Wat ben jij een zeikwijf zeg!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat open jij veel zeiktopics zeg!
Dat komt omdat ze statistisch gezien elke 5 minuten een vrouw zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Jodocus1 het volgende:
Gewoon meer dan 5 minuten in zijn buurt blijven is voldoende.
Statistisch gezien denk hij elke 5 minuten aan sex.
Waarom reageer jij er elke keer opquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat open jij veel zeiktopics zeg!
Ow jij bent het, ik was vergeten dat wij pm-contact hebben gehad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:38 schreef BzP het volgende:
een harde L ...
24 december... in Rotterdam
Eerst nog serieus ja, maar allemaal topics over mannen-advies..quote:
Prima, maar toch vind ik het wel fijn als er ontopic gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eerst nog serieus ja, maar allemaal topics over mannen-advies..
Ga naar de Bijenkorf en koop een paar zelfhulpgidsen en een kamasutraboek..
soort van.. maar, ik heb deze tips eigenlijk niet opgevolgd, ik durfde het niet! stond op een gegeven moment naast hem terwijl hij zat en ik dacht, zal ik nu tegen hem aan rijden? maar ja, zoiets doe ik normaal nooit weet je, dus durfde het niet.quote:Op zondag 28 november 2010 03:50 schreef GSbrder het volgende:
Yellowrose, de inspiratie uit dit topic leidde uiteindelijk tot de actie waarbij jij belachelijk gemaakt werd? Dan mag je blij zijn dat je tips als "pijpen" of halve stripteases en lapdances niet opgevolgd hebt!
Als het gevoel niet goed is, moet je het ook gewoon niet doen.quote:Op zondag 28 november 2010 03:55 schreef yellowrose het volgende:
[..]
soort van.. maar, ik heb deze tips eigenlijk niet opgevolgd, ik durfde het niet! stond op een gegeven moment naast hem terwijl hij zat en ik dacht, zal ik nu tegen hem aan rijden? maar ja, zoiets doe ik normaal nooit weet je, dus durfde het niet.
Thank god idd dat ik hem niet gepijpt heb oid.
het ging alllemaal zo snel en ik had ook niet genoeg zelfvertrouwen om dit doelgericht aan te pakken. maar goed, de jongen is kwestie is een klootzak, dus het maakt al niet meer uitquote:Op zondag 28 november 2010 03:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het gevoel niet goed is, moet je het ook gewoon niet doen.
Vond het alleen wel typisch en inderdaad goed dat je geen enkele tip opgevolgd hebt
excusé.quote:Op zondag 28 november 2010 10:27 schreef Dreamz het volgende:
wordt langzamerhand een beetje moe van dat getroll van jou.
je klaagt vraagt en doet er niks mee. nogal puber.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |