idd, je moet ze eigenlijk aanbidden omdat ze muggen en vliegen etenquote:Op maandag 22 november 2010 23:59 schreef Levolution het volgende:
Mensen die het nut en de schoonheid van spinnen niet inzien.
Zonder geweten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef MYV het volgende:
Spinnen hebben geen schoonheid, het zijn wrede wezens.
Laat m dan ook gewoon leven... heb je tenminste geen last van muggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:02 schreef MYV het volgende:
Precies. mn Ugg zit nu onder de Spinnenlijksmurrie. Gatver
Daar heb ik zonder spinnen ook geen last van.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Laat m dan ook gewoon leven... heb je tenminste geen last van muggen
In deze twee seizoenen heb ik daar sowieso geen last van.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Laat m dan ook gewoon leven... heb je tenminste geen last van muggen
Dat denk je.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar heb ik zonder spinnen ook geen last van.
Neequote:Op dinsdag 23 november 2010 00:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat denk je.
Maar ze werken in de shadow... underground.
Terwijl jij op school/werk zit, zitten ze druk te jagen
Waarom in godsnaam Ugg'squote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam Ugg's
En sowieso waarom moet je perse uggs zeggen, en niet gewoon schoenen of laarzen ofzo? Pochen met over het algemeen afzichtelijke pantoffels
Uggs
Ben jij een vrouw ofzo ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam Ugg's
En sowieso waarom moet je perse uggs zeggen, en niet gewoon schoenen of laarzen ofzo? Pochen met over het algemeen afzichtelijke pantoffels
Dit is TS ?quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef MYV het volgende:
Wat een fucking enge kutbeesten zijn dat.
Ik heb er net een geplet onder mijn Ugg en ik gilde omdat ik schrok omdat ie naar me toe liep
Stomme winter, stomme spinnentijd.
winter? ik vind herfst juist altijd DE spinnentijd!quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef MYV het volgende:
Wat een fucking enge kutbeesten zijn dat.
Ik heb er net een geplet onder mijn Ugg en ik gilde omdat ik schrok omdat ie naar me toe liep
Stomme winter, stomme spinnentijd.
Dit dus. Nou ja... ik hou ook absoluut niet van die beesten. Zeker niet de welbekende huisspin.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:11 schreef najazeg het volgende:
[..]
winter? ik vind herfst juist altijd DE spinnentijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Toch wel een spinachtige. Officieel gezien danquote:
Niet als er geile wijven op die dingen zittenquote:
Die zie ik er niet tussen hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet als er geile wijven op die dingen zitten
Ik zeg ALSquote:
Ik zie dat plaatje vaker voorbij komen, maar is dat nou ook echt? Zijn er echt zulke grote spinnen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:56 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik dan weer wel de kriebels van
Ja hoor die bestaan .quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje vaker voorbij komen, maar is dat nou ook echt? Zijn er echt zulke grote spinnen?
Wtfquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hoor die bestaan .
Die achter die klok zit bedoel jij denk ik . Die is wel nep ja
Grootste spin is de he Goliath Birdeater
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik heb een opgezette tarantula op mijn kamer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik ben bang voor huisspinnen, maar dit slaat echt alles
Nepperds doen mij niksquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb een opgezette tarantula op mijn kamer.
Hij is niet nep, wel dood.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nepperds doen mij niksZo erg is het gelukkig niet met mij
Dan boeit het me niksquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij is niet nep, wel dood.
Ze gaan je opeten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:51 schreef Kekster het volgende:
Spinnen doodmaken is meestal niet zo slim. Zijn matties komen namelijk altijd eerwraak nemen, meestal 's nachts.
nakomelingen van Ungoliant dan waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:52 schreef Vleyczejtur het volgende:
Ik heb eens gehoord dat er miljoenen jaren geleden spinnen bestonden van 2 meter hoog. Weet iemand of dit klopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:16 schreef najazeg het volgende:
[..]
nakomelingen van Ungoliant dan waarschijnlijk!Die heette Shelob. LOTR n00b.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie onderstaande foto.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:09 schreef ß het volgende:
Zulke kleine beestjes eng vinden.Als het nou een woedende moeder grizzlybeer is; ok. Maar wat is er nou eng aan deze onschuldige beestjes?
quote:
Spinnen lief vindenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef Knijpflesje het volgende:
Spinnen zijn lief. Ik heb een spinnenketting die ik altijd draag.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:00 schreef BlackLining het volgende:
Spinnen met een lijf groter dan een centimeter!
jij bent een n00b want Shelob was een nakomeling van Ungoliant, die in de Silmarillion (wat dus nog een heel stuk voor LOTR zich afspeelt) voorkomt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Vleyczejtur het volgende:
[..]
Die heette Shelob. LOTR n00b.
Volgens mij vind je spinnen die daar niet aan voldoen ook wel eng.quote:
point of view is bedriegelijkj in deze foto, ze zijn namelijk helemaal niet zo grootquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |