De bovenste.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goed ander dillema
Welke zal ik kiezen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om je dreumes aan op te hangen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goed ander dillema
Welke zal ik kiezen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de eerstequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goed ander dillema
Welke zal ik kiezen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het gordijhaken zijn de bovenste.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goed ander dillema
Welke zal ik kiezen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het gordijhaken zijn de bovenste.
Als het geen gordijnhaken zijn ook de bovenste
ohja sorry hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dilemma, trouwens![]()
Dillema was een atlete wiens geslacht in twijfel getrokken werd.
maar dan heb je wel een dilemmaquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dilemma, trouwens![]()
Dillema was een atlete wiens geslacht in twijfel getrokken werd.
Het is typfout.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja sorry hoorzelfs ik maak wel eens een tiepvout
er zitten geen stukken ijs erinquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Lijkt me niet handig om beton te gaan storten met stukken ijs erin. Of om beton te gaan storten bij -10 terwijl het in de zomer +30 wordt. Dat gaat vast wel scheuren dan
quote:
mwoa, dat scheuren komt meestal omdat het te snel droogt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Lijkt me niet handig om beton te gaan storten met stukken ijs erin. Of om beton te gaan storten bij -10 terwijl het in de zomer +30 wordt. Dat gaat vast wel scheuren dan
Ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus?
[ Bericht 0% gewijzigd door LovelyLady op 23-11-2010 13:20 (taalnazi meneer fles wees mij hier op) ]
preciesquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, dat scheuren komt meestal omdat het te snel droogt.
en tot -5 is er prima te storten, als ze het maar afdekken.
ik de gaten in jouw oren, dus eerst wil ik weten in welk gat je ze gaat stekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goed ander dilemma
Welke zal ik kiezen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in het 3mm gat natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik de gaten in jouw oren, dus eerst wil ik weten in welk gat je ze gaat steken
Geeftquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja sorry hoorzelfs ik maak wel eens een tiepvout
overigens, vloeren zijn meestal kanaalplaat vloeren. dat zijn prefab platen die er op gehezen worden en daar gaat alleen een zandcement dekvloer overheen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Men heeft het over beton storten wat dan niet door zou kunnen gaan, ik neem aan dat dat de vloer van de 1e verdieping is
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht al *pfieuw*
kopje koffie?
en dekvloeren kunnen ze leggen tot -10quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
overigens, vloeren zijn meestal kanaalplaat vloeren. dat zijn prefab platen die er op gehezen worden en daar gaat alleen een zandcement dekvloer overheen.
valt weinig aan te storten dus.
zelfs de gevels zijn vaak prefab en het enigste wat gestort wordt zijn de zijmuren en de fundering.
jalekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht al *pfieuw*
kopje koffie?
graagquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht al *pfieuw*
kopje koffie?
Waarom hebben die flikkers het dan over beton storten? Dat zal er wel niet mee te maken hebben dat er helemaal geen beton meer gestort hoeft te worden hmmquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
overigens, vloeren zijn meestal kanaalplaat vloeren. dat zijn prefab platen die er op gehezen worden en daar gaat alleen een zandcement dekvloer overheen.
valt weinig aan te storten dus.
zelfs de gevels zijn vaak prefab en het enigste wat gestort wordt zijn de zijmuren en de fundering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |