Misschien wel meerdere zelfs, om aan m'n GAS te kunnen voldoenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn hier nog gitaristen die morgen een leuk kaartje gaan kopen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn hier nog gitaristen die morgen een leuk kaartje gaan kopen?
23 april in de Melkwegquote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wanneer is millencolin en waar
Dat werkt inderdaad gewoon nietquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef mdvries_2 het volgende:
*mompelt iets over fok-op-lowlands-meet die altijd mis schijnt te gaan*
Ik kom anders altijd wel een paar fokkers tegen op een festival.quote:
Nog een maand tot de midwinter bbqquote:nee doe dan maar gewoon een FOK!Gitaristentopic BBQ ofzo.
Zeker doen. Ik hoop alleen op wat minder stofwolken dan de laatste keer dat ik ze zag.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens naartoe gaan dan
hoevaak is dat al besproken hahah heb alleen dean en televur nog gezienquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Meets op een festival.
nee doe dan maar gewoon een FOK!Gitaristentopic BBQ ofzo.
En Coldplay fans natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
Wat gaat er morgen allemaal in de vvk dan?
En sowieso, kaartjes doorverkopen met winst mag alleen aan U2-fans.
Wat heb ik trouwens een schijthekel aan coldplay zegquote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef mdvries_2 het volgende:
Coldplay- en U2 fans zou ik sowieso niet zo snel een kaartje aan doorverkopen...
Ach, als ik er 100 euro winst per kaartje op kan maken, doe ik niet moeilijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef mdvries_2 het volgende:
Coldplay- en U2 fans zou ik sowieso niet zo snel een kaartje aan doorverkopen...
En dat betekent ook dat je die kneuzen 1 avond niet ziet!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als ik er 100 euro winst per kaartje op kan maken, doe ik niet moeilijk.
Dat soort kneuzen zie ik sowieso al niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En dat betekent ook dat je die kneuzen 1 avond niet ziet!
Ik zit nog op school en zie ze noodgedwongen dus welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat soort kneuzen zie ik sowieso al niet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit nog op school en zie ze noodgedwongen dus welGaan ze helemaal zeiken over hoe mooi clocks en yellow enzo wel niet zijn, terwijl die zeurderige zang en die muziek die bij elk nummer hetzelfde is gewoon hartstikke kut zijn
Wat hebben we toch een kutlevenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en ik maar wachten op een slagplaat. Argh.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar het geluid was aardig hard. Glitter Freeze deed gewoon pijn aan m'n orenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Antwerpen, ik woon vlakbij de grens, dus is voor mij veel dichterbij!
Jij bent ook geweest dan? Hoe was het geluid?
Je ondertitel mist een stukje:quote:Op donderdag 25 november 2010 21:21 schreef wimjongil het volgende:
Zijn er nog gitaristen die zaterdag in het conservatorium te Enschede te vinden zijn?
Nee. Ik wil niet dat sommige personen (kuchBraddiekuchkuch) ooit terugkomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je ondertitel mist een stukje:
En kom terug als je weet hoe je tracks moet mixen onafhankelijk..
Waar zijn het gegrunt en de scheurende, krakende, piepende metalgitaren?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:39 schreef genakt het volgende:
dit verwachten jullie nooit !
leuk nummer lekker mee aan het jammen
Lowlands.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
Wat gaat er morgen allemaal in de vvk dan?
En sowieso, kaartjes doorverkopen met winst mag alleen aan U2-fans.
ik waardeer heus wel muziek als het goed is hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar zijn het gegrunt en de scheurende, krakende, piepende metalgitaren?![]()
Dan post ik voorlopig toch niet meer...quote:Op donderdag 25 november 2010 08:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
dat is het vooral ja, het laten blijken uit je omschrijving dat je het zelf echt gewoon goed vind/goed genoeg vind. Terwijl de meesten onder ons vaker oefenen voordat we wat opnemen. Als jij dat ook zou doen zou je echt wel wat betere commentaar krijgen. Ik ben hier ook weleens helemaal bekritiseerd, en daar heb ik uiteindelijk veel van geleerd!
Nee JUIST die nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan post ik voorlopig toch niet meer...
Alleen de track die ik morgen ga opnemen met een maat van me met een ES350T uit 77 en een 76 er JazzBass en een 69er Rickenbacker 4001..
Gewoon vanwege die instrumenten...
Haha ok tof!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ik waardeer heus wel muziek als het goed is hoor![]()
ben tegenwoordig beetje in rustige fase
Ik wil je een voorstel doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan post ik voorlopig toch niet meer...
Alleen de track die ik morgen ga opnemen met een maat van me met een ES350T uit 77 en een 76 er JazzBass en een 69er Rickenbacker 4001..
Gewoon vanwege die instrumenten...
Ach, julie trekken al een conclusie voordat julie wat hebben gehoord, net alsof ik geen kwaliteiten heb..quote:
En hoe denk je dat dat komt dat we dat doen ?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, julie trekken al een conclusie voordat julie wat hebben gehoord, net alsof ik geen kwaliteiten heb..
Hoezo net alsof?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, julie trekken al een conclusie voordat julie wat hebben gehoord, net alsof ik geen kwaliteiten heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |