Wordt er een nieuw huis voor je gebouwt dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
oh weet je wat trouwens nog veel erger is aan het winterse weer dan dat PGR al of niet op zn bek gaat? Dat de bouw van mijn huis dan weer stil ligt
Ok, Bristol hequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
Dus dat wordt wel een laatste moment gevalletjeik gok zaterdagochtend
ja dat is natuurlijk ook heel ergquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
oh weet je wat trouwens nog veel erger is aan het winterse weer dan dat PGR al of niet op zn bek gaat? Dat de bouw van mijn huis dan weer stil ligt
Nee nu niet, maar over een paar dagen wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk ook heel erg
maar zo koud is het nu toch nog niet?
hoe ver zijn ze met bouwen fles?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nu niet, maar over een paar dagen wel.
is het nog niet water en wind dicht?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ga ik morgen eens bekijken. Maar volgens mn pa is de buitenmur van de BG ook al een eind op streek. Maar ik wil gewoon dat ze in de winter binnen door kunnen werkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe ver zijn ze met bouwen fles?
Men heeft het over beton storten wat dan niet door zou kunnen gaan, ik neem aan dat dat de vloer van de 1e verdieping isquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het nog niet water en wind dicht?
marijkequote:
het moet nog al vriezen willen ze dat niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Men heeft het over beton storten wat dan niet door zou kunnen gaan, ik neem aan dat dat de vloer van de 1e verdieping is
symquote:
dreumes ga slapenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
kan iemand tegen mijn dwarse dreumes zeggen dat ie moet gaan slapen
Koetsie koetsie, nu lief gaan slapen hoor, ANDERS MAG JE VANAVOND JE SCHOEN NIET ZETTEN!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
kan iemand tegen mijn dwarse dreumes zeggen dat ie moet gaan slapen
Nou dat weet ik niet. Lijkt me niet handig om beton te gaan storten met stukken ijs erin. Of om beton te gaan storten bij -10 terwijl het in de zomer +30 wordt. Dat gaat vast wel scheuren danquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het moet nog al vriezen willen ze dat niet kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |