Indeed, zag het op de twitter van Tiëstoquote:
Ow, ik was meer sarcastischquote:Op woensdag 8 december 2010 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Indeed, zag het op de twitter van Tiësto.
Gast gaat echt heeelemaal stuk.
Ooh, ik vond het wel hilarisch... Gezien hij niet "genietend" stond te huilen maar gewoon volle bak staat te jankenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ow, ik was meer sarcastisch. Had een enorme huilbui verwacht maar dat viel wel mee uiteindelijk. Het was natuurlijk ook geen Find of Ice Beach
Ik dacht al, wat is er grappig, maar nu snap ik jequote:
Zoals al eerder vermeld door eerbiedwaardige ctt collega Jackson: een van de beste, zo niet de beste Essential Mix aller tijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef FastFox91 het volgende:
TATW 349.5 nu op di.fm met de Essential Mix uit 2004.
En zeer terecht zegquote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef Veersesmurf het volgende:
Nooit gedacht dat Armada zo'n EP zou uitbrengen: https://www.armadamusicsh(...)C153406.htm?f=ql858#
Roco Coco werd door Karotte gedraaid op Time Warp
Nice, lekker tempootje.quote:
Vast wel, maar op dit moment vind ik deze het leukste. Vond 'm geweldig toen ik 'm hoorde bij TAWT 350.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef needakill het volgende:
[..]
Mat Zo heeft betere platen gemaakt.
Ben ik het mee eens. Gelukkig is deze wel beter dan z'n aankomende release.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef needakill het volgende:
[..]
Mat Zo heeft betere platen gemaakt.
Ik heb hem geluisterd en het is een leuke mixquote:Op donderdag 16 december 2010 10:54 schreef FastFox91 het volgende:
Als iemand interesse heeft in een mixje van 63 minuten -> DJ-ing #74: Ekte DJs zijn nooit ziek, Les
Thanks. Feedback is ook altijd welkom.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef needakill het volgende:
[..]
Ik heb hem geluisterd en het is een leuke mix
Ik zal me jaarmix ook nog online gooien.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef needakill het volgende:
[..]
Ik heb hem geluisterd en het is een leuke mix
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef jackson het volgende:
191. Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
Stil....Mooi....Vroeger
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef IceBeach het volgende:
weet ik ook wel dat ik deze lijst niet al te serieus hoef te nemen.
Die tijd dat ik de enige van onze groep was die het een boutplaat vondquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef jackson het volgende:
191. Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
Stil....Mooi....Vroeger
01. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix)quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef Xantra het volgende:
liever zo gezien: :p
1. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
2. Yahel & Eyal Barkan - Voyage (ORIGINAL)
3. William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
4. Rank 1 - Airwave (Original Mix)
5. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto Remix)
6. System F - Out Of The Blue (Original Mix)
7. Motorcycle - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Remix)
8. Oceanlab - Satellite (Original Above & Beyond Mix)
9. Gouryella - Gouryella (Original Mix)
10. Sasha - Xpander (Original Mix)
En toch hielden we van je... Mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef Xantra het volgende:
[..]
Die tijd dat ik de enige van onze groep was die het een boutplaat vond
Iedere week met de trein feestje pakken en sochtends weer terug, wat een tijd
Vocal trance is het bekendst onder het grote publiek verder is iedereen's top 10 anders.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:48 schreef Xantra het volgende:
We kennen de platen wel...![]()
Het was ook niet mijn top 10, maar op die paar platen na kon ik wel BEGRIJPEN waarom dat de top 10 is. Ikzelf zou ook een ander lijstje hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ie meer doelt op tracks 2, 3 en 4quote:Op zondag 19 december 2010 13:48 schreef needakill het volgende:
SlamFM begin? Dude Michael Cassette is awesome.
Niet haten op One hèquote:Op zondag 19 december 2010 14:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
Denk dat ie meer doelt op tracks 2, 3 en 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |