Wat is er dan mis met het feit zelf eerst te proberen of je er een vinger in krijgt.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ik weet best dat ontmaagding niet door een tampon gebeurt.
Nee, het antwoord is dat je op zijn best een dramaqueen bent en op zijn slechtst een troll.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef amouretvin het volgende:
daar ging het ook niet over. de vraag was meer: hoe zorg ik ervoor dat het zo min mogelijk pijn doet? antwoord is dus dat het sowieso pijn gaat doen.
Ik geloof best dat je maagd bent maar je komt niet echt al te snugger over. Je wilt weten hoe je ervoor kan zorgen dat het zo min mogelijk pijn gaat doen. Je krijgt 1000x het antwoord dat je beter eerst jezelf kan gaan verkennen, dan is het niet meer zo eng als je ook echt seks gaat hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef amouretvin het volgende:
daar ging het ook niet over. de vraag was meer: hoe zorg ik ervoor dat het zo min mogelijk pijn doet? antwoord is dus dat het sowieso pijn gaat doen.
Maar jij zegt wel dat je niet geil kan worden zonder je vriendje.quote:
nee, dat zeg ik niet, maar ik word toch wel het geilst van hem, niet van filmpjes of dat soort shitquote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Maar jij zegt wel dat je niet geil kan worden zonder je vriendje.
Net of wij moeten geloven dat je nog nooit geil bent geweest
Je hebt jezelf nog nooit gevingerd en je bent 17 hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:26 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet, maar ik word toch wel het geilst van hem, niet van filmpjes of dat soort shit
ok, als jij het zegt ...quote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nog nooit gevingerd en je bent 17 hè?
En je wilde jezelf niet vingeren, omdat je vriendje jou moest ontmaagden? ( Logisch hoor.)
Ik snap niet waarom je jezelf niet eerst eens verkent voor je met dingen als 'moet ik dan maar een paracetamol nemen?' aan komt zetten.
Jij vingert je niet omdat het pijn doet, maar in een ontmaagding heb je wel vertrouwen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:32 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ok, als jij het zegt ...
maar ik vinger niet IN mn vagina omdat ik mezelf geen pijn wil doen. (en het doet in het begin dus pijn)
en wie zegt dat ik helemaal niet vinger?
als ik goed nat ben van hem dan lukt ontmaagden wel (maar ik geef toe, ik moet ff van die angst voor pijn af)
ja want ik hou van mn vriendje en hij houdt van mij.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij vingert je niet omdat het pijn doet, maar in een ontmaagding heb je wel vertrouwen?
Ik snap het toch nooit?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:34 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ja want ik hou van mn vriendje en hij houdt van mij.
laat maar, jij snapt het toch nooit.
je snapt het niet omdat je alleen maar sarcastisch kunt doen met je gezichtjes (quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik snap het toch nooit?![]()
Dat ervan houden heeft er ook niks mee te maken, dat is onzin.
Maar als je denkt dat een lul in je kut wel zal lukken als jouw vinger erin al pijn doet, moet je toch nog even goed nadenken. Probeer nou gewoon eens het gegeven advies hier op te volgen. Als je zelf advies vraagt, maar vervolgens tegen mensen die dat geven zegt: 'laat maar jij snapt het nooit' moet je het ook niet gek vinden dat mensen 1) je niet serieus nemen en 2) je topic vergallen.
Sorry voor de laatste reactie :quote:Op woensdag 24 november 2010 11:21 schreef amouretvin het volgende:
[..]
klinkt heel raar maar het doet al pijn als ik het randje/de opening aanraak en een vinger er in probeer te doen (maar die ik er dan niet in doe omdat het randje zo gevoelig is)
zal dit weggaan als er eenmaal een *lul* in is geweest?
Voor die operatie.... naar de dokter en zeggen dat ik "er niks inkrijg" en dat randje heel veel pijn doet? en dan doorverwezen worden naar de gynaecoloog? Heb jij ook zo'n operatie gehad? word je dan verdoofd?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:33 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Sorry voor de laatste reactie :![]()
Nee, als we dezelfde plek bedoelen gaat dat niet weg, dat kan je met nog zo veel oefeningen proberen wijder te worden.
Wat dan helpt is een kleine operatie (er word een stuk van dat pijnlijke randje weg gesneden) .
Je voelt er na de operatie nauwelijks iets van.
En sex doet geen pijn meer (spreek uit ervaring)
Ja, ik had ook zo een operatie.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Voor die operatie.... naar de dokter en zeggen dat ik "er niks inkrijg" en dat randje heel veel pijn doet? en dan doorverwezen worden naar de gynaecoloog? Heb jij ook zo'n operatie gehad? word je dan verdoofd?
okquote:Op woensdag 24 november 2010 16:42 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ja, ik had ook zo een operatie.
Yep, eerst naar de huisarts. Die wil er dan ook even naar kijken (very akward, i know D: ) en dan word je doorverwesen naar de gynocoloog. Die merkt tamelijk snel wat er mis is (haha, is ook te hopen XD) en plant je in voor de operatie.
Ja, je word verdoofd met een ruggenprik. Ingreep duurt maar 10-15 minutjes, dus na circa 1-2 uur ben je weer thuis
Toen was ik 20.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef amouretvin het volgende:
[..]
okhoe oud was je toen? En binnen hoeveel weken kan je zo'n operatie hebben?
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef -moppie- het volgende:
Zou toch wel 'lachen' zijn als die huisarts er ineens even een eendebek in stopt!
En had jij zegmaar ook het probleem dat je geen tampons kon gebruiken?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Toen was ik 20.
Je mocht 4 weken geen sex hebben, en je kreeg zo een zalfje mee. Daar reageerde ik niet goed, dus moet je zelf opletten hoe goed hij bij jou werkt
dan gebeurt het tenminste onverwachts. Het is net als met een prik, die wil je ook krijgen als je aan iets leuks denkt en als je afgeleid bent en het niet aan ziet komen (ik tenminste). dan doet het minder pijn. Als ik wéét dat er iets in mijn vagina gaat komen, heb ik op voorhand al pijn (vind het heel raar en vervelend maar ja:/)quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef -moppie- het volgende:
Zou toch wel 'lachen' zijn als die huisarts er ineens even een eendebek in stopt!
Ja, en vingeren ging ook alleen maar met pijn. Ik heb eerst die ontspanning oefeingen uitgeprobeerd en het te rekken, maar zonder veel verschil.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef amouretvin het volgende:
[..]
En had jij zegmaar ook het probleem dat je geen tampons kon gebruiken?
wordt het vergoed door de verzekering?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:52 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ja, en vingeren ging ook alleen maar met pijn. Ik heb eerst die ontspanning oefeingen uitgeprobeerd en het te rekken, maar zonder veel verschil.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef amouretvin het volgende:
[..]
word het vergoed door de verzekering?
ja dat snap ik ook niequote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef seasushi het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom jij al met je vriendje wil neuken als hij je nog nooit gevingerd heeft
Bedoel je niet vandaag?quote:Op donderdag 25 november 2010 03:19 schreef amouretvin het volgende:
ik heb waarschijnlijk een "te strak" maagdenvlies, met een kleine opening, als ik het zelf bekijk, dan zie ik namelijk niet echt een opening, alleen maar roze weefsel (er zal vast wel een opening zitten, want ik word ongesteld, maar mijn menstruatie duurt wel altijd 7 dagen, het komt er dus misschien langzamer uit?)
http://www.gezondvgz.nl/%(...)8a7f-25e8089e3477%7D
http://www.thebegezondhei(...)8a7f-25e8089e3477%7D
ik ga morgen naar de dokter...
quote:Op donderdag 25 november 2010 03:19 schreef amouretvin het volgende:
ik heb waarschijnlijk een "te strak" maagdenvlies, met een kleine opening, als ik het zelf bekijk, dan zie ik namelijk niet echt een opening, alleen maar roze weefsel (er zal vast wel een opening zitten, want ik word ongesteld, maar mijn menstruatie duurt wel altijd 7 dagen, het komt er dus misschien langzamer uit?)
http://www.gezondvgz.nl/%(...)8a7f-25e8089e3477%7D
http://www.thebegezondhei(...)8a7f-25e8089e3477%7D
ik ga morgen naar de dokter...
quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef amouretvin het volgende:
tuurlijk wel, het vlies zit toch bij de ingang?
leg uit danquote:Op zondag 28 november 2010 22:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dat weet ik zelfs nog, en ik heb niet eens zo'n vlies.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef amouretvin het volgende:
tuurlijk wel, het vlies zit toch bij de ingang?
Da's wel heel preuts.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Jenizzle het volgende:
(schuld van de jongen in kwestie die ik niet eens naakt mocht zien maar goed, dat doet er nu niet toe
Ja god mag weten wat er mis met hem was. Mocht ook niet naast hem liggen. Ttoen ik 's avonds een keer z'n kamer opkwam lag-ie daar met z'n dekbed tot aan z'n oren opgetrokken. Echt sneuquote:
Twee is echt genoeg hoor bij een normale penis!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Jenizzle het volgende:
Misschien een ietwat rare vraag, maar ik ben zelf ook nog maagd (en ben 22). Heb wel eerder een relatie gehad, maar het kwam er nooit van zeg maar (schuld van de jongen in kwestie die ik niet eens naakt mocht zien maar goed, dat doet er nu niet toe).
Maar goed, nu probeer ik me soms wel eens vaginaal te vingeren, en dat lukt opzich wel redelijk. Ik krijg er sowieso wel 1 vinger in, en ook 2 al voelt dat niet altijd even fijn met erin gaan. Al komt dat misschien doordat ik dat met een rare hoek moet doenzou ik zo mijn 'hymen' op kunnen rekken zeg maar? En hoeveel vingers moet ik er ongeveer in kunnen krijgen, zodat ik weet dat er iig een penis in kan (mocht het zo ver komen
)?
Hmm 22 ik was 20, heeft daarna nog 2 jaar achter m'n kont aan gelopen dat hij me zo graag terugwou (hij had het zelf uitgemaakt).. Maar veranderen wou hij niet dus zag het niet zitten.quote:
Zeker. Rest rekt wel bij. Kan ff pijn doen, de eerste of tweede keer dat mannetje erin ingaat, ontspan je dan, goed voor-vingeren en goed nat, daarna gaat het altijd beterquote:Op woensdag 1 december 2010 00:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Twee is echt genoeg hoor bij een normale penis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |