Dit dus. Maak je zeker niet druk als het even niet luktquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:21 schreef Merel- het volgende:
Misschien ben je te geforceerd bezig met een tampon er in krijgen, dan gaat het natuurlijk ook niet werkenHeb ik vroeger ook wel eens gehad!
Als je bij je vriendje bent, neem ik aan dat je wel geil wordt, dus ook nat, dus ook 'losser'. Als je maar ontspant, niet te druk maken over dat het misschien niet gaat lukken..
En laat je vriendje de tijd nemen voor voorspel
quote:Op dinsdag 23 november 2010 06:02 schreef Elkafila het volgende:
Je kan ook gewoon ff normaal naar de huisarts gaan met deze vraag en hem de boel laten bekijken. Mocht het fysiek niet kloppen kan er met een kleine ingreep vast iets aan gedaan worden.
100% zeker dat deze weg minder pijnlijk, ongemakkelijk en vervelend zal zijn dan je te laten 'inscheuren' door je vriendje..
hoezo onzin? ik durf alleen niet naar de huisarts.... "kunt u even naar mijn maagdenvlies kijken"quote:
Daar is geen standaard tijd voor ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:41 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hoezo onzin? ik durf alleen niet naar de huisarts.... "kunt u even naar mijn maagdenvlies kijken"![]()
en misschien is de natuurlijk manier minder pijnlijk?
weet iemand hoe lang dat duurt voordat ie er helemaal in zit en wat een goede manier is om je spieren te ontspannen?
ben een beetje bang dat er iets fout gaat
Sterke post man, jammer om te zien dat je denkt dat het maagdenvlies een daadwerkelijk vlies is. Iets meer kennis over je eigen lichaam zou geen kwaad kunnen.quote:
uhmm ik weet dat het geen vlies is maar een "ribbeltje" of vlies met een opening....quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Sterke post man, jammer om te zien dat je denkt dat het maagdenvlies een daadwerkelijk vlies is. Iets meer kennis over je eigen lichaam zou geen kwaad kunnen.
ik ben niet dom mensen, ik weet dat er een opening zit, maar die is gewoon klein.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef -moppie- het volgende:
vertel eens, hoe is dat kleine gaatje dan in het vlies gekomen? Door die tampon?
Denk eens na, als je nou nog nooit die tampon had geprobeerd, zou het bloed dan ook op het vlies blijven zitten en 'niet naar buiten komen'?
Nee, geen vlies met een opening.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef amouretvin het volgende:
[..]
uhmm ik weet dat het geen vlies is maar een "ribbeltje" of vlies met een opening....
Dan ben je gewoon nog heel strak, dat is normaal voor maagden, maar kom alsjeblieft niet aanzetten met die maagdenvliesmythes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ik ben niet dom mensen, ik weet dat er een opening zit, maar die is gewoon klein.
niet waar, dat verschilt per vrouw. sommige hebben een dikke rand.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, geen vlies met een opening.
Een dun randje, niks meer of minder.
Een dikke rand maakt het nog geen vlies, lieverd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef amouretvin het volgende:
[..]
niet waar, dat verschilt per vrouw. sommige hebben een dikke rand.
ik denk dat het probleem meer de spieren in de vagina is... maar als je maagdenvlies wat stugger is en je spieren spannen zich aan, dan kun je je toch wel voorstellen dat het pijn doet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon nog heel strak, dat is normaal voor maagden, maar kom alsjeblieft niet aanzetten met die maagdenvliesmythes.
ja en sommigen geen rand... jij bent veel te gespannen en daardoor span je waarschijnlijk al je spieren daar....quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef amouretvin het volgende:
[..]
niet waar, dat verschilt per vrouw. sommige hebben een dikke rand.
Dat kan ik me ook ontzettend goed voorstellen, ik probeer alleen dergelijk mythes uit de lucht te halen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:38 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ik denk dat het probleem meer de spieren in de vagina is... maar als je maagdenvlies wat stugger is en je spieren spannen zich aan, dan kun je je toch wel voorstellen dat het pijn doet?
quote:Over het maagdenvlies doen een aantal hardnekkige mythen de ronde:
1. Het hymen is een vlies.
2. Een intact hymen bewijst dat er sprake is van een maagd.
3. Het hymen scheurt áltijd bij de eerste coïtus, met bloedverlies tot gevolg.
4. Na onderzoek van het hymen kan een arts een schriftelijk bewijs van maagdelijkheid afgeven.
5. Onderzoek van het hymen kan bij verdenking van een zedenmisdrijf seksueel misbruik bevestigen of uitsluiten.
weet ik, maar ik noemde het vlies omdat de het gewoon maagdenvlies genoemd is, niet omdat ik nu werkelijk denk dat het een vlies zonder opening is (ik zei toch dat ik een opening had gevoeld, en menstruatiebloed komt er ook gewoon uit, ik ben niet zo naief dat ik denk dat er geen opening zit... maar het is een hele kleine opening :S:S)quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een dikke rand maakt het nog geen vlies, lieverd.
echt niet? dus het probleem zit hem alleen in mn spieren? en hoe ontspan ik in hemelsnaam? een halve cm doet al pijn!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:38 schreef -moppie- het volgende:
Echt TS, er bestaat geen stug maagdenvlies!
het is maar goed dat het een kleine opening is, anders zou je alles verliezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef amouretvin het volgende:
[..]
weet ik, maar ik noemde het vlies omdat de het gewoon maagdenvlies genoemd is, niet omdat ik nu werkelijk denk dat het een vlies zonder opening is (ik zei toch dat ik een opening had gevoeld, en menstruatiebloed komt er ook gewoon uit, ik ben niet zo naief dat ik denk dat er geen opening zit... maar het is een hele kleine opening :S:S)
Denken dat iets een vlies is en denken dat er geen opening zit, is niet hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef amouretvin het volgende:
[..]
weet ik, maar ik noemde het vlies omdat de het gewoon maagdenvlies genoemd is, niet omdat ik nu werkelijk denk dat het een vlies zonder opening is (ik zei toch dat ik een opening had gevoeld, en menstruatiebloed komt er ook gewoon uit, ik ben niet zo naief dat ik denk dat er geen opening zit... maar het is een hele kleine opening :S:S)
Ik zou niet on top gaan als ik jou was.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef amouretvin het volgende:
maar wat is nou het beste en minst pijnlijk standje (waarin je de spieren rondom de vagina het beste kunt ontspannen?)
is ze daarvoor naar de huisarts geweest, of de gynaecoloog?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:10 schreef Dipkip het volgende:
TS, het bestaat wel hoor, een stug maagdenvlies. Ik ken zelfs iemand die het heeft gehad en bij haar is het ook poliklinisch verholpen. Natuurlijk is de kans groter dat je gespannen bent, maar het is wel mogelijk dat het aan je maagdenvlies ligt.
Door de huisarts doorverwezen naar de gynaecoloog, maar dit is al een aantal jaar geleden toen je voor alles een verwijsbriefje van de huisarts moest. Ik weet niet of je dat nu nog nodig hebt voor een gynaecoloog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:13 schreef amouretvin het volgende:
is ze daarvoor naar de huisarts geweest, of de gynaecoloog?
Je hebt in 17 jaar nog nooit aan jezelf gezeten he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef amouretvin het volgende:
[..]
echt niet? dus het probleem zit hem alleen in mn spieren? en hoe ontspan ik in hemelsnaam? een halve cm doet al pijn!
Ah joh ze zitten je gewoon te zieken.quote:
ik kan wel klaarkomen via clitorale stimulatie, maar heeft dat wat te maken met het op slot zitten van de spieren of niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ah joh ze zitten je gewoon te zieken.
Overigens is het wel vaak zo hoor, dat meisjes het gewoon helemaal op slot hebben zitten door spannen van de spieren. Je moet die spieren leren ontspannen en de enige manier om dat te doen is er echt van genieten. Kijk bij die vrouw die ik ken bij wie het dus echt een te stug vlies was, zij kon gewoon klaarkomen via clitorale stimulatie bijvoorbeeld. Maar zelfs een minitampon lukte niet, ook niet met glijmiddel. Dan is er echt wel wat aan de hand. Ik weet niet of je masturbeert en of je dat hier wil bespreken maar ik zou zeggen probeer eens eerlijk voor jezelf in te schatten of het raar is dat je er niks in krijgt.
Wat ik bedoelde is dat als je bijv. nu gezegd had dat je niet kon klaarkomen en masturberen vies vond enzo, dan was er meer reden om te denken dat het tussen je oren zit. Als jij je comfortabel voelt in bed en het naar je zin hebt kan het wel nog steeds aan je spieren liggen maar is het minder zeker, snap je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef amouretvin het volgende:
ik kan wel klaarkomen via clitorale stimulatie, maar heeft dat wat te maken met het op slot zitten van de spieren of niet?
en kan ik het beter eerst proberen met mn vriend ipv een tampon en als het echt niet blijkt te lukken alsnog langs de huisarts gaan?
Quote even het stukje waar ik zeg dat het om een droge muts ging met die minitampon wil je, want ik zie het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:33 schreef -moppie- het volgende:
een minitampon erin duwen zonder dat het 'nat' is is bij vrouwen die 4 kinderen hebben gebaard zelfs pijnlijk, duh.
klinkt heel raar maar het doet al pijn als ik het randje/de opening aanraak en een vinger er in probeer te doen (maar die ik er dan niet in doe omdat het randje zo gevoelig is)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef Aterlucis het volgende:
Definitief dat uitproberen wat Sofia90 geschreven heeft![]()
Als dat niet helpt (of nauwelijks) zou je even kunnen nakijken waar de pijn precies zit.
Zit het meer "boven", zeg maar dat het "randje"de hoofdoorzaak van de pijn is, dan zou ik de gynocoloog even ernaa laten kijken. Is namelijk dan goed mogelijk dat dit door een kleine ingreep snel beholpen is
Succes
denk je dat het vaginisme is? maar ik heb nog nooit seks gehad...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef 1299 het volgende:
Dit heeft meer met vaginisme dan iets anders..
Als je opgewonden en nat bent zal het een stuk makkelijker gaan dan wanneer je droog een tampon er probeert in te douwen. Tevens is het voor sommige maagden gewoon pijnlijk de eerste keer.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef amouretvin het volgende:
Help, ben echt bang dat het niet gaat lukken en dat ik mn vriendje teleurstel
waarom moet het zo moeilijk en pijnlijk gaan bij mij??? hebben meer maagden dit gehad?
zit het tussen mn oren? ontspannen lukt gewoon heel vaak niet, zeker niet met een TAMPON.
helpt een paracetamol van te voren nemen tegen de pijn? of een beetje alcohol?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je opgewonden en nat bent zal het een stuk makkelijker gaan dan wanneer je droog een tampon er probeert in te douwen. Tevens is het voor sommige maagden gewoon pijnlijk de eerste keer.
Wil jij eigenlijk wel met je vriend naar bed, of ga je het doen om hem te plezieren, omdat hij anders bij je weg gaat ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 11:38 schreef amouretvin het volgende:
[..]
helpt een paracetamol van te voren nemen tegen de pijn? of een beetje alcohol?
Kom op.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:38 schreef amouretvin het volgende:
[..]
helpt een paracetamol van te voren nemen tegen de pijn? of een beetje alcohol?
nee, ik wil het sowieso. heb er 1.5 maand over nagedacht. hij geeft mij ruimte en dwingt me nergens toequote:Op woensdag 24 november 2010 11:40 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wil jij eigenlijk wel met je vriend naar bed, of ga je het doen om hem te plezieren, omdat hij anders bij je weg gaat ofzo
gewoon vragen of hij onverwachts in mij wil gaan?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kom op.
Haal even adem en tel tot tien.
Zolang je net als nu zo onrustig bent gaat het nooit goed.
Dus, relax, heb lekker lang voorspel en geniet er van en voordat je het door hebt zit hij in je.
Met condoom mag ik hopen.....
Neehee.....quote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef amouretvin het volgende:
[..]
gewoon vragen of hij onverwachts in mij wil gaan?
ja, ik bedoel ook opbouwen met voorspel enzo, maar misschien of hij niet van te voren wil zeggen dat hij in me gaat? dan let je er toch ook op?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neehee.....
Dat moet je opbouwen....
Wanneer je dat vraagt ga je er juist op letten.
Het "moet" spontaan gebeuren.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ja, ik bedoel ook opbouwen met voorspel enzo, maar misschien of hij niet van te voren wil zeggen dat hij in me gaat? dan let je er toch ook op?
Wat is een troll?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:46 schreef seasushi het volgende:
Waarom bekruipt mij het gevoel dat TS een troll is?
Of nog heel erg jong?
Het feit dat jij er zo'n probleem van maakt is nou juist het probleem.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef amouretvin het volgende:
[..]
wat is een troll?
ben 17, en dit is een serieus probleem voor mij. word er onzeker van. ontmaagding hoeft toch niet zo'n hel te zijn? het hoort simpel te zijn.
ja maar kijk, straks ligt het echt aan mij, dat er niks in past ofzo....quote:Op woensdag 24 november 2010 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het feit dat jij er zo'n probleem van maakt is nou juist het probleem.
Ik vind je nu als een dramaqueen over komen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ja maar kijk, straks ligt het echt aan mij, dat er niks in past ofzo....
voel me zo anders dan andere meisjes, die gewoon tampons gebruiken en seks hebben ..
Het feit dat je eerst vraagt wat een troll is en vervolgens zegt dat je wel serieus bent, geeft al aan dat je best weet wat een troll is. En speciaal voor dit topic een account aangemaakt.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Wat is een troll?
Ben 17, en dit is een serieus probleem voor mij. Word er onzeker van. Ontmaagding hoeft toch niet zo'n hel te zijn? het hoort simpel te zijn.
nou ja, ik zat gewoon nog niet op fok. Boeiend, ik had een probleem, en vraag om advies. That's all. Als je daar problemen mee hebt reageer dan niet op mn topic..quote:Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het feit dat je eerst vraagt wat een troll is en vervolgens zegt dat je wel serieus bent, geeft al aan dat je best weet wat een troll is. En speciaal voor dit topic een account aangemaakt.
Maar ga je er ook daadwerkelijk wat mee doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef amouretvin het volgende:
ik wilde nog even zeggen: bedankt iedereen voor het advies![]()
natuurlijk, binnenkort ben ik geen maagd meerquote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar ga je er ook daadwerkelijk wat mee doen?
Of juist wel omdat het niet pastequote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef amouretvin het volgende:
[..]
natuurlijk, binnenkort ben ik geen maagd meer
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of juist wel omdat het niet paste
Ga vanmiddag eens een filmpje kijken waar je opgewonden van raakt en probeer dan, op het moment dat je geil bent, eens jezelf te vingeren (erin jaquote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef amouretvin het volgende:
[..]denk je? het hoort wel te passen.. maar ja... ik moet ontspannen...
Luister.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef amouretvin het volgende:
[..]denk je? het hoort wel te passen.. maar ja... ik moet ontspannen...
morgenavondquote:Op woensdag 24 november 2010 12:32 schreef -moppie- het volgende:
hoeft natuurlijk niet persee vanmiddag, vanavond of morgen of overmorgen mag ook![]()
wat? met mijn vriendje natuurlijk. anders word ik niet geil.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef -moppie- het volgende:
zonder je vriendje he, want anders raak je in de stress
Op fok liegt iedereen. maar dit topic is dus wel serieus. bovendien, hoeveel kennis heb je als eerstejaars? anyway dit is niet boeiend. ga verder met je eigen leven.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef Zero17 het volgende:
Zeg amouret, als je nou werkelijk de studie doet die je zegt dat je doet, had je deze vragen niet eens hoeven stellen.
Daarom moet je een filmpje opzetten! Duh....quote:Op woensdag 24 november 2010 12:46 schreef amouretvin het volgende:
[..]
wat? met mijn vriendje natuurlijk. anders word ik niet geil.
Oke, nu geloof ik je niet meer!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nee, dat vind ik een bizar idee!! wil liever dat mn vriendje het doet.ook al is het spannend.
Ontmaagden is gewoon de 1e keer sex hebben! Ontmaagden doe je niet met een vinger of een tamponquote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hoezo geloof je me niet meer? ik wil gewoon ontmaagd worden door mn vriendje en niet door een vinger of speeltje.
Nok ff met trollen, het is niet grappig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hoezo geloof je me niet meer? ik wil gewoon ontmaagd worden door mn vriendje en niet door een vinger of speeltje.
Omgquote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef amouretvin het volgende:
[..]
jemig, reageer dan gewoon niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Omgje kan echt merken dat je 17 bent, wacht eerst maar tot je hersencellen volgroeid zijn voor je begint met seks.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef amouretvin het volgende:
FOK is dom. Dat is mijn conclusie voor de week. Mensen zeiken elkaar teveel af hier.
Bedankt voor de reacties (aan het begin van dit topic) die wel heel useful waren. ik denk dat ik er wel uitkom.
K ben bijna 18 trouwens.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Omgje kan echt merken dat je 17 bent, wacht eerst maar tot je hersencellen volgroeid zijn voor je begint met seks.
quote:
ik weet best dat ontmaagding niet door een tampon gebeurt.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef -moppie- het volgende:
Als jij nou eerst eens googled wat ontmaagding inhoudt en dan terugkomt, dan hebben we het misschien ergens over.
Wat is er dan mis met het feit zelf eerst te proberen of je er een vinger in krijgt.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ik weet best dat ontmaagding niet door een tampon gebeurt.
Nee, het antwoord is dat je op zijn best een dramaqueen bent en op zijn slechtst een troll.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef amouretvin het volgende:
daar ging het ook niet over. de vraag was meer: hoe zorg ik ervoor dat het zo min mogelijk pijn doet? antwoord is dus dat het sowieso pijn gaat doen.
Ik geloof best dat je maagd bent maar je komt niet echt al te snugger over. Je wilt weten hoe je ervoor kan zorgen dat het zo min mogelijk pijn gaat doen. Je krijgt 1000x het antwoord dat je beter eerst jezelf kan gaan verkennen, dan is het niet meer zo eng als je ook echt seks gaat hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef amouretvin het volgende:
daar ging het ook niet over. de vraag was meer: hoe zorg ik ervoor dat het zo min mogelijk pijn doet? antwoord is dus dat het sowieso pijn gaat doen.
Maar jij zegt wel dat je niet geil kan worden zonder je vriendje.quote:
nee, dat zeg ik niet, maar ik word toch wel het geilst van hem, niet van filmpjes of dat soort shitquote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Maar jij zegt wel dat je niet geil kan worden zonder je vriendje.
Net of wij moeten geloven dat je nog nooit geil bent geweest
Je hebt jezelf nog nooit gevingerd en je bent 17 hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:26 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet, maar ik word toch wel het geilst van hem, niet van filmpjes of dat soort shit
ok, als jij het zegt ...quote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nog nooit gevingerd en je bent 17 hè?
En je wilde jezelf niet vingeren, omdat je vriendje jou moest ontmaagden? ( Logisch hoor.)
Ik snap niet waarom je jezelf niet eerst eens verkent voor je met dingen als 'moet ik dan maar een paracetamol nemen?' aan komt zetten.
Jij vingert je niet omdat het pijn doet, maar in een ontmaagding heb je wel vertrouwen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:32 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ok, als jij het zegt ...
maar ik vinger niet IN mn vagina omdat ik mezelf geen pijn wil doen. (en het doet in het begin dus pijn)
en wie zegt dat ik helemaal niet vinger?
als ik goed nat ben van hem dan lukt ontmaagden wel (maar ik geef toe, ik moet ff van die angst voor pijn af)
ja want ik hou van mn vriendje en hij houdt van mij.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij vingert je niet omdat het pijn doet, maar in een ontmaagding heb je wel vertrouwen?
Ik snap het toch nooit?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:34 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ja want ik hou van mn vriendje en hij houdt van mij.
laat maar, jij snapt het toch nooit.
je snapt het niet omdat je alleen maar sarcastisch kunt doen met je gezichtjes (quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik snap het toch nooit?![]()
Dat ervan houden heeft er ook niks mee te maken, dat is onzin.
Maar als je denkt dat een lul in je kut wel zal lukken als jouw vinger erin al pijn doet, moet je toch nog even goed nadenken. Probeer nou gewoon eens het gegeven advies hier op te volgen. Als je zelf advies vraagt, maar vervolgens tegen mensen die dat geven zegt: 'laat maar jij snapt het nooit' moet je het ook niet gek vinden dat mensen 1) je niet serieus nemen en 2) je topic vergallen.
Sorry voor de laatste reactie :quote:Op woensdag 24 november 2010 11:21 schreef amouretvin het volgende:
[..]
klinkt heel raar maar het doet al pijn als ik het randje/de opening aanraak en een vinger er in probeer te doen (maar die ik er dan niet in doe omdat het randje zo gevoelig is)
zal dit weggaan als er eenmaal een *lul* in is geweest?
Voor die operatie.... naar de dokter en zeggen dat ik "er niks inkrijg" en dat randje heel veel pijn doet? en dan doorverwezen worden naar de gynaecoloog? Heb jij ook zo'n operatie gehad? word je dan verdoofd?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:33 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Sorry voor de laatste reactie :![]()
Nee, als we dezelfde plek bedoelen gaat dat niet weg, dat kan je met nog zo veel oefeningen proberen wijder te worden.
Wat dan helpt is een kleine operatie (er word een stuk van dat pijnlijke randje weg gesneden) .
Je voelt er na de operatie nauwelijks iets van.
En sex doet geen pijn meer (spreek uit ervaring)
Ja, ik had ook zo een operatie.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Voor die operatie.... naar de dokter en zeggen dat ik "er niks inkrijg" en dat randje heel veel pijn doet? en dan doorverwezen worden naar de gynaecoloog? Heb jij ook zo'n operatie gehad? word je dan verdoofd?
okquote:Op woensdag 24 november 2010 16:42 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ja, ik had ook zo een operatie.
Yep, eerst naar de huisarts. Die wil er dan ook even naar kijken (very akward, i know D: ) en dan word je doorverwesen naar de gynocoloog. Die merkt tamelijk snel wat er mis is (haha, is ook te hopen XD) en plant je in voor de operatie.
Ja, je word verdoofd met een ruggenprik. Ingreep duurt maar 10-15 minutjes, dus na circa 1-2 uur ben je weer thuis
Toen was ik 20.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef amouretvin het volgende:
[..]
okhoe oud was je toen? En binnen hoeveel weken kan je zo'n operatie hebben?
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef -moppie- het volgende:
Zou toch wel 'lachen' zijn als die huisarts er ineens even een eendebek in stopt!
En had jij zegmaar ook het probleem dat je geen tampons kon gebruiken?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Toen was ik 20.
Je mocht 4 weken geen sex hebben, en je kreeg zo een zalfje mee. Daar reageerde ik niet goed, dus moet je zelf opletten hoe goed hij bij jou werkt
dan gebeurt het tenminste onverwachts. Het is net als met een prik, die wil je ook krijgen als je aan iets leuks denkt en als je afgeleid bent en het niet aan ziet komen (ik tenminste). dan doet het minder pijn. Als ik wéét dat er iets in mijn vagina gaat komen, heb ik op voorhand al pijn (vind het heel raar en vervelend maar ja:/)quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef -moppie- het volgende:
Zou toch wel 'lachen' zijn als die huisarts er ineens even een eendebek in stopt!
Ja, en vingeren ging ook alleen maar met pijn. Ik heb eerst die ontspanning oefeingen uitgeprobeerd en het te rekken, maar zonder veel verschil.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef amouretvin het volgende:
[..]
En had jij zegmaar ook het probleem dat je geen tampons kon gebruiken?
wordt het vergoed door de verzekering?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:52 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Ja, en vingeren ging ook alleen maar met pijn. Ik heb eerst die ontspanning oefeingen uitgeprobeerd en het te rekken, maar zonder veel verschil.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef amouretvin het volgende:
[..]
word het vergoed door de verzekering?
ja dat snap ik ook niequote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef seasushi het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom jij al met je vriendje wil neuken als hij je nog nooit gevingerd heeft
Bedoel je niet vandaag?quote:Op donderdag 25 november 2010 03:19 schreef amouretvin het volgende:
ik heb waarschijnlijk een "te strak" maagdenvlies, met een kleine opening, als ik het zelf bekijk, dan zie ik namelijk niet echt een opening, alleen maar roze weefsel (er zal vast wel een opening zitten, want ik word ongesteld, maar mijn menstruatie duurt wel altijd 7 dagen, het komt er dus misschien langzamer uit?)
http://www.gezondvgz.nl/%(...)8a7f-25e8089e3477%7D
http://www.thebegezondhei(...)8a7f-25e8089e3477%7D
ik ga morgen naar de dokter...
quote:Op donderdag 25 november 2010 03:19 schreef amouretvin het volgende:
ik heb waarschijnlijk een "te strak" maagdenvlies, met een kleine opening, als ik het zelf bekijk, dan zie ik namelijk niet echt een opening, alleen maar roze weefsel (er zal vast wel een opening zitten, want ik word ongesteld, maar mijn menstruatie duurt wel altijd 7 dagen, het komt er dus misschien langzamer uit?)
http://www.gezondvgz.nl/%(...)8a7f-25e8089e3477%7D
http://www.thebegezondhei(...)8a7f-25e8089e3477%7D
ik ga morgen naar de dokter...
quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef amouretvin het volgende:
tuurlijk wel, het vlies zit toch bij de ingang?
leg uit danquote:Op zondag 28 november 2010 22:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dat weet ik zelfs nog, en ik heb niet eens zo'n vlies.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef amouretvin het volgende:
tuurlijk wel, het vlies zit toch bij de ingang?
Da's wel heel preuts.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Jenizzle het volgende:
(schuld van de jongen in kwestie die ik niet eens naakt mocht zien maar goed, dat doet er nu niet toe
Ja god mag weten wat er mis met hem was. Mocht ook niet naast hem liggen. Ttoen ik 's avonds een keer z'n kamer opkwam lag-ie daar met z'n dekbed tot aan z'n oren opgetrokken. Echt sneuquote:
Twee is echt genoeg hoor bij een normale penis!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Jenizzle het volgende:
Misschien een ietwat rare vraag, maar ik ben zelf ook nog maagd (en ben 22). Heb wel eerder een relatie gehad, maar het kwam er nooit van zeg maar (schuld van de jongen in kwestie die ik niet eens naakt mocht zien maar goed, dat doet er nu niet toe).
Maar goed, nu probeer ik me soms wel eens vaginaal te vingeren, en dat lukt opzich wel redelijk. Ik krijg er sowieso wel 1 vinger in, en ook 2 al voelt dat niet altijd even fijn met erin gaan. Al komt dat misschien doordat ik dat met een rare hoek moet doenzou ik zo mijn 'hymen' op kunnen rekken zeg maar? En hoeveel vingers moet ik er ongeveer in kunnen krijgen, zodat ik weet dat er iig een penis in kan (mocht het zo ver komen
)?
Hmm 22 ik was 20, heeft daarna nog 2 jaar achter m'n kont aan gelopen dat hij me zo graag terugwou (hij had het zelf uitgemaakt).. Maar veranderen wou hij niet dus zag het niet zitten.quote:
Zeker. Rest rekt wel bij. Kan ff pijn doen, de eerste of tweede keer dat mannetje erin ingaat, ontspan je dan, goed voor-vingeren en goed nat, daarna gaat het altijd beterquote:Op woensdag 1 december 2010 00:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Twee is echt genoeg hoor bij een normale penis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |