Mijn gebit is ook niet meer wat het was, laatst een tand afgebroken, daar keek je sowieso al doorheen, moet binnekort maar weer eens naar de 'gebittenmaker' gaan.quote:Op maandag 22 november 2010 23:05 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Oke.. Misschien handig om elke avond bij het eten een vitamine pil te eten?
@clan
Nee, daar nooit last van. Ik heb gewoon ontzettend slechte tanden, maak geen glazuur aan dus mis een stukje bescherming. Verder wel mooie tanden hoor, maar er is altijd wel wat.
ik eet alleen fruit als ik het nodig heb of er mandarijnen zijnquote:Op maandag 22 november 2010 23:14 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Tja, ik ben zelf heel geen fruit eter, om toch wat binnen te krijgen eet ik (bijna) elke avond een vitaminepil.
Oew.. das minder.quote:Op maandag 22 november 2010 23:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Mijn gebit is ook niet meer wat het was, laatst een tand afgebroken, daar keek je sowieso al doorheen, moet binnekort maar weer eens naar de 'gebittenmaker' gaan.
Nodig hebt? Je hebt het elke dag nodigquote:Op maandag 22 november 2010 23:16 schreef m.k het volgende:
[..]
ik eet alleen fruit als ik het nodig heb of er mandarijnen zijn
Ik vind fruit gewoon echt niet lekker... Wil nog wel is een hele verse banaan eten (al heb ik de nijmeegse 4 daagse op alleen maar bananen en soep gelopen) of een kiwi maar verder.. nope.quote:Op maandag 22 november 2010 23:21 schreef Clan het volgende:
Elke dag wel een sinaasappel of een appel, dat doe ik uit gewoonte.
Hmm.. das een goeie tip!quote:Op maandag 22 november 2010 23:36 schreef Clan het volgende:
@Maitje
Koolzuurhoudende dranken kun je ook beter met een rietje drinken, dan impregneert het suiker minder op je tanden door het bruisende koolzuur.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:30 schreef m.k het volgende:
ik eet minstens 3 potten verzadigd vet en 5 zaken chips met cola en chips er bij... elke dag
Welterustenquote:Op maandag 22 november 2010 23:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. das een goeie tip!dat gaat ik is doen. Heb wel een andere tampasta genomen die het ook verminderd.
Maar ik ga tukke!!
Welterusten!!!
slim ookquote:Op maandag 22 november 2010 23:45 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik had laatst iets van 500gram Kibbeling op, keilekker enzo.
Ging een half uurtje daarna hardlopen.. denk dat de helft eruit is gekomen tijdens het rennen.
Verzadigde vetten
daarna ga je harder want je bent lichterquote:Op maandag 22 november 2010 23:59 schreef Vronsky het volgende:
Haha ja, was ook TOTAAL niet van plan te gaan hardlopen, maar werd gebeld door een maatje of ik mee ging.. liep na 300 meter al te kotsen, en toen nog 7.2 te gaan
WHYYYY!?!?! (die broek bedoel ik dan he)quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef Vronsky het volgende:
JAWEL.
Maar ik ben sowieso nooit goed bezig met hardlopen, ik ga nu ook gewoon nog vrolijk in m'n tshirtje naar buiten (Weliswaar met zo'n gay strakke hardloopbroek aan, maar dat vinden de dames ook leuk)
Bij mij werden ze tussen neus en lippen door getrokken, het enige wat ik daarna te horen kreeg was: "Twee dagen niet roken en twee dagen geen bier"quote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef Pumatje het volgende:
Men, heb een vraag.
vandaag 2 kiezen laten trekken... mjah. Doet nu beetje zeer, maar vraag me af wanneer ik weer werken kan? Kan in principe echt wel lopen, onderhoud, schieten etc. Maar wanneer kan ik terug?
wanneer ik geen bloed meer spuug? Mond weer kan openen, makkelijk praat?, Normaal kan eten, wonden dicht zijn??...
Anders loop ik mijn benen stuk.... boehoe...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
WHYYYY!?!?! (die broek bedoel ik dan he)
Nja, je gaat er verzuring mee tegen, en ik voel mij vent genoeg om zo'n ding gewoon te dragen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef m.k het volgende:
[..]
WHYYYY!?!?! (die broek bedoel ik dan he)
Wat een lulkoek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja, je gaat er verzuring mee tegen, en ik voel mij vent genoeg om zo'n ding gewoon te dragen.
Alsof het mij wat boeit wat iemand vind hoe ik eruit zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |