Morgen ! Aha, kijk an, eerste goede daad is al verricht !quote:Op dinsdag 23 november 2010 06:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiesmogs! Een voordeel ontdekt van vroeg opstaan: je kan je "iets vergeten in de schoen te doen faal" nog zonder gebroken kinderziel goedmaken *opgelucht ademhaalt*
quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Pepernoten, eenschuimpie muis en *tromroffel* mega mindy chocolademunten
Wahaahhahahaha, die had ik laatst per ongeluk gekocht. Kijken wat het commentaar is. Oudste nam ze niet mee naar school zei hij
Plaatje uit de Metro:quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:55 schreef huuphuup het volgende:
Oh nee hoor BE ik vind het meestal ook lelijk die designcollecties.
Alleen bij die van Stella McCartney een paar jaar geleden vond ik er leuke dingen tussen zitten.
Heb deze collectie nog niet gezien ook, de hele website ligt plat dus kan ook nie kijken nu
énig! <3quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plaatje uit de Metro:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo gemakkelijk dat ik me niet hoef af te vragen of die jurken wel of niet leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |