daar heb ik het niet overquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:31 schreef Vronsky het volgende:
Wat AchJa dus bedoelt is dat het ongelofelijk kut is om ipv op zo'n ovaal baantje op iets te rennen waar INEENS een bocht van 90graden inzit waardoor jij dus eigenlijk je tempo kwijt bent tenzij je het goed doet en je dus nog harder moet rennen om het in te halen?
Ik ben absoluut niet van het type die van mening is dat de "jeugd niets zou kunnen" Waar ik wel een broertje dood aan heb is dat het tegenwoordig meteen aan het "materiaal" ligt... Kut schoenen, kut broek, kut baan, kut graffel, kut tijd... etc.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:30 schreef m.k het volgende:
[..]
niks, je doet alleen alsof de jeugd van tegenwoordig helemaal niks kan. nou ben ik het daar vaak wel mee eens maar vandaag niet
waneer heb ik of iemand anders gezegd dat het aan het materiaal ligt? ik liep vroeger ook op de goedkoopste bagger totdat ik mijn enkelbanden scheurden toen ik door mijn enkel ging (lag niet aan het materiaal)quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet van het type die van mening is dat de "jeugd niets zou kunnen" Waar ik wel een broertje dood aan heb is dat het tegenwoordig meteen aan het "materiaal" ligt... Kut schoenen, kut broek, kut baan, kut graffel, kut tijd... etc.
Wat wil je mij nu duidelijk maken dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef m.k het volgende:
[..]
waneer heb ik of iemand anders gezegd dat het aan het materiaal ligt? ik liep vroeger ook op de goedkoopste bagger totdat ik mijn enkelbanden scheurden toen ik door mijn enkel ging (lag niet aan het materiaal)
dat wij gewoon aan het praten waren over voorkeuren tot jij opeens langs komt en over homo's begint te praten, draak dat je er bentquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat wil je mij nu duidelijk maken dan?
Tegen de tijd dat de oorlog gevoerd wordt in "eigen" gekozen tenue praten we verder.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:46 schreef m.k het volgende:
[..]
dat wij gewoon aan het praten waren over voorkeuren tot jij opeens langs komt en over homo's begint te praten, draak dat je er bent
komt dat "hoe overleef ik een granaat" topic ook van pasquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:01 schreef Clan het volgende:
Volgens mij moet ik een 'pomme grenade' in het hoenderhok gooien
Gewoon je kop in het zand steken! Nooit je kop erbij verliezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:11 schreef m.k het volgende:
[..]
komt dat "hoe overleef ik een granaat" topic ook van pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |