Eum, ik denk niet dat dat serieus isquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat aan land is het ookZouden ze zulke shit werkelijk serieus menen?
De toonzetting is altijd zo fantastisch in die Tweetsquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dat account ludiek is bedoeld, maar het is wel grappig
Nee, dat snapt mn reet. Maar bedoel ermee te zeggen dat regering de bevolking echt wijsmaakt dat die berichten waar zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Eum, ik denk niet dat dat serieus is
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat snapt mn reet. Maar bedoel ermee te zeggen dat regering de bevolking echt wijsmaakt dat die berichten waar zijn.
Haha. Dat hele account is uiteraard niet echt van NKquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat snapt mn reet. Maar bedoel ermee te zeggen dat regering de bevolking echt wijsmaakt dat die berichten waar zijn.
Ja, maar nu is die dicht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Crisis tussen Noord en Zuid-Korea #2
Die is er al.
Een soortgelijk account was er ook bij het WK, die werd eerst ook voor waar aangenomen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Haha. Dat hele account is uiteraard niet echt van NK
Hoe lang gaan die oefeningen nog door of zijn ze hierdoor afgeblazen?quote:The South Korean president says it will unleash 'enormous retaliation' if North Korea attacks again.
quote:Japan zet zich schrap voor Koreaanse spanning
TOKYO - De Japanse premier Naoto Kan heeft zijn ministers dinsdag bevolen zich voor te bereiden op elke mogelijke gebeurtenis. We moeten krachtig kunnen reageren op een onverwachte gebeurtenis?, zei Kan na crisisberaad met zijn ministers en topambtenaren in zijn kantoor. Ik heb ministers opgedragen om hun uiterste best te doen om informatie te verzamelen.
Aanleiding is de aanval dinsdag door Noord-Korea op een Zuid-Koreaanse marinebasis. Zuid-Korea is in de hoogste staat van paraatheid in niet-oorlogstijd. Het incident deed zich voor vlak na de ontdekking van een geheim centrum voor uraniumverrijking in Noord-Korea, die de buurlanden schokte. Met het verrijkte uranium kunnen potentieel kernbommen worden gemaakt.
China moet idd maar verantwoordelijkheid op zich nemen voor de acties van zijn marionet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:41 schreef Oud_student het volgende:
Als China het wil is er morgen vrede (geen oorlog).
Ik denk dat de diplomatie achter de schermen ment China wordt gevoerd en dan ZK heeft aangegeven dat nu de maat vol is en dat China moet ingrijpen, zoniet dan is er escalatie.
En daar heeft China ook geen belang bij.
Het blijft een pokerspel met als inzet onschuldige burgers en soldaten en veel materieele schade.
EMP gebruikenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef betyar het volgende:
Gewoon een paar BBMF's lanceren, probleem opgelost.
China heeft geen belang bij een escalatie. Let wel: China is nog steeds een echte bondgenoot van NK ondanks China vriendelijker lijkt is het geen democratie. China wil rust in zijn achtertuin en beschouwt NK als een buffer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:41 schreef Oud_student het volgende:
Als China het wil is er morgen vrede (geen oorlog).
Ik denk dat de diplomatie achter de schermen ment China wordt gevoerd en dan ZK heeft aangegeven dat nu de maat vol is en dat China moet ingrijpen, zoniet dan is er escalatie.
En daar heeft China ook geen belang bij.
Het blijft een pokerspel met als inzet onschuldige burgers en soldaten en veel materieele schade.
Weinig keuze met zoveel artillerie wat er in NK op Seoul staat gericht...quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef Woodsman het volgende:
Die Zuid-Koreanen hebben een engelen-geduld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |