Gezien hoe moeilijk ze doen over het opzeggen van een contract (heb je een maandcontract, is de opzegtermijn ook weer een maand enzo, kansloos) vind ik het gewoon crimineel. Maargoed, da's een beetje OTquote:
Je moet niet denken, je moet gewoon doen. Ik was ook wel wat zenuwachtig over die eerste kickboksles, wist niet precies wat ik moest verwachten, en ik had wel honderden excuses kunnen bedenken om 't niet te doen, maar puntje bij paaltje is het gewoon een kwestie van inschrijven, gaan, en daarna pas bedenken of je 't wel leuk genoeg vindt. Voetbal idem. Ik hockey zelf en zou het voor geen goud willen missen. Gewoon de combinatie van mindless achter een bal aan te kunnen hollen, de taktiek, en de teamspirit. Daarnaast ben je een faalhaas als je niet komt trainen dus de peerpressure helpt ook meequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:58 schreef heloef het volgende:
Ik zat op een sportschool maar dat was niks. Ze hadden daar kickboxen en dat ging nog wel ze waren gek genoeg zeer positief over mij. Maar ben niet teruggegaan achteraf gezien een hele slechte beslissing.
Het liefste zou ik weer gaan voetballen maar ja dan moet je wel een leuk team hebben om in te spelen het moet natuurlijk ook leuk blijven. Maar ja we zien het wel moet binnenkort sportclinics volgen voor school misschien kom zo nog een leuke sport tegen.
Kickboxen is idd ook een goed alternatief, kan je dingen er echt uitgooien en het is idd nogal intensiefquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
In mijn geval ben ik met fitness gestopt omdat ik het saai vond. Ik hockey wel zo'n 2-3 keer per week maar dat alleen is niet genoeg, dus nu ben ik met kickboksen begonnen. Dat is echt reteintensief en belangrijker is dat ik een commitment aanga en iets doe wat ook leuk is. Dus als je weet dat je fitnessen niet volhoudt dan moet je naar een andere sport gaan zoeken die je wel leuk vindt.
Fitnessstudio's zijn sowieso crimineel hoor, die zijn ook extreem rendabel met die honderden mensen die zich met de beste bedoelingen inschrijven en dan na een tijdje het te saai vinden. En dat voor 40 euro of meer per maand.
Het was inderdaad intensief ik had alleen maar blauwe plekken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kickboxen is idd ook een goed alternatief, kan je dingen er echt uitgooien en het is idd nogal intensief
Ik heb mazzel dat ik bij universitair sportcentrum kan, 130 euro voor een jaar waar je dus gewoon kan fitnessen en ook andere sporten kan uitproberen
Ja, als arbeider heb ik die luxe niet helaas. Fitness kost minimaal 15E per maand, en bij de club waar ik lid was 75E per maand. Dat was wel een luxe club, maar uiteindelijk kwam ik alleen voor 't spinnen en dat werd me toch te duur.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:11 schreef Rookert het volgende:
Kickboxen is idd ook een goed alternatief, kan je dingen er echt uitgooien en het is idd nogal intensief
Ik heb mazzel dat ik bij universitair sportcentrum kan, 130 euro voor een jaar waar je dus gewoon kan fitnessen en ook andere sporten kan uitproberen
Moet je leren blockenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:12 schreef heloef het volgende:
Het was inderdaad intensief ik had alleen maar blauwe plekken.
Ja alles boven de 25,- per maand is eigenlijk diefstal vind ik, maar ja, er zijn een paar goede tentjes tussen, maar niet altijd beschikbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, als arbeider heb ik die luxe niet helaas. Fitness kost minimaal 15E per maand, en bij de club waar ik lid was 75E per maand. Dat was wel een luxe club, maar uiteindelijk kwam ik alleen voor 't spinnen en dat werd me toch te duur.
[..]
Moet je leren blockenAfgezien van een slecht geplaatste kick heb ik me niet bezeerd. Of sparren jullie zonder handschoenen?
Je hebt hier in Utrecht ook KickFun trouwens, da's KickBoksen maar dan zonder het 1 op 1 sparren.
Toen ik vertelde dat de verhouding man/vrouw bij kickboksen al zo'n 50/50 was wou m'n vriendin ook een keer mee, bij kickfun is het nog meer richting vrouwen. Maargoed, dit is Utrecht, vrouwenoverschotquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef Rookert het volgende:
Kickfun is ook tof, misschien minder afschrikwekkend als beginner ofzo
Leiden hier, nog erger bijnaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat de verhouding man/vrouw bij kickboksen al zo'n 50/50 was wou m'n vriendin ook een keer mee, bij kickfun is het nog meer richting vrouwen. Maargoed, dit is Utrecht, vrouwenoverschot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |