Morgen ! Aha, kijk an, eerste goede daad is al verricht !quote:Op dinsdag 23 november 2010 06:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiesmogs! Een voordeel ontdekt van vroeg opstaan: je kan je "iets vergeten in de schoen te doen faal" nog zonder gebroken kinderziel goedmaken *opgelucht ademhaalt*
quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Pepernoten, eenschuimpie muis en *tromroffel* mega mindy chocolademunten
Wahaahhahahaha, die had ik laatst per ongeluk gekocht. Kijken wat het commentaar is. Oudste nam ze niet mee naar school zei hij
Plaatje uit de Metro:quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:55 schreef huuphuup het volgende:
Oh nee hoor BE ik vind het meestal ook lelijk die designcollecties.
Alleen bij die van Stella McCartney een paar jaar geleden vond ik er leuke dingen tussen zitten.
Heb deze collectie nog niet gezien ook, de hele website ligt plat dus kan ook nie kijken nu
énig! <3quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plaatje uit de Metro:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo gemakkelijk dat ik me niet hoef af te vragen of die jurken wel of niet leuk zijn.
Nienke slaapt altijd zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ze echt spuuglelijk
Mogguh trouwens. Dochter heeft de hele nacht in een romper getukt onder alleen een laken en dekentje. Vanmorgen was ze wel wat aan de koude kant maar ze is niet wakker geweest dus geen last van. Die had flink koorts gisteren
Vandaag gaat het denk ik wel weer..ze is iig niet meer gloeiend heet
Hier gaat madam in een langemouwen romper en een flanellen pyjama in een winterslaapzak onder een katoenen deken en laken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nienke slaapt altijd zo(wel romper met lange mouwen).. en dan ook nog het raam open
![]()
Ze is altijd lekker warm als ze uit bed komt, klaagt niet over kou (vorig jaar werd ze pieperig toen ze het koud kreeg, dus daar wacht ik nu ook maar op) en het belangrijkste; ze slaapt als bewusteloos de klok rond
Ah, lijkt mijn dochter welquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier gaat madam in een langemouwen romper en een flanellen pyjama in een winterslaapzak onder een katoenen deken en laken.
En dan nog piepen dat ze het koud heeft
Volgens mij zit daar boven in nog een stuk van huidkleurige stof met gewoon een ronde hals. Dat maakt de jurk nou net weer niksquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:19 schreef huuphuup het volgende:
Als ik ooit nog op een gala ofzo kwam dan vond ik deze wel leuk van die collectie:
[ afbeelding ]
maar wat ET zegt ik vind t waaaay te duur.
Fijn dat t beter gaat met t gebakje TF!
Oh echt? bah wat zonde zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar boven in nog een stuk van huidkleurige stof met gewoon een ronde hals. Dat maakt de jurk nou net weer niks![]()
Met Tijn gaat het prima K_P. Merk je niks meer aan. Vanmiddag krijgt ie z'n laatste prik op het CB, vermoed dat ie daar meer last van gaat hebben
Dat is in ieder geval wel zo bij een rode jurk. In die reclame staat zij op een loopband.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar boven in nog een stuk van huidkleurige stof met gewoon een ronde hals. Dat maakt de jurk nou net weer niks![]()
Met Tijn gaat het prima K_P. Merk je niks meer aan. Vanmiddag krijgt ie z'n laatste prik op het CB, vermoed dat ie daar meer last van gaat hebben
Dat had ik ook gezien, vandaar dat ik ook iets beter naar het plaatje van Huup keek.. ik dacht het te zien bij de oksel en ook bij de hals. Verder hangt er hier overal haar voor, dus goed verdoezeld..quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wel zo bij een rode jurk. In die reclame staat zij op een loopband.
Och jezus! Dat is lelijk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:55 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.
Overigens. Wie is die Lanvin eigenlijk???
Ja ik zie het ook nu idd bij dat plaatje, bij de ene oksel kun je het zien. Stom zeg dat ze dat zo verhullenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezien, vandaar dat ik ook iets beter naar het plaatje van Huup keek.. ik dacht het te zien bij de oksel en ook bij de hals. Verder hangt er hier overal haar voor, dus goed verdoezeld..
ohjaaa die marimekko collectiequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:18 schreef Poppejans het volgende:
Wat een lelijke jurken, jammer hoor want H&M heeft zoveel leuk spul.
Al heb ik nog nooit een designer collectie daarvan leuk gevonden geloof ik
Ik heb wel een Marimekko babyjurkje gekocht destijds![]()
Oh ja, vast wel. Maar dat zijn nou juist van die leuke vliegveld dingen om even langs te gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:29 schreef huuphuup het volgende:
Er zitten ook verkooppunten in NL toch? Ga je daar toch snuffelen, Utrecht en A'dam enzo.
Ik vind een aantal Marimekko stoffen wel leuk, maar de collectie van H&M toen vond ik echt drie keer niets. Vooral de zwart-witte jurken voor volwassenen. Brr
uhh ik vind het ook verschrikkelijk lelijk!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag foto's staan in de krant en ik vond het spuuglelijk.![]()
Ok, ik ben vast een baarbaar, maar ik vond het er goedkoop uit zien.
Ja, dat laatste! psies dat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zaterdag een 80's feestje, daar zouden die lilleke jurken perfect voor zijn. Maar niet voor 149 euro. Ik koop zoiezo niks van de H&M voor 149 euro, omdat ik de kwaliteit niet goed genoeg vind. Alles boven de 70 euro vind ik een verkwisting van mijn geld omdat het na een jaar uit elkaar valt van ellende.
Iquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja, dat laatste! psies dat.
Ik koop graag bij H&M, maar dan wel uit de sale en met kortingscodes enzo. Dan vind ik het geen punt als het na een jaar verwassen is en uit elkaar ligt. Jammer dan, meestal ben ik tegen die tijd toch wel toe aan wat nieuws om tegenaan te kijken dus och.
gezondheid!quote:
Is het ook, gewoon beetje timen, ze leveren 3 keer per maand grofweg, halverwege begin van de maand, rond de 15 en dan weer einde van de maand. Tegenwoordig staat er een week bij waarin je de levering kunt verwachten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:15 schreef Estrys het volgende:
Ik vind de levertijden van H&M vaak drama
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ik vind het ook verschrikkelijk lelijk!!
en hoesten/neus snuiten onder de deken: check!Ik ga vrijdag naar TVOH!
![]()
Take That
komt!!
GADVERDEGADVER!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter heeft net een luier vol poep tegen de muur gegooid.
Nu is de muur bruin
Ja, ga dat maar eens met een kapotte rug poetsen.Denk dat ik nu weer kan herrevalideren.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:25 schreef _Bar_ het volgende:
hopelijk heb je wel een gladde muur, zodat je het er nog gemakkelijk af kan halen.
Hier een structuurmuur, en daar zouden we al meer moeite mee hebben.
neee, doe normaaaal! Ik moet nog een nieuwe winterjas...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik wil lente/zomerspul zien!
Voor kinderen en dames graag.
wat zij zegt!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef moussy het volgende:
[..]
neee, doe normaaaal! Ik moet nog een nieuwe winterjas...
Gewoon even bijkwasten, zie je er niks meer vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
spachtelputz
ik dacht tijdens het poetsen nog... in ons nieuwe huis komt er glad op de muur...
oook zoiets, nu moet ik een poepmuurhuis gaan verkopen.
ja eh die ken ik helemaal uit mn hoofd inmiddels hèquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef moussy het volgende:
Voor zomerkleding ga je maar in de sale kijken
ohquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker Amaranta
Mijn dochter heeft net met balpen op het beeldscherm van tv gekrast. Ook fijn
Gelukkig pakt inkt er niet echt op
Voorruitfolie, zo blijktquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Weet iemand hier hoe die schermen heten die je tegen de vorst op je autoraam kunt leggen?
Dank!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voorruitfolie, zo blijkt
http://www.halfords.nl/sh(...)e-accessoires/413501
Weet ik niet, maar in het krantje van de aldi staan van die halve autohoezen (bedekken de bovenkant van de auto) 6,99 meen ik in drie matenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Weet iemand hier hoe die schermen heten die je tegen de vorst op je autoraam kunt leggen?
Ah! mooi, dan heb ik nog niks staanquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Huup, heb je het al gelezen:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ouwen-29-april.html#
Foto?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben toen de kinderen vanmiddag naar school waren snel naar Winschoten gesjeesd en heb een heerlijk vest van X-Two gekocht.
Ik zat al even online te zoeken, maar ik kan het nergens online vinden. Maar morgen doe ik het aan bij mijn spijkerrokje (ook X-Two) en dan zal ik er een foto van maken.quote:
Oehhh dat wordt mijn nieuwe mikdatumquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ah! mooi, dan heb ik nog niks staan![]()
ik ga t gelijk afblokken in mn agenda![]()
ja daaagquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:22 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Oehhh dat wordt mijn nieuwe mikdatum
Misschien is brandweer iets voor jou?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaat hard dan ineens he E.T.?
Straks heb je er ineens 2 op school en nog maar 1 thuis
Nog een jaartje dan heb ik er geen een meer thuis
Nu is toch wel een beetje de tijd aangebroken dat ik ga bedenken wat ik wil worden als ik groot ben.
Later is ineens volgend jaar ofzo
Ik heb alvast de (voorzichtige) hoop dat ik straks meer kan doen overdag met nog maar eentje thuis. Dat scheelt een hoop tijd die ik nu kwijt ben met 'politie-agentje' spelenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaat hard dan ineens he E.T.?
Straks heb je er ineens 2 op school en nog maar 1 thuis
Nog een jaartje dan heb ik er geen een meer thuis
Nu is toch wel een beetje de tijd aangebroken dat ik ga bedenken wat ik wil worden als ik groot ben.
Later is ineens volgend jaar ofzo
Brandweerquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien is brandweer iets voor jou?
Of astronaut én dierenarts én moeder?
Badjuf danquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Brandweer
Ik ben al blij als ik m`n eigen veters heb gestrikt zonder daarna een week met krukken te lopen
Dit is wel een graadje erger. Mijn muur is redelijk schoonquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker Amaranta
Mijn dochter heeft net met balpen op het beeldscherm van tv gekrast. Ook fijn
Gelukkig pakt inkt er niet echt op
okay!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou euhm..ik verzin zelf wel iets, ok?
haha, komt me bekend voor...hier zit ie al een aantal avonden in Word te tikken. Ook een heel verhaal over games/consoles en mario.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oudste heeft vanavond in Power Point zitten spelen. Hij heeft een presentatie gemaakt over de ontwikkeling van Super Mario. Ik heb een nerdkind![]()
Het matras is 70x160, de ombouw 1,20 bij 3,35. ik vind het nogal. Volgens mij stoot je dan 100 keer je scheenbeen aan dat bed bij het verschonen, bij kind naar bed brengen, bij de was opbergen etc.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:03 schreef lily het volgende:
[..]
haha, komt me bekend voor...hier zit ie al een aantal avonden in Word te tikken. Ook een heel verhaal over games/consoles en mario.
Ik mag het nog niet lezen.
Mijn oudste heeft trouwens ook een groot bed (1.40 bij 2.00)
whaaaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk wat ik tegenkwam. Whoah
http://www.dumpert.nl/med(...)rouw_is_zwanger.html
o gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op woensdag 24 november 2010 08:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat er altijd een beetje eng uit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |