Kan je in de pauze naar die vet hippe hangplek die daar is.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
Ga je bij het PWN in Velserbroek werken, CF?
quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Goezo, de ouders zijn je dankbaar Sun
Ik vond het altijd heel fijn die 1015 min. gesprekken en heb het nooit meer zo gezellig gehad op de kinderfabrieken die VMBO heten
McDrive zit er ook om de hoek.quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je in de pauze naar die vet hippe hangplek die daar is.
Door jou zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef borisz het volgende:
Velserbroek ook wel Velserbronxx geheten...
Goed excuus om eens langs te komen danquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
.... Geen TTinspiratie
Nog nooit in Delft geweest btw.![]()
Irritant.. Net als 'schrijf een betoog van minimaal 1a4 over'. Soms kan het toch kort en bondig?quote:Op maandag 22 november 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
terwijl we gemiddeld 8 minuten nodig hadden.. maar goed..
Gemiste kansquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
.... Geen TTinspiratie
Nog nooit in Delft geweest btw.![]()
Wij zijn er vorig jaar even geweest! Middagjequote:Op maandag 22 november 2010 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed excuus om eens langs te komen dan
Ook wel Velserbrooklyn hier.quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef borisz het volgende:
Velserbroek ook wel Velserbronxx geheten...
Veel te kortquote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij zijn er vorig jaar even geweest! Middagje
ik heb het van m'n oma ge-erfd!quote:Op maandag 22 november 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Hier nog liefhebbers van boerenbont servies?
We gaan morgen de garage weer autoproof maken en ik heb nog een hele doos staan (van mijn moeder) morgen maar eens op de pica en op marktplaats zetten
quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
Ik hoorde over mensen die hele koffers meenamen naar DH
Ja, ik dus van mijn moeder... heb ooit in een ver verleden geroepen dat ik het een 'leuk' servies vond (toen ik 12 was of zo) dus toen ze naar het verz. huis ging kreeg ik een hele doos vol. Terwijl ik het afschuwelijk vind nuquote:
Da's toch haske guzelligquote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik dus van mijn moeder... heb ooit in een ver verleden geroepen dat ik het een 'leuk' servies vond (toen ik 12 was of zo) dus toen ze naar het verz. huis ging kreeg ik een hele doos vol. Terwijl ik het afschuwelijk vind nu
ik vind het stiekem wel tof, kijk er naar uit om het te gaan gebruiken...quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik dus van mijn moeder... heb ooit in een ver verleden geroepen dat ik het een 'leuk' servies vond (toen ik 12 was of zo) dus toen ze naar het verz. huis ging kreeg ik een hele doos vol. Terwijl ik het afschuwelijk vind nu
Velserbroek daarentegen niet. Bloemendaal en Haarlem weer wel.quote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
Gemiste kansDelft is echt leuk en sfeervol.
naar mij?quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
Ik hoorde over mensen die hele koffers meenamen naar DH
quote:Op maandag 22 november 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
Ooh, met dat groen en blauw en rood? Daar hadden wij vroeger theedoeken van
Ik krijg hier direct associaties bijnvan het doorrookte huis en de gore koffie bij onze buren vroegerquote:
20 vrouwen? dat zou ik mij wel herinneren.quote:Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja hoor, 20 vrouwen, en DH weet van niks
Dus je wilt het niet kopen van ons?quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik krijg hier direct associaties bijnvan het doorrookte huis en de gore koffie bij onze buren vroeger
De fotoclub? Kennen die je nog dan?quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
GuysGroot nieuws
Ik heb weer een expo van foto's
16 stuks aan de wand bij een afdrukcentrale in Delft
op uitnodiging van de fotoclub
20 studentes zelfsquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
20 vrouwen? dat zou ik mij wel herinneren.
Oh dat spulquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
GuysGroot nieuws
Ik heb weer een expo van foto's
16 stuks aan de wand bij een afdrukcentrale in Delft
op uitnodiging van de fotoclub
Ja. Blijkbaarquote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De fotoclub? Kennen die je nog dan?![]()
de vooruitzichten zijn weer een stuk beterquote:
Zag recente foto's op je facebook, stiekem viel ik meer voor een aantal kleurenfoto'squote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. BlijkbaarMaar morgenavond ga ik weer ff
Mijn inzending voor de jaarwedstrijd inleveren en ff patsen met wat zwartwit Jazz-foto's van de expo
PwCquote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
Nog even een wijntje opdrinken en dan naar bed.
Morgen alsnog naar PWC. Om 10.30 aanwezig zijn. Na de intro hebben we die middag een case bij de persgroep
.
Doe ze daar de groeten maar, bij de Persgroep en zeg maar dat ze binnenkort failliet gaan. .quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
Nog even een wijntje opdrinken en dan naar bed.
Morgen alsnog naar PWC. Om 10.30 aanwezig zijn. Na de intro hebben we die middag een case bij de persgroep
.
Hoezo?quote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, Kingdom of Heaven maakt gebruik van bestaande namenAlleen zijn alle relaties door de war gehaald en is het verhaal compleet herschreven
Jajajajajaquote:Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zag recente foto's op je facebook, stiekem viel ik meer voor een aantal kleurenfoto's
voorkennis?quote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe ze daar de groeten maar, bij de Persgroep en zeg maar dat ze binnenkort failliet gaan. .
Hoezo? Nou, in de film is de koning van Jerusalem een eerbaar iemand die een bepaald beeld heeft. Als ik Wikipedia moet geloven, dan was meneer de koning net zo erg als de rest van zijn riddersquote:
Ja. Om het dan gelijk ff een tikkie te relativeren. We hebben het over een afdrukcentrale in de binnenstad met een muur met 16 lijsten. That's itquote:En leuk van je expo! Wauw!
Ik weet alleen nog dat het een prutfilm wasquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoezo? Nou, in de film is de koning van Jerusalem een eerbaar iemand die een bepaald beeld heeft. Als ik Wikipedia moet geloven, dan was meneer de koning net zo erg als de rest van zijn riddersEn in de film is Balian een zoon van de Baron van Ibelin. In het echie was-ie een broer.
En zo kunnen we nog ff doorgaan
Binnenstad? Dat betekent dat je vooruitgaat, toch? Vorige keer poptahofquote:Ja. Om het dan gelijk ff een tikkie te relativeren. We hebben het over een afdrukcentrale in de binnenstad met een muur met 16 lijsten. That's it
Het is geen prutfilmquote:Op maandag 22 november 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat het een prutfilm was
Das waar jaquote:Binnenstad? Dat betekent dat je vooruitgaat, toch? Vorige keer poptahof
Nou, als je dan toch nog druk gepraat in je hoofd hoortquote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. bah.. zit nog steeds midden in die gesprekken..
* PdeHoog schenkt een rustige whisky voor je in!quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. bah.. zit nog steeds midden in die gesprekken..
Pfff nee dank u, nu ff nietquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, als je dan toch nog druk gepraat in je hoofd hoort
Heb al een glaasje wijn. Whisky is me nu te zwaar..quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schenkt een rustige whisky voor je in!
Dalwhinnie
Ik probeer mezelf morgen ook weer naar het zwembad te slepenquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd P!cool
Ik ga proberen mezelf morgen weer naar buikdansen te slepen, ben al een aantal weken niet meer geweest omdat de dinsdagen zo heerlijk vol zitten deze periode
Eigenlijk moet ik het niet proberen maar gewoon doen..........quote:Op maandag 22 november 2010 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf morgen ook weer naar het zwembad te slepen
Ik ken dat, na een hele drukke dag met bijzondere dingen/patiënten lukt het me ook vaak niet om het los te laten... al gaat het nu beter dan toen ik in het verpleeghuis werkte.quote:Op maandag 22 november 2010 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoef morgen alleen maar om 9.30 bij de huisarts te zijn en boodschappen te doen..Gelukkig maar.. ben dood op.. maar nog te druk in mijn hoofd, maar zo toch maar proberen te slapen (lezen eerst, dan slapen)
Moet zeggen dat ik de gesprekken zelf niet eens mee heb genomen, dat ging ook allemaal wel prima en zo. Maar gewoon de onrust van 4 uur lang geconcentreerd gesprekken voeren..quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken dat, na een hele drukke dag met bijzondere dingen/patiënten lukt het me ook vaak niet om het los te laten... al gaat het nu beter dan toen ik in het verpleeghuis werkte.
En dan is dr naam ook nog eens Haasquote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Wijn is op, ga ook maar eens slapen. Die muts bij P&W die de Paus een beetje gaat zitten verdedigen kan ook spontaan HIV krijgen van me![]()
Ja!quote:Op maandag 22 november 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
En dan is dr naam ook nog eens Haas.
Vreselijk mens idd. eeh eeh eeh eeh eeeh eehquote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Wijn is op, ga ook maar eens slapen. Die muts bij P&W die de Paus een beetje gaat zitten verdedigen en iedereen 'hun' moraal probeert op te dwingen, kan ook spontaan HIV krijgen van me![]()
Rondje 29.8 .quote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed.. nu kan ik rustig gaan slapen![]()
Lekker zenn worden in je hoofd hequote:Op maandag 22 november 2010 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed.. nu kan ik rustig gaan slapen![]()
Ach, je weet hoe hard ik aan het miepen was voordat ik mijn huidige paleis vond. Ik vind wel wat weer tegen nieuwjaar. Hopelijk. Denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik moess terug lezen jonguh
Moeilijke keuze je kamer
Vind het echt grappig (op een positieve manier) om te lezen hoe jij daar mee omgaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Geen McFlurry gehaald, maar twee suikervrije dropjes gegeten
Scheelt weer 50-75 gram vetopslag op de weegschaal!
Jaja, deze mentaliteit gaat me een diploma opleveren over 9 maanden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind het echt grappig (op een positieve manier) om te lezen hoe jij daar mee omgaat
Heel wiskundig enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |