Kan je in de pauze naar die vet hippe hangplek die daar is.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
Ga je bij het PWN in Velserbroek werken, CF?
quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Goezo, de ouders zijn je dankbaar Sun
Ik vond het altijd heel fijn die 1015 min. gesprekken en heb het nooit meer zo gezellig gehad op de kinderfabrieken die VMBO heten
McDrive zit er ook om de hoek.quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je in de pauze naar die vet hippe hangplek die daar is.
Door jou zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef borisz het volgende:
Velserbroek ook wel Velserbronxx geheten...
Goed excuus om eens langs te komen danquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
.... Geen TTinspiratie
Nog nooit in Delft geweest btw.![]()
Irritant.. Net als 'schrijf een betoog van minimaal 1a4 over'. Soms kan het toch kort en bondig?quote:Op maandag 22 november 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
terwijl we gemiddeld 8 minuten nodig hadden.. maar goed..
Gemiste kansquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
.... Geen TTinspiratie
Nog nooit in Delft geweest btw.![]()
Wij zijn er vorig jaar even geweest! Middagjequote:Op maandag 22 november 2010 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed excuus om eens langs te komen dan
Ook wel Velserbrooklyn hier.quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef borisz het volgende:
Velserbroek ook wel Velserbronxx geheten...
Veel te kortquote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij zijn er vorig jaar even geweest! Middagje
ik heb het van m'n oma ge-erfd!quote:Op maandag 22 november 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Hier nog liefhebbers van boerenbont servies?
We gaan morgen de garage weer autoproof maken en ik heb nog een hele doos staan (van mijn moeder) morgen maar eens op de pica en op marktplaats zetten
quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
Ik hoorde over mensen die hele koffers meenamen naar DH
Ja, ik dus van mijn moeder... heb ooit in een ver verleden geroepen dat ik het een 'leuk' servies vond (toen ik 12 was of zo) dus toen ze naar het verz. huis ging kreeg ik een hele doos vol. Terwijl ik het afschuwelijk vind nuquote:
Da's toch haske guzelligquote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik dus van mijn moeder... heb ooit in een ver verleden geroepen dat ik het een 'leuk' servies vond (toen ik 12 was of zo) dus toen ze naar het verz. huis ging kreeg ik een hele doos vol. Terwijl ik het afschuwelijk vind nu
ik vind het stiekem wel tof, kijk er naar uit om het te gaan gebruiken...quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik dus van mijn moeder... heb ooit in een ver verleden geroepen dat ik het een 'leuk' servies vond (toen ik 12 was of zo) dus toen ze naar het verz. huis ging kreeg ik een hele doos vol. Terwijl ik het afschuwelijk vind nu
Velserbroek daarentegen niet. Bloemendaal en Haarlem weer wel.quote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
Gemiste kansDelft is echt leuk en sfeervol.
naar mij?quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
Ik hoorde over mensen die hele koffers meenamen naar DH
quote:Op maandag 22 november 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
Ooh, met dat groen en blauw en rood? Daar hadden wij vroeger theedoeken van
Ik krijg hier direct associaties bijnvan het doorrookte huis en de gore koffie bij onze buren vroegerquote:
20 vrouwen? dat zou ik mij wel herinneren.quote:Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja hoor, 20 vrouwen, en DH weet van niks
Dus je wilt het niet kopen van ons?quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik krijg hier direct associaties bijnvan het doorrookte huis en de gore koffie bij onze buren vroeger
De fotoclub? Kennen die je nog dan?quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
GuysGroot nieuws
Ik heb weer een expo van foto's
16 stuks aan de wand bij een afdrukcentrale in Delft
op uitnodiging van de fotoclub
20 studentes zelfsquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
20 vrouwen? dat zou ik mij wel herinneren.
Oh dat spulquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
GuysGroot nieuws
Ik heb weer een expo van foto's
16 stuks aan de wand bij een afdrukcentrale in Delft
op uitnodiging van de fotoclub
Ja. Blijkbaarquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De fotoclub? Kennen die je nog dan?![]()
de vooruitzichten zijn weer een stuk beterquote:
Zag recente foto's op je facebook, stiekem viel ik meer voor een aantal kleurenfoto'squote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. BlijkbaarMaar morgenavond ga ik weer ff
Mijn inzending voor de jaarwedstrijd inleveren en ff patsen met wat zwartwit Jazz-foto's van de expo
PwCquote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
Nog even een wijntje opdrinken en dan naar bed.
Morgen alsnog naar PWC. Om 10.30 aanwezig zijn. Na de intro hebben we die middag een case bij de persgroep
.
Doe ze daar de groeten maar, bij de Persgroep en zeg maar dat ze binnenkort failliet gaan. .quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
Nog even een wijntje opdrinken en dan naar bed.
Morgen alsnog naar PWC. Om 10.30 aanwezig zijn. Na de intro hebben we die middag een case bij de persgroep
.
Hoezo?quote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, Kingdom of Heaven maakt gebruik van bestaande namenAlleen zijn alle relaties door de war gehaald en is het verhaal compleet herschreven
Jajajajajaquote:Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zag recente foto's op je facebook, stiekem viel ik meer voor een aantal kleurenfoto's
voorkennis?quote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe ze daar de groeten maar, bij de Persgroep en zeg maar dat ze binnenkort failliet gaan. .
Hoezo? Nou, in de film is de koning van Jerusalem een eerbaar iemand die een bepaald beeld heeft. Als ik Wikipedia moet geloven, dan was meneer de koning net zo erg als de rest van zijn riddersquote:
Ja. Om het dan gelijk ff een tikkie te relativeren. We hebben het over een afdrukcentrale in de binnenstad met een muur met 16 lijsten. That's itquote:En leuk van je expo! Wauw!
Ik weet alleen nog dat het een prutfilm wasquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoezo? Nou, in de film is de koning van Jerusalem een eerbaar iemand die een bepaald beeld heeft. Als ik Wikipedia moet geloven, dan was meneer de koning net zo erg als de rest van zijn riddersEn in de film is Balian een zoon van de Baron van Ibelin. In het echie was-ie een broer.
En zo kunnen we nog ff doorgaan
Binnenstad? Dat betekent dat je vooruitgaat, toch? Vorige keer poptahofquote:Ja. Om het dan gelijk ff een tikkie te relativeren. We hebben het over een afdrukcentrale in de binnenstad met een muur met 16 lijsten. That's it
Het is geen prutfilmquote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat het een prutfilm was
Das waar jaquote:Binnenstad? Dat betekent dat je vooruitgaat, toch? Vorige keer poptahof
Nou, als je dan toch nog druk gepraat in je hoofd hoortquote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. bah.. zit nog steeds midden in die gesprekken..
* PdeHoog schenkt een rustige whisky voor je in!quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. bah.. zit nog steeds midden in die gesprekken..
Pfff nee dank u, nu ff nietquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, als je dan toch nog druk gepraat in je hoofd hoort
Heb al een glaasje wijn. Whisky is me nu te zwaar..quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schenkt een rustige whisky voor je in!
Dalwhinnie
Ik probeer mezelf morgen ook weer naar het zwembad te slepenquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd P!cool
Ik ga proberen mezelf morgen weer naar buikdansen te slepen, ben al een aantal weken niet meer geweest omdat de dinsdagen zo heerlijk vol zitten deze periode
Eigenlijk moet ik het niet proberen maar gewoon doen..........quote:Op maandag 22 november 2010 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf morgen ook weer naar het zwembad te slepen
Ik ken dat, na een hele drukke dag met bijzondere dingen/patiënten lukt het me ook vaak niet om het los te laten... al gaat het nu beter dan toen ik in het verpleeghuis werkte.quote:Op maandag 22 november 2010 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoef morgen alleen maar om 9.30 bij de huisarts te zijn en boodschappen te doen..Gelukkig maar.. ben dood op.. maar nog te druk in mijn hoofd, maar zo toch maar proberen te slapen (lezen eerst, dan slapen)
Moet zeggen dat ik de gesprekken zelf niet eens mee heb genomen, dat ging ook allemaal wel prima en zo. Maar gewoon de onrust van 4 uur lang geconcentreerd gesprekken voeren..quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken dat, na een hele drukke dag met bijzondere dingen/patiënten lukt het me ook vaak niet om het los te laten... al gaat het nu beter dan toen ik in het verpleeghuis werkte.
En dan is dr naam ook nog eens Haasquote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Wijn is op, ga ook maar eens slapen. Die muts bij P&W die de Paus een beetje gaat zitten verdedigen kan ook spontaan HIV krijgen van me![]()
Ja!quote:Op maandag 22 november 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
En dan is dr naam ook nog eens Haas.
Vreselijk mens idd. eeh eeh eeh eeh eeeh eehquote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Wijn is op, ga ook maar eens slapen. Die muts bij P&W die de Paus een beetje gaat zitten verdedigen en iedereen 'hun' moraal probeert op te dwingen, kan ook spontaan HIV krijgen van me![]()
Rondje 29.8 .quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed.. nu kan ik rustig gaan slapen![]()
Lekker zenn worden in je hoofd hequote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed.. nu kan ik rustig gaan slapen![]()
Ach, je weet hoe hard ik aan het miepen was voordat ik mijn huidige paleis vond. Ik vind wel wat weer tegen nieuwjaar. Hopelijk. Denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik moess terug lezen jonguh
Moeilijke keuze je kamer
Vind het echt grappig (op een positieve manier) om te lezen hoe jij daar mee omgaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Geen McFlurry gehaald, maar twee suikervrije dropjes gegeten
Scheelt weer 50-75 gram vetopslag op de weegschaal!
Jaja, deze mentaliteit gaat me een diploma opleveren over 9 maanden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind het echt grappig (op een positieve manier) om te lezen hoe jij daar mee omgaat
Heel wiskundig enzo
En dan gaan we een feestje bouwenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaja, deze mentaliteit gaat me een diploma opleveren over 9 maanden.
Goedzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
JeejIk heb een van de problemen met mijn site opgelost
![]()
Nu ga ik slapen
Succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaja, deze mentaliteit gaat me een diploma opleveren over 9 maanden.
Ik wil dat ding tot een propje vouwen en tegen m'n moeder aangooien, hier mam, heb je dat stomme papiertje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan gaan we een feestje bouwentoch?
Nou, als je nou echt je ma wil laten schrikken, dan maak je ff kopietjes en doe je dat echtquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil dat ding tot een propje vouwen en tegen m'n moeder aangooien, hier mam, heb je dat stomme papiertje.
Of misschien heb ik wat minder familie issues tegen die tijd.![]()
In haar oogquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als je nou echt je ma wil laten schrikken, dan maak je ff kopietjes en doe je dat echtOf een papieren vliegtuigje
Jij bent ook gemeenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als je nou echt je ma wil laten schrikken, dan maak je ff kopietjes en doe je dat echtOf een papieren vliegtuigje
Wat kut is dit zégquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil dat ding tot een propje vouwen en tegen m'n moeder aangooien, hier mam, heb je dat stomme papiertje.
Of misschien heb ik wat minder familie issues tegen die tijd.![]()
Wat voor OK are you facin' doc?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen op de OK staan met stomme dokter en enge arts-assistent. Hopelijk is mijn favoriete OK assistent er wél.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Gemeen is my middle namequote:
http://www.dinnersite.nl/toprestaurants/michelinquote:Geen nieuw drie steren restaurant
Vermeer 1 ster
La Provence 1 ster
ML Haarlem 1 ster
kasteel Heemstede 1 ster
't Amsterdammertje 1 ster
De Burgemeester 1 ster
One 1 ster
La Trinité 1 ster
De Groene Lantaarn 1 ster
Apicius van 2 naar 1 ster
Verdwenen sterren: Cour du Nord en Nolet
Moggequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen,
mn hoofd zit vol. blijkbaar was gisteren toch nog heftig want heb nog kleine oogjes. eens kijken hoe het vandaag gaat
klopt kreeg gisteren te horen dat mijn oom is overleden. ik had jaren geleden normale gesprekjes met em maar niet meer. de laatste jaren niks meer alleen denk dat gisteren me wel heel erg dwars heeft gezeten. hoe gaat het met jou? als je niet lekker bent spreken we ander keertje af.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:02 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Mogge
Jij klinkt ook nog niet helemaal alsof je goed in je vel zit
Oh ja dan komt het er ook wel uit ja, nou ik hoop dat je hem met een mooi afscheid een plekje kunt geven.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt kreeg gisteren te horen dat mijn oom is overleden. ik had jaren geleden normale gesprekjes met em maar niet meer. de laatste jaren niks meer alleen denk dat gisteren me wel heel erg dwars heeft gezeten. hoe gaat het met jou? als je niet lekker bent spreken we ander keertje af.
griep is een spelbreker hoor! kan week of 1,5 week duren als je echt pech hebt. rot dat je het hebt zeg. maar je hoeft je tegenover mij niet schuldig te voelen als het niet doorgaat en Rijst begrijpt het vast ook wel. Doe jij maar rustig aan en dan zien we welquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:09 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh ja dan komt het er ook wel uit ja, nou ik hoop dat je hem met een mooi afscheid een plekje kunt geven.
Ik ben echt ziek, heb geslapen van 18.30 gisteren tot 08.30 vanochtendMaar als t even kan wil ik wel dat Donderdag doorgaat! Ik heb nog 2 dagen, dus t moet goedkomen. Het is maar griep
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gemeen is my middle namePeter "gemeen" de Hoog
Mja, als ik het niet red plannen we Donderdag gewoon meteen een nieuwe afspraakquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
griep is een spelbreker hoor! kan week of 1,5 week duren als je echt pech hebt. rot dat je het hebt zeg. maar je hoeft je tegenover mij niet schuldig te voelen als het niet doorgaat en Rijst begrijpt het vast ook wel. Doe jij maar rustig aan en dan zien we wel
kleine oogjes had je toch al?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen,
mn hoofd zit vol. blijkbaar was gisteren toch nog heftig want heb nog kleine oogjes. eens kijken hoe het vandaag gaat
Dat klinkt me vaag bekend in de oren. Metal toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:50 schreef flying-dutchman het volgende:
mogguh allemaal
@P ken jij Annatar?
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt me vaag bekend in de oren. Metal toch?
Watquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee hoor
Je bent ook schattig
Goedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatBen ik schattig?
![]()
Ik wil gemeen zijn
*rent stampvoetend door de SC*
Das irritant hequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
Geweldige ochtend. Ontzetten brak geslapen en mijn baas belde mij wakker iets voor achten. Dat er een server niet meer werkt. Dus ik ben lekker chaotisch aan het werk begonnen en nog steeds geen stap verder. Ik wacht op antwoord van de hosting partij
.
ah, iemand die ik ken vind ze erg leuk, ze komen trouwens ook uit Delftquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Ooit gezien in Delft. Vond het alleen niet boeiend.
Zo, gefixed. Twee uur later.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das irritant he
Ik dacht wat later naar kantoor te gaan om zo de files te vermijden.... NOOOOOOOOOOOOOT! En dan sta ik in de parkeergarage en word ik gebeld dat er weer productieproblemen zijn
Nog steeds een lange dag inderdaad *hugs*quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:19 schreef Aure het volgende:
Haai
Mn eerste 2 uurtjes vielen uitGelukkig maar, want anders had ik vandaag van 09.00 tot 21.25 op school gezeten. Nu is het maar van 10.55 tot 21.25
Lange schooldagen
half 7 lijkt me ook vervelendquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog steeds een lange dag inderdaad *hugs*
En ik zeur nu omdat ik tot half 7 naar school moet
En ik wou gaan sporten nu maar mijn ouders hebben mijn sleutels per ongeluk meegenomen....dus moet wachten tot een van hun thuis komt anders kan ik wel naar buiten maar niet meer naar binnen
De sense of urgency is wel aanwezig merk ikquote:
piep je weer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Sporten was weer lekker, maar merk wel dat ik verkouden aan het worden ben ademen gaat niet echt lekker
Nee, nou ja, bloedtest kwam uiteraard weer niets uit, story of my life. Ik 'heb' nooit watquote:
Ja. Vooral omdat de mensen bij het koffie apparaat wel gezellig zijn om mee te ouwehoerenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De sense of urgency is wel aanwezig merk ik
Nee, niet álles is herkenbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
ik vind jou niet humorloos hoor Sunnie
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, niet álles is herkenbaarmaar net ff te veel om het geheel ter zijde te schuiven.
Oh en thanx![]()
![]()
zal ik je geruststellen? ik vind je vaak gemeenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatBen ik schattig?
![]()
Ik wil gemeen zijn
*rent stampvoetend door de SC*
Depressie is als een hamburger van de Mac: je wordt er niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moest wel lachen om mijn huisarts trouwens, hij maakte een McDonalds vergelijking met betrekking tot depressiesVolgens hem heb je bij depressies, net als met cola, verschillende maten: Large, medium en small.
vond het wel koddig van hem..
Heel goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal ik je geruststellen? ik vind je vaak gemeen
Sint is hier langs geweestquote:
hahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moest wel lachen om mijn huisarts trouwens, hij maakte een McDonalds vergelijking met betrekking tot depressiesVolgens hem heb je bij depressies, net als met cola, verschillende maten: Large, medium en small.
vond het wel koddig van hem..
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sint is hier langs geweest, bij jou niet?? Geen chocoletter vanochtend in je schoen? Ben je vast stout geweest
![]()
![]()
Maar dat wilde je graag, dus lekker puh!![]()
Maar.. je bent toch aan de meds? En ik neem aan dat daar een diagnose + begeleiding bij zit? Maar je weet niet 'wat je hebt'??quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha
ik heb net gewikipedia'd op de term die je net gaf en ik ga maar niet meer verder kijken want het klinkt best wel als wat ik heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Dat dacht ik ook ja toen ik het las.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha
ik heb net gewikipedia'd op de term die je net gaf en ik ga maar niet meer verder kijken want het klinkt best wel als wat ik heb
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van uw razende reporter
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja toen ik het las.
Misschien hebben jullie beiden een milde vorm van depressie. De small, zeg maar.
Oh, de Happy Meal depressiequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dysthymie was nog kleiner dan een small
Als ik je inschat op wat ik hier van je zie heb ik het idee dat je het vooral zwaar hebt in de sociaal-emotionele hoek?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, de Happy Meal depressie
Met Fristi
Nja dat is natuurlijk heel lastig zeggen van iemand die je alleen maar in getypte vorm kent (Steer denkt dat ik humor heb, ik bedoel maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik je inschat op wat ik hier van je zie heb ik het idee dat je het vooral zwaar hebt in de sociaal-emotionele hoek?
Daarom ook het vraagteken, ik pretendeer niet het te wetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja dat is natuurlijk heel lastig zeggen van iemand die je alleen maar in getypte vorm kent .
Weet ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daarom ook het vraagteken, ik pretendeer niet het te weten
Lief muisjequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksmaar ja ik piep inderdaad weer
Zeur je nu dat je geld krijgt voor je stage?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nog meer goed nieuws, mijn allereerste stagevergoeding is binnengekomen
Shit, nu heb ik het gevoel dat ik moet werken voor m'n geld
Je mag het wel naar me doorsluizen als het je in de weg zitquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nog meer goed nieuws, mijn allereerste stagevergoeding is binnengekomen
Shit, nu heb ik het gevoel dat ik moet werken voor m'n geld
Zo klinkt het bijna leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
Met Fristi
20 EUR?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeur je nu dat je geld krijgt voor je stage?
Ik krijg ook wel een hele 20 euro voor een maand stage
Geen chocoletter hier iddquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sint is hier langs geweest, bij jou niet?? Geen chocoletter vanochtend in je schoen? Ben je vast stout geweest
![]()
![]()
Maar dat wilde je graag, dus lekker puh!![]()
Ik kreeg bij mijn afstuderen 1/3 van het minimumloon geloof ik, was ik toen iig wel blij mee omdat het toch bovenop mijn stufi kwam.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
20 EUR?Kun je een sachet ketchup per dag van kopen bij de lunch
Naja, 't is meer als ik zie hoeveel een HBO marketing student krijgt voor een flutstage, dan krijg ik 2x minder, dus daar ben ik wel eens jaloers op.
Maar ik moet idd niet miepen, dat geld stelt me in staat iets mooier te wonen nu dan in Eindhoven.
Nee, ik vind het helemaal niet balen eigenlijk!! Ik weet natuurlijk nog niet of dit het echt is en zo, het is terloops genoemd en niet door een psych gediagnosticeerd. Maar het idee dat er iets kan zijn wat niet een depressie is maar wel mijn klachten zou kunnen 'verklaren' vind ik wel een geruststellend idee stiekem. En er wordt nu echt iets ondernomen, zowel door mezelf als door de huisarts en dat voelt goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo klinkt het bijna leuk
Maar dat is het niet. Balen Sunny, hopelijk ga je je wel beter voelen binnenkort.
2x minder....dat is wel zuur inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
20 EUR?Kun je een sachet ketchup per dag van kopen bij de lunch
Naja, 't is meer als ik zie hoeveel een HBO marketing student krijgt voor een flutstage, dan krijg ik 2x minder, dus daar ben ik wel eens jaloers op.
Maar ik moet idd niet miepen, dat geld stelt me in staat iets mooier te wonen nu dan in Eindhoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg als klasseassistente betaald! Dus op MBO niveau, ipv HBO. Ideaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn afstuderen 1/3 van het minimumloon geloof ik, was ik toen iig wel blij mee omdat het toch bovenop mijn stufi kwam.
je vindt altijd wel iets wat lijkt op wat je hebt. daarom ook nooit google als arts gebruikenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha
Ik kreeg gewoon mijn normale maandsalaris bij afstuderen hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn afstuderen 1/3 van het minimumloon geloof ik, was ik toen iig wel blij mee omdat het toch bovenop mijn stufi kwam.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
3 keer hoera voor Steer! stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met Fristidat klinkt gewoon leuk
nou dat valt mee, kan niet op basis van een paar dingen. verschil is; ik plaats het hier en verder weet niemand het hoor. mensen vatten sommige dingen zwaarder op dan dat ze normaal doen omdat dat hen meer raakt. ik moet wel toegeven dat ik dingen die gebeuren gauw mijn probleem maak. maar dat is geen depressie hequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik je inschat op wat ik hier van je zie heb ik het idee dat je het vooral zwaar hebt in de sociaal-emotionele hoek?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Als afstudeerstagiair?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon mijn normale maandsalaris bij afstuderen hoor![]()
Nee...natuurlijk nietquote:
20 euro pff... krenten..quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeur je nu dat je geld krijgt voor je stage?
Ik krijg ook wel een hele 20 euro voor een maand stage
volgens mij heb jij al geld zatquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je mag het wel naar me doorsluizen als het je in de weg zit
Ik heb wel gezorgd dat ik er een vaste baan aan overhield, vond ik al slim genoegquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...natuurlijk nietVast in dienst en dan binnen het bedrijf afstuderen
Ik weet wel hoe ik dat soort dingen meot regelen hoor
Hmm, daarover verschillen we dan duidelijk van meningquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij heb jij al geld zat
Je hebt nooit geld genoeg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
20 euro pff... krenten..
[..]
volgens mij heb jij al geld zat
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezorgd dat ik er een vaste baan aan overhield, vond ik al slim genoeg
Dan is het zonde je ckal-inname te verspillen aan ongezonde chocoladequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
Niet dat ik nu zoveel proef overigens volgens mij
precies, ik google eigenlijk nooit. na 15 jaar weet ik nog niet wat ik heb omdat ik nooit iets zoekquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je vindt altijd wel iets wat lijkt op wat je hebt. daarom ook nooit google als arts gebruiken
Maar chocola geeft natuurlijk wel een gelukkig gevoel hequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan is het zonde je ckal-inname te verspillen aan ongezonde chocolade
En je huisarts/psych?? Neem toch aan dat je die medicijnen niet voor niets krijgt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies, ik google eigenlijk nooit. na 15 jaar weet ik nog niet wat ik heb omdat ik nooit iets zoek
Dat klopt. Maar dat duurt maar heeeeeel evenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar chocola geeft natuurlijk wel een gelukkig gevoel he
Bij mij altijd maar heel heel even inderdaad.......ik wil pepernoten!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat duurt maar heeeeeel even
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb straks bruine pistoletjes met brie (met bieslook)
ik lust eindelijk briehaha. kwam door slechte ervaring 1x met dat het heel bitter was maar weet sinds kort pas dat dat niet altijd hoeft
ik weet sinds een jaar dat 13 jaar geleden een foute diagnose gesteld is. vandaar dat het ook niet heeft geholpenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En je huisarts/psych?? Neem toch aan dat je die medicijnen niet voor niets krijgt?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet sinds een jaar dat 13 jaar geleden een foute diagnose gesteld is. vandaar dat het ook niet heeft geholpen
maar goed, laat nu maar. ik weet alleen dat ik denk dat ik iets 'unieks' heb wat de arts zegt dat dat echt niet zo is
snap ik dat het vreemd is. maar ook al ben ik heel open, dat is het enige wat ik niet kan vertellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
snap ik niet..
maar je hoeft het uiteraard niet uit te leggen verder als je dat niet wilt, maar vind het een beetje een vreemd verhaal..
ik heb een lotgenootquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt bekenddat had ik ook en nu vind ik het zelfs lekker
geen ideequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef Sarabi het volgende:
Hoelang duurt het om een huis te bouwen?
1.5 tot 2 jaar, hoezo? Afhankelijk nog van het weer en de grootte van het huis.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef Sarabi het volgende:
Gaat het echt nooit sneller?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1.5 tot 2 jaar, hoezo? Afhankelijk nog van het weer en de grootte van het huis.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat duurt maar heeeeeel even
Pepernotenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mij altijd maar heel heel even inderdaad.......ik wil pepernoten!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:32 schreef Sarabi het volgende:
![]()
[..]
Gaat het echt nooit sneller?
Nou, ik kon mij inschrijven voor een mooi koop appartement in dezelfde wijk waar ik nu zit. En de fundering ligt nog niet en de oplevering was geplanned over 2 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind je pepernoten vies?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PepernotenIk heb nu een mexicano op brood
Ahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik kon mij inschrijven voor een mooi koop appartement in dezelfde wijk waar ik nu zit. En de fundering ligt nog niet en de oplevering was geplanned over 2 jaar.
Meestal zijn die dingen zo hardquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:34 schreef Sarabi het volgende:
Vind je pepernoten vies?
Eens van het weinige snoepgoed dat ik wel echt lekker vind
Yeah babyquote:Mannen en hun mexicano's
Die bedoel ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meestal zijn die dingen zo hardKruidnoten daarentegen
[..]
Yeah babyAlleen geen pindasaus
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:32 schreef Sarabi het volgende:
![]()
[..]
Gaat het echt nooit sneller?
jawel, eengezinswoningen staan er soms al binnen een half jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Leuk dat jullie het rest. allang hebben ontdekt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef golfer het volgende:
ML in Haarlem heeft de Michelinster gekregen die wij ze al jaren geleden voorspelden:
http://eetrecensies.web-l(...)restaurant_ml_h.html
Kijk dat is al beter nieuwsquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jawel, eengezinswoningen staan er soms al binnen een half jaar.
Moet je ook zeker niet doen, maar het klinkt me bijzonder onverstandig in de oren dat je het maar laat zitten terwijl je er blijkbaar van overtuigd bent dat er nooit een goede diagnose is gesteld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snap ik dat het vreemd is. maar ook al ben ik heel open, dat is het enige wat ik niet kan vertellen
Leuk is dat he? Dat hadden wij bij Mijn keuken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:35 schreef golfer het volgende:
ML in Haarlem heeft de Michelinster gekregen die wij ze al jaren geleden voorspelden:
http://eetrecensies.web-l(...)restaurant_ml_h.html
Nja, ik hoop maar dat je begeleiding hebt die je het wel kan vertellen.. lijkt me niet goed ergens mee door te lopen wat je blijkbaar zo dwars zit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snap ik dat het vreemd is. maar ook al ben ik heel open, dat is het enige wat ik niet kan vertellen
DEquote:
Rachel is heel leuk, ik vind haar veel leuker dan bijv Nigella.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DERachel Allen is trouwens ook leuk
Grappig accentje heeft ze wel
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was een lekkere herfstige salade.(gemengde sla met in balsamico ingelegde uitjes, geitenkaas, gebakken champignons met tijm en knoflook afgeblust met balsamico en een klein drupje honing)
haha ik ga mn volledige naam hier niet neerplempen maar de inschrijving is rond dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:57 schreef golfer het volgende:
Hij bounced op voornaam.achternaam@student.maastrichtuniversity.nl
Ik vind het gewoon allebei twee leuke vrouwen om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Rachel is heel leuk, ik vind haar veel leuker dan bijv Nigella.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha ik ga mn volledige naam hier niet neerplempen maar de inschrijving is rond dus![]()
ruiken aan chocolade geeft ook dat gevoel zonder de kcal innamequote:Op dinsdag 23 november 2010 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar chocola geeft natuurlijk wel een gelukkig gevoel he
Ja, maar dan kan ik me weer niet inhoudenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ruiken aan chocolade geeft ook dat gevoel zonder de kcal inname
Steer had nog wat in de aanbiedingquote:
ik bedankquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer had nog wat in de aanbiedingMet vier dames erbij
nee veel vrouwelijke huisgenoten, ik zou gillend gek worden, moet ik zeker 3 uur wachten voor ik kan douchen elke ochtendquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij wilt hem liever voor jezelf?
Hmmm, memo eens flink verwennenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij wilt hem liever voor jezelf?
haha, ze liet me idd de badkamer zien: nog nooit zoveel haar conditioner bij elkaar gezienquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee veel vrouwelijke huisgenoten, ik zou gillend gek worden, moet ik zeker 3 uur wachten voor ik kan douchen elke ochtend
Scheelt je wel de uitgaves voor lingerie. Die koopt ze zelf in grote aantallen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm, memo eens flink verwennen
Hier in de straat heb je twee luxe lingeriewinkels, wil Memo wel helpen met uitzoekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scheelt je wel de uitgaves voor lingerie. Die koopt ze zelf in grote aantallen.
Hobje je avatar wat doe jequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:21 schreef MissHobje het volgende:
Goedemiddag
Mijn schoonpaps heeft net de radio aangesoten woehoei das echt lekker weer een goed klinkend muziekie in huisblij!!!!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier in de straat heb je twee luxe lingeriewinkels, wil Memo wel helpen met uitzoeken
Thanks.. is ff de aanloop naar kerstquote:
ik heb er niks aan als het een naam heeft. ik heb het al zolang, weet precies wat het is en wanneer het komt. als ik 'genezen' kon worden had dat al gebeurd moeten zijn. sinds mn 9e dus nu 16 jaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen, maar het klinkt me bijzonder onverstandig in de oren dat je het maar laat zitten terwijl je er blijkbaar van overtuigd bent dat er nooit een goede diagnose is gesteld.
Voor 100 EUR de vraag 'wat is menstruatie?'quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb er niks aan als het een naam heeft. ik heb het al zolang, weet precies wat het is en wanneer het komt. als ik 'genezen' kon worden had dat al gebeurd moeten zijn. sinds mn 9e dus nu 16 jaar
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo! De koelkast staat er, ik kan weer naar bed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor 100 EUR de vraag 'wat is menstruatie?'
ach tja aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant.. was het maar zo grappigquote:
lekker als je dat zo mag beslissen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wacht nog een telefoontje af en daarna ga ik naar huisConcentratievermogen van een slak hier
Tegenover Pieke Potloed is een lingeriezaakquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wanneer ga jij mij helpen uitzoeken?
Ja, dat dus. Zoals ik zei: raar verhaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Duderella het volgende:
Maar FF, op basis waarvan schrijft jouw arts je dan anti-depressiva voor?
Ik vind dat nogal niet wat, zonder enige vorm van diagnose.
jaa goeie! ik heb eerst shoot direct uit werk naar Wateringen. daarna training en kan op de terugweg wel 12 hotwings meenemen jaquote:
Nee, nog geen NY Crispy geprobeerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa goeie! ik heb eerst shoot direct uit werk naar Wateringen. daarna training en kan op de terugweg wel 12 hotwings meenemen ja
die NY Crispy van de Mac al op? ik nog niet maar ik hoor er geen goeie verhalen over. hou ook niet zo van bbq saus en die schijnt te overheersen
nou ja er is een heel groot woord voor wat ik heb en die ken ik inmiddels. alleen dat is zo groot dat de ene variant helemaal niet op de mijne lijktquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:58 schreef Duderella het volgende:
Maar FF, op basis waarvan schrijft jouw arts je dan anti-depressiva voor?
Ik vind dat nogal niet wat, zonder enige vorm van diagnose. Of is dat doodnormaal tegenweurdig?
mn hele levenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, als jij van mening bent dat de diagnose niet klopt dan vraag je een second opinion aan via je zorgverzekeraar. Om nou 9 jaar er mee rond te blijven lopen is ook weer zoiets.
Oh zo. Nee ok, maar dan is het logischquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja er is een heel groot woord voor wat ik heb en die ken ik inmiddels. alleen dat is zo groot dat de ene variant helemaal niet op de mijne lijkt
Heb jij Linkedinquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Linkedin & Facebook weer helemaal uptodate gemaakt
En toch krijg je er medicijnen voor?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja er is een heel groot woord voor wat ik heb en die ken ik inmiddels. alleen dat is zo groot dat de ene variant helemaal niet op de mijne lijkt
het is iets 'aparts' en in psychologische termen niet precies bij de naam te noemen waarschijnlijk, anders hadden ze me vast kunnen vertellen wat het is. ze vroegen mij omdat ik dingen aan t proberen was om er vanaf te komen of ik anti depressiva wilde proberen omdat sommige mensen met ongeveer zoiets daarmee geholpen zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom vraag je die second opinion niet aan?
Het loopt echt uit de hand met je midlife crisis Dudequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ga weer naar de sportschool.
Is eigenwijsheid en koppigheid ook onderdeel van de klachten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is iets 'aparts' en in psychologische termen niet precies bij de naam te noemen waarschijnlijk, anders hadden ze me vast kunnen vertellen wat het is. ze vroegen mij omdat ik dingen aan t proberen was om er vanaf te komen of ik anti depressiva wilde proberen omdat sommige mensen met ongeveer zoiets daarmee geholpen zijn
nou nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, nog geen NY Crispy geprobeerd![]()
Misschien vanavond dan een NY Crispy en 6 hotwings ipv 12
Ja, dat dacht ik net ook ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het loopt echt uit de hand met je midlife crisis Dude
Je hebt vast een jong groen blaadje op het oog in die sportschoolquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik net ook ja.
Maar ik ga gewoon drie keer per week en nu komt het zo uit. Hierna ga ik pas vrijdagavond weer paraderen!![]()
Ajoo altesaam!
sportse!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
En toch krijg je er medicijnen voor?
Ik zou het maar eens gaan uitzoeken FF. Als je tenminste daadwerkelijk wilt weten wat er wel of niet aan de hand is. Lijkt me niets om zo in het ongewisse te zijn. Sterkte ermee in elk geval.
Ik ga weer naar de sportschool.
misschien bij jou welquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is eigenwijsheid en koppigheid ook onderdeel van de klachten?
haar personal trainerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt vast een jong groen blaadje op het oog in die sportschool
Paradeerze Dudequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik net ook ja.
Maar ik ga gewoon drie keer per week en nu komt het zo uit. Hierna ga ik pas vrijdagavond weer paraderen!![]()
Ajoo altesaam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |