Inddquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:14 schreef omearos het volgende:
heb het ff opgezocht, 6:20 van huis, 7:55 op werk, maar wel 15 min. lopen op het eindDoe me dan maar 25 min. met de auto
Goed album!quote:
ga gewoon wat klusjes doen, dan is het hopelijk snel 5 uur!! en dan de spullen van de starterslening afgeven zodat het opgestuurd kan worden, de laatste horde van de financieringquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco: bloody herkenbaar.. tijd kruipt voorbij
en hopelijk heb ik dan op tijd uitsluitsel, zodat 20 december bij de notaris door kan gaan! scheelt dat er daarna nog een volledige werkweek is, dus dan zou het eventueel ook nog kunnenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Da's wel nice
Ik hoef nog maar een uurtje omdat ik rijles heb straks
geen idee, moet nog wel wat gebeuren; schilderen, behangen, vloeren leggen etc.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En wanneer zou je er dan in principe in kunnen trekken?
Selmaquote:
truequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naja, schilderen en behangen duurt geen maanden natuurlijk
een nieuwe?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef Under_Score het volgende:
iedereen is aan het werk denk ik.
of onmeunig aan het kontneukn.
Ik gok het eerste.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef Under_Score het volgende:
iedereen is aan het werk denk ik.
of onmeunig aan het kontneukn.
Jij?quote:
Tsss....quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:20 schreef Under_Score het volgende:
ik kom af en toe langs, ik vergeet meestal dat deze SC bestaat
probleem is dus dat ik nog naar buiten moetquote:
Woj hard van!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
probleem is dus dat ik nog naar buiten moet
Patrickquote:
kerelquote:
Henrikequote:
eerder verkoudenquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lijkt mij een keiharde kontneukfetisj...
Er komt er eentje wat tekort?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
KONT NEUKEN KUT LIKKEN PIEMEL TREKKEN ANUS VINGEREN x100
CM's denk ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er komt er eentje wat tekort?
Nee hoor, Tukkertje mag er vanavond weer op!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er komt er eentje wat tekort?
op wie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee hoor, Tukkertje mag er vanavond weer op!
wie zegt dat het een zij is..quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom heb je dieerbij gezet dan? is het zo erg om op haar te mogen?
Now we talkin!quote:
Hoi skatquote:
Tuulkquote:
'Film kijkn' als in met iemand op de bank liggen vozen met een filmpje op de achtergrond?quote:
Drbiequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Film kijkn' als in met iemand op de bank liggen vozen met een filmpje op de achtergrond?
ja zoal ik al eerder poste, vergeet ik meestal dat deze slowchat bestaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al, die ken ik ergens van
met een filmpje erbij (denk ik)quote:
Slechtquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja zoal ik al eerder poste, vergeet ik meestal dat deze slowchat bestaat
ik weet het, ik weet het. maar er is zoveel te doen in de FOK! speeltuinquote:
Okequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Joa![]()
Sorry, doen mn moatn en ik altijd
Joewah, drbie
Fixedquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heerlijk fout voor op kantoor!
goeie keusquote:
Sanquote:
goede keus!!quote:
owja, die moet ik ook weer een keer gaan kijken, alleen nog maar in de bios gezienquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb The Hangover gepaktDie lag ongeveer op die plek
die zingt daar niet in meequote:
Tegen ajaxquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet ik nou voor Madrid of voor Ajax zijn?
voor het NL-voetbal: Ajaxquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet ik nou voor Madrid of voor Ajax zijn?
nice!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Mediaspeler, komt morgen binnen
Je verwoordt m'n dilemma echt exactquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor het NL-voetbal: Ajax
voor je PSV-hart en een mooie pot en galgenhumor: Madrid
Zelfs voor het NL-voetbal moet je niet voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor het NL-voetbal: Ajax
voor je PSV-hart en een mooie pot en galgenhumor: Madrid
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen die knakker?
Lol? Srsly?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen die knakker?
quote:
Wat heb je toch?quote:
heul niet, alleen voor mensen die ik niet magquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo anti24/7
Kan niet zeggen dat ik dat nu bazen gedrag vind.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo anti24/7
Nietsquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat heb je toch?
wat moet je van me?
Niks?
donder dan een eind op met je achterlijke opmerkingen...
want het voegt niks toe aan mijn post/aanwezigheid
dank.
groeten.
Goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hey!
Yes, daar?
@San,![]()
, hoe is ie ?
Nice!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedMet jou?
Trek je niks aan van BasHet is zoals Cartman in South Park zegt.
Mijne was goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nice!Goedgoed !
![]()
Oh doe ik ook zeker niet
alleen als je iemand niet mag, houd je mond dan, doe ik namelijk ook bij hem..
maar ach soms heb je van die kleuters
Hoe was je dag?
Regent het dan ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne was goedBeetje nat en zo, maar ach
Jouwe?
Sorry San ik zou me de volgende keer inhoudenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne was goedBeetje nat en zo, maar ach
Jouwe?
henquote:
Waarom heb jij overal als PI een hartje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik dat nu bazen gedrag vind.
Goed, en daar?quote:
Denk dat ze via telefoon post en het misschien nog aan staat ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waarom heb jij overal als PI een hartje?
Vandaag bijna de hele dag hierquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Regent het dan ?
Goedgoed
lang alleen
Dat zou fijn zijn, honquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sorry San ik zou me de volgende keer inhouden
Omdat appel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waarom heb jij overal als PI een hartje?
Ajax is een schande voor Nederlandquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nederlandse club die in europa speelt? flapdrol.
Ik weet dat het komt van een verbitterde Almeloërquote:
Ik bedoelde meer dat Ajax een naam heeft in europa..en twente nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat het komt van een verbitterde Almeloër
Alleen jammer dat ze m na 96 niet meer waar kunnen makenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Ajax een naam heeft in europa..en twente niet
Van die naam is geen flikker meer overquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Ajax een naam heeft in europa..en twente niet
gunstig voor FCT. nu winnen van inter en dan is het feestquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef haakon het volgende:
Ajax - Real Madrid
Tering wat een belachelijk slechte film
Ging helemaal nergens over, maar er werd wel goed geacteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al niet veel waard.
Ik twijfel voor een cijfer, ik denk tussen 0-4 in.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, komt omdat iedereen aan 't kontneuken is ipv FOK!ken
jij zet altijd de laptop neer?quote:
Neuh, kontneukn tijdens het Fok!ken 14.gifquote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij zet altijd de laptop neer?
de laptop op de rug van je batsmaatjequote:Op woensdag 24 november 2010 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, kontneukn tijdens het Fok!ken 14.gif
klopt, maar Justin wist 'm niet meerquote:
hier ook.quote:
Jawel, maar ik heb geen laptopquote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, maar Justin wist 'm niet meer
plemp je de computer er neerquote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen laptop
witte pasta?quote:
quote:
Hihi je haptequote:
quote:
Infected voicequote:
Sepulturaquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Uit [PAINT] Niet bestaande drankjes of etenswaren
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haten op (Bijna) ambtenaren die ons geld 'verneuken'.
jawel, want hoe slechter Ajax het doet, hoe minder punten we als NL verzamelen... en als iemand anders dan qua punten hoger punt, raken we weer een plek kwijt in de Europese competitiesquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs voor het NL-voetbal moet je niet voor Ajax zijn
ik las vanmorgen in de krant dat als Werder verliest, Twente op basis van onderling resultaat zeker is van de 3e plek in de poule!quote:
het toppunt van een afgang; tegenstanders die bewust rode kaarten gaan pakkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Wel lelijk dat ze zichzelf die kaarten aan gingen smeren maar wel slim natuurlijk.
whahahahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
wat serieus
oeh, ff doorlezenquote:
ernstig, maar wel grappigquote:Op woensdag 24 november 2010 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Uit [PAINT] Niet bestaande drankjes of etenswaren
goedemorgenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh![]()
Zometeen weer bloed laten prikken.
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef omearos het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
wanneer krijg je de uitslag?
Zou ook terecht zijn, wordt een keer tijd voor een 'statement' vanuit de KNVB.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef ReMcOrE het volgende:
de KNVB wil Suarez 7 wedstrijden schorsen!!
en wat doet Ajax; 2 hele wedstrijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zou ook terecht zijn, wordt een keer tijd voor een 'statement' vanuit de KNVB.
Mja, en dan ook nog tegen 2 paupertegenstandersquote:Op woensdag 24 november 2010 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat doet Ajax; 2 hele wedstrijden
ben echt benieuwd wat Ajax met het voorstel van de KNVB doet, ze hebben tot 15.00 de tijd om het te accepteren... maar denk dat ze zoiets hebben van "zijn ze nou helemaal van de pot gerukt daar in Zeist?"quote:Op woensdag 24 november 2010 09:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, en dan ook nog tegen 2 paupertegenstanders
Als Ajax nu tegen Twente, Grunn, PSV had moeten voetballen haddden ze vast en zeker even gewacht met schorsenBegrijpelijk maar hypocriet.
lekker tochquote:Op woensdag 24 november 2010 09:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn dat ging trouwens wel enorm rap, als ik er even over nadenk
5 min lopen, ging zitten, kon meteen doorlopen, mouw opstropen, bloed eruit, pleistertje erover, 5 min lopen. Alles bij mekaar 12 á 13 min beziggeweest
quote:
Ajax zelf had hem toch alleen VVV-Venlo en NEC ofniet? en AZ is KNVB-beker zie ik, dus 6 competitiewedstrijden... komt hij 4 februari tegen de Graafschap pas weer in actiequote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef Mdrop het volgende:
Ajax zonder suarez
VVV-Venlo - Ajax
Ajax - NEC
Vitesse - Ajax
Ajax - Feyenoord
Ajax - AZ
FC Utrecht - Ajax *
NAC - Ajax *
* Alleen wanneer ajax de 2 wedstrijden achter de KNVB schorsing 'zet'.
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Daar gaat voor 100% het kampioenschap van Ajax.
nou, zonder Suarez kan het haast niet slechter gaan dan hoe het nu gaatquote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Daar gaat voor 100% het kampioenschap van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |