ik begrijp je niet als ik niet op je spelling let.

:')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 23 november 2010 @ 13:02:16 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_89048975
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:00 schreef KingOfMars het volgende:
Reken maar dat er wat haviken op springen staan nu maar zij zullen toch echt politieke goedkeuring moeten hebben voor een uitgebreide reactie. Of denk je echt dat één generaal nu even besluit NK binnen te marcheren.
Ik geloof dat, officieel gezien, de VN (en daarmee de VS) de baas is over het ZK'se leger. Ik denk niet dat de VS op de oorlog zit te wachten.
pi_89049205
Vraag me af of dit nog zal escaleren.

Zo wel, dan hoop ik dat het eindelijk eens afgelopen is met die hele dictatuur in NK.
pi_89049236
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Vraag me af of dit nog zal escaleren.

Zo wel, dan hoop ik dat het eindelijk eens afgelopen is met die hele dictatuur in NK.
Hoezo?
Als je naar Irak kijkt is de bevolking er alleen maar slechter op geworden.
pi_89049246
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:40 schreef Stokstaart het volgende:

[ [url=http://www.linux-community.de/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/vladimir_putin_with_kim_jong-il-2_www.kremlin.ru/757131-1-g(...)in.ru.jpg]afbeelding[/url] ]
Ah, dat valt me niets tegen van ze.
pi_89049275
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hoezo?
Als je naar Irak kijkt is de bevolking er alleen maar slechter op geworden.
Als het escaleert....als....
pi_89049303
Hopelijk reageren de VN landen en worden er versterkingen naar Zuid-Korea gestuurd.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_89049307
quote:
SEOUL, Nov. 23 (Yonhap) -- President Lee Myung-bak ordered his military Tuesday to strike North Korea's missile base around its coastline artillery positions if it shows signs of additional provocation, his spokeswoman said.

In a video conference with Gen. Han Min-koo, chairman of the Joint Chiefs of Staff, the president ordered "multiple-fold retaliation" against the North for its artillery attack on a South Korean island, according to presidential spokeswoman Kim Hee-jung.
http://english.yonhapnews(...)101123013200315.HTML

Geen idee over de betrouwbaarheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')